Medya: Ada (başrol)Sabah 08.34 geçe gelen mesajla yatakta irkildim. Ve hemen komidinin üzerindeki telefonuma baktım.
"Evvvettt"
hemen babama haber vermek için ayaklandım. Giyinme odama girdim de maşşallah daha etiketleri duruyor bu kıyafetlerin ne ara aldım ya diye düşünürken beyaz ip askılı crop ve mavi çiçekli salaş eteğimi giydim saçlarımı açtım ve makyaja uğraşmadan bir rimel sürüp koşmaya başladım .
"Babaaaa babaaa "
Yukarıda yoktu hemen aşağıya indim ama kahvaltı da yapmıyordu
"Ela abla babam çıktı mı?" mutfaktan seslendi hemen
"Yok küçük hanım bahçedeler"
"Ler mi kim var ki?"diyerek mutfağa daldım Ela abla bana hep küçük hanım derdi nedenini bilmiyordum ama hoşuma gidiyordu.
"Söylicem ama heyecandan bir yerini kırma bak tamam mı?"dedi Ela abla.
"Ateş mi geldi?!"diyiverdim bir anda.
"Evet kızım ama sakin kal bak bacağın daha yeni alçıdan çıktı!"derken hemen bahçeye daldım. Bacağımı umursamadan koştum bacağım alçıdan çıkalı 2 gün olmuştu merak etmeyin 4 kere daha kırdığım için sorun yok hehe.
Babam ve Ateş bahçede kahvaltı yapıyorlardı Ateş beni görür görmez gülmeye basladı ama sıkıntı şu ki 2 gün önce görmeme rağmen onu özlemiştim o beni en iyi tanıyan ve anlayandı.
"Ahhh"
"Adaaaa"
Benim düşmekle ne problemim vardı ya anlamıyorum bana ne zaman düştün değil ne zaman düşmedin diye sormanız lazım aslında .
"Aslında yerler çok güzel ya malum hiç kalkamıyorum da "diyiverdim
Bir anda gülmeye basladı"Ulan sen niye hep düşüyon kız zilli?"derken hem gülüyo hemde beni kucağına alıyordu.
"Aslında var ya kuzenim olmasan seni şu an şu havuzda boğabilirim ama hem kuzenimsi yani asla sana kıyamam (!) hemde çok mutluyummm"dedim.
"Hayırdır daha 2 gün önce geldigimde depresyondaydın gene noldu ya" derken beni masaya oturttu.
Babam bana bakarak
"Kızım iki şey söyleyecegim 1.si senin gene dizin kanıyor Ela'ya şöyleyelim, 2.si niye bu kadar neşelisin daha cuma günü cidden yürüyen depresyondun ne oldu?" dedi babam ama benim ağzım yoruldu o konuşurken~demi ya neyse cevap ver hadi~
Bu arada bu benim iç sesim hemde akıl danıştığım kişidir kendisi evet devam lütfen!!!
Babamın dediklerini idrak etmeye çalışıyordum ve hemen cevapladım"1.si gerek yok Ela'ya babacım , 2.si kızın istedigi liseden onay alındı "
Ateş ve babam birbirlerine bakıp güldüler
"Noluyo ya niye gülüyorsunuz""Biz biliyoruz ki zilli " dedi Ateş
"Ha? Derden dicem ama BABAAAA!"
"Kızım bazen babanın kim olduğunu unutuyorsun ama" derken gülmemek için dudakların bastırıyordu bunu anlayabiliyordum ama hiç komik değildi!
"Ben gidiyorum ya offf" azcık trip iyi gider aslında.
"Ama bak ben yeni geldim zilli"
"Banane?" diyiverdim .
"Kızım sen daha 8 gün önce gelmedin mi hic mi özlemedin? "
Ben son 3 yıldır yurtşındaydım liseyi orada okumak istemiştim ama hem sadece lise üçe kadar orada okuyabilmistim hemde yurtdışında kendi başıma idare edemiyodum bu yüzden buraya gelmeyi istemiştim ve burada gerçekten iyi bir liseye kabul alınmıştım herşey çok güzel gidiyordu ama annem...
Annemi malesef 5 yıl önce kaybetmiştim ölüm sebebi yangındı ama yangın sebebi bilinmiyordu bu yüzden dosya 2017 yılında kapanmıştı...
Merhabalarrrrr
Bu benim ilk bölümüm umarım beğenirsiniz. Biraz kısa oldu özür dilerim. Yeni bölümü yazıyorum hemennn<3333
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeni Başlangıçlar
RomanceAda 18 yaşında lise 3 de dahil yurtşındayda okumuş (şu an 4 te) ama bazı sebeplerden dolayı Türkiyeye geri döndü fakat hem yurtşındayda hemde burada başını belaya sokmuştu...