Aras yerinde yoktu. Koltuktan doğrulup kollarımı yukarı kaldırıp esnedim. Her yerim ağırıyordu dün fazla zorlamışım kendimi sporda." Aras." Diye seslendim. " Mutfaktayım." Mutfağa girdigimde kahvaltı hazırdı hatta Aras üzerini bile değişmişti ne ara bunların hepsini yapmıştı.
" Günaydın. " Deyip ağımıza bir salata attım. " Tünaydın. " Kafamı kaldırıp duvardaki saatte baktığımda saat 12.23 geçiyordu. " Ne ara saat 12 olmuş?"
" Oldu işte." Toplantısı vardı bugün Aras'ın " Senin toplantın yok muydu ?" Benim yüzümden gitmemiş miydi ?
" Vardı." Ee ne olmuştu. " Ne oldu peki iptal mi ettiniz?"" Hayır toplantı oldu." Gitmişti hatta geri dönüp ama ben duymamıştım.
" Ne çabuk gibip geldin."
" Gitmedim internetten hallettik az önce bitti. "
" Ama o toplantı için bir haftadır holding'te herkes harıl harıl çalışıyor."
" Evet çalışıyor. Zaten adamlar geldi sadece ben online bağlandım."
" Keşke gitseydin. Holding için önemli bir toplantıydı ya işi alamasanız gitmediğin için. "
" Patron benim Esin. Ve Yakut holding'le herkes çalışmak istiyor lütfedip holdingime aldım onları buna şükür etsinler. " Egoya bak ya.
" İmzalamak istemezlerse ne olacak?"
" İmzaladılar bile. Herkese benimle çalışmak nasip olmaz." Tamam Yakut holding Türkiye'nin enlerinden ama bu kadar egoda fazla canım.
" Hayırlısı olsun." Başka ne denirdi ki.
Kahvaltı tamamen hazır olduğunda yerimi aldım. Bir güzel karnımı doyuracaktım. Aras'ta karşıma oturdu. Kahvaltıya başlamıştık.
Sessiz bir şekilde kahvaltı yaptıktan sonra masayı toplamak bana düşmüştü. Aras'tan hiç böyle şeyler beklemiyordum adam mafyaydı felan ama elinden her şey geliyor. İdeal koca adayı valla.
Kendine al Esin.
Her yerdesin maşallah." Ben çıkıyorum. "
" Holding'e mi ?"
" Hayır."
" Ee nereye başka ne işin var?"
Adam mafya Esin mafya.
" Tek işim holding değil. "
" Pardon mafya olduğunu unuttum bir an malum-" Sus Esin sus.
" Malum?"
" Neyse ne ya senin işin yok mu geç kalma?"
" Sen napacaksın?"
" Yaren'e felan giderim herhalde baksana annemlerin geleceği yok nerdeyseler artık yerlerini sevmiş olmaları lazım ki ne döndüler ne aradılar."
" Tamam bir sorun olursa haber ver." Benden önce adamları uçuruyor zaten.
" Tamam. " Aras çıktıktan sonra annemi aradım. Kendileri kafa iznine çıkmış ama haber verme zahmetinde bulunmamış akşama kadar kendine izin vermiş akşam gelirim demişti. Bide laf sokmuştu hep siz mi dışarlarda olacaksınız gibi. Sanki ben gitme diyorum ona sadece haber verse iyi olur yani.
Annem geldiğinde evi temiz görmek istiyormuş el mahküm bende temizlemek zorundayım, içimden yemekte yapmak geliyor bak şimdi eğer temizlik bitene kadar gelmese bir yemekte yapayım zehirlenmeyecek cinsten annemin bir gözleri yaşarsın.
Süpürgeyi alıp önce kendi odamadan başladım oda oda ilerlesem iyi olacaktı kendi odamı süpürdükten sonra toz alıp yerleri de silip odadan çıktım. Sonra diğer odaları hallederdim. Düşünürken her şey kolay gibiydi ama yapması zor olacaktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARANLIKTA Kİ KIZ
De Todoİş görüşmesine gitti yerde yerine kadro ile giren bir kadın yüzünden hayatı tamamen değişiyor. Kendini hiç olmayacak yerler de bulan kadın en sonunda kaderine teslim olmaya karar veriyor. Herkes bir şansı hak ederdi.