8. rész

172 7 3
                                    

_________________________________

Melissa Palmer
szemszögéből

_________________________________


Reggel mikor felkeltem egy hangos veszekedésre keltem fel. Az egyik hang az biztos hogy Diego volt míg a másik hangot nem ismertem. Így úgy döntöttem hogy lemegyek megnézni. Mikor le értem Diego háttal ált nekem miközben az előtte álló férfivel veszekedett.

-¡No, padre mío, no voy a entrar en esto! [Nem, apám, ebbe nem megyek
bele!]-kelt ki magából Diego.
De a vesszekedésből egy szót se értettem de szerintem jobban is jártam vele.

-¡Hijo, piénsalo por el bien de nuestra familia! [Fiam, gondolj rá a családunk érdekében!] ¡Cásate con ella y finalmente puedo entregarte la mafia! [Vedd feleségül, és végre áttadhatom neked a maffiát!]- győzködte az ismeretlen majd végül Diego háta mögé nézet. Diego egy ideig nézte hogy mit néz ilyen hosszú ideig majd megfordult és meglepődve nézte hogy én állok mögötte.

-Jó reggelt! Felkeltettünk?-kérdezte.
Én a kérdésére nem felelve csak a mögötte álló férfire néztem. Aki igen jól tartotta magát és ez meglátszott az öltönyén hogy elég gazdag ember. De ami szembetűnt rajta hogy már nem épp a fiatal "csapatba" tartozott. Ez abban nyilvánult meg hogy kicsit ráncos arca és őszülő haja volt. De a gyönyörű barna szemei mellett sem mehettem el amik olyan ismerős színárnyalatban néztek rám. Ez a majdnem fekete de azért még is barna szín.
Addig néztem míg az ismeretlen ember elém nem ált és megfogta a kezem és nagy meglepődés ért mert kézen csókolt.

-¡Buenos días señorita! [Jó reggelt, fiatal hölgy!] Örülök hogy találkozzunk Antonio Diego Rodriguez vagyok Alej apja.-mondta én meg Diego-ra néztem és majdnem elnevettem magam az arc kifejezésén.

-Magának is jó reggelt! Én is örülök a találkozásnak az én nevem Melissa Palmer.-mondtam.

Hát most hogy így meg nézem őket tényleg hasonlítanak egymásra.

- Papá, ¿quieres algo más? [Apa, akarsz még valamit?]-kérdezte Diego majd leültünk az asztalhoz.

-Na mi hijo [fiam] ennyire baj ha látni szeretném a fiam? És amúgy Harmat is itt van. Csak elfáradt az út során és a hotelben maradt.-mondta Mr. Rodriguez.

-Tényleg itt van?-kérdezte nagy meglepetéssel.
Az apja csak bólintott amire Diego csak fogta magát és kiment majd hallani lehetet az autó hangját ahogy elmegy.
Én csak értetlenül ültem majd ránéztem Mr. Rodriguez-re.

-A húgához ment Harmathoz. Tudod nekik már kis korukban nagyon erős volt a kapcsolatuk. Igaz Harmat csak 3 évvel fiatalabb mint Alej de ők akkor is imádják egymást.
De gondolom tudod miről beszélek hisz egy bátyád van. - mondta és meg lepődtem hogy ismeri Liamet.

-Honnan ismeri a bátyám?- kérdeztem.

- Hát ember legyen a talpán ha valaki el felejti a bátyád! Egy igazi móka mester volt mikor még hozzánk járt dolgozni. De annál komolyabban vette a fontos dolgokat. És hasonlítotok egymásra.- mondta egy őszínte mosollyal.
Még beszélgetünk egy keveset sok mindent meg tudtam Diego családjáról.
Mr. Rodriguez és Mrs. Rodriguez szerelme nagyon gyönyörű bár igaz Helena egy szegény családból származott aki végűl bele szeretetett egy maffia vezér fiába. De Antonio szülei nem nagyon örültek neki hogy a fiúk egy szegény lányt akar el venni. De végül látták hogy milyen boldog is a fiúk. 2 évig jártak egy párként majd Antonio rá vette magát hogy el vegye Helenát. Nagy örömére igent mondott és még abban az évben össze is házasodtak. Minden jól ment addig míg Antonio át nem vette a maffiát. Ez egy nagyon nehéz hullám völgy volt mindkettőjüknek és mire túl tették volna magukat rajta jött újból a fekete leves. Mr. Rodriguez elmondása szerint nagyon nehezen jött össze Diego de végül nagy örömükre meg született. Majd 3 évre követe a húga Harmat Ana Rodriguez aki 17 éves.

---Nem Gondoltam Volna---Onde histórias criam vida. Descubra agora