Πρέπει να ευχαριστήσω όλες και όλους για την υποστήριξη και την ενθάρρυνση. Η ιστορία μόλις εχθές έφτασε τις 11.000 αναγνώσεις, κάτι που δεν περίμενα, δεδομένου του αργού ρυθμού που γράφω. Έχουν μείνει λίγα κεφάλαια ακόμη. Υπόσχομαι πως θα φροντίσω να είναι απολαυστικά.
37. κορίτσι ... στο σκοτάδι
Ένα κορμί γυμνό.
Το δικό της κορμί.
Το δικό της κορμί αποτυπωμένο στη φωτογραφία.
Τα χέρια της, σαν παγωμένα ξύλα, κρατούσαν το κινητό μόλις λίγα εκατοστά μακριά από το πρόσωπό της, σε μια ανέλπιδη προσπάθεια να ξεγελάσει τον εαυτό της, να διαψεύσει τις ελπίδες της. Κι όμως... Η φωτογραφία μαρτυρούσε την αλήθεια. Απεικόνιζε την ίδια.
Παρατήρησε το σώμα της ολόγυμνο επάνω στο δικό του. Διέκρινε ξεκάθαρα το στήθος της, τον λαιμό που είχε γύρει αυθόρμητα στο πλάι, τα μισόκλειστά μάτια, μεθυσμένα από τη γλυκιά ηδονή... Τα δόντια μπηγμένα στο κάτω χείλος...Τα χέρια του την κρατούσαν σταθερά από τη μέση, ενώ τα δικά της χέρια ήταν ακουμπισμένα στην κοιλιά του. Διέκρινε ξεκάθαρα ακόμη και τα βραχιόλια στον καρπό της.
Η φωτογραφία αποτύπωνε μια στιγμή ερωτικής επαφής ανάμεσα σε εκείνη και τον Μάξιμο. Θα μπορούσε να διατηρήσει στη μνήμη τους ερμητικά μια στιγμή προσωπική, την οποία αφέθηκαν να απολαύσουν συναινετικά. Θα μπορούσε να θεωρηθεί ένα παιχνίδι, μια αυθόρμητη κίνηση επάνω στην ερωτική έξαψη. Μόνο που υπήρχε ένα ορισμένο πρόβλημα: εκείνη δεν είχε δώσει ποτέ τη συγκατάθεσή της να τραβηχτεί αυτή η φωτογραφία.
Έσπαγε το κεφάλι της να καταλάβει ή να θυμηθεί. Τις περισσότερες φορές συνευρίσκονταν μετά τη δουλειά ή τη σχολή στο διαμέρισμά του Μάξιμου. Ποτέ δεν είχαν τραβήξει φωτογραφίες ή βίντεο, ούτε είχε προταθεί κάτι τέτοιο από τον ίδιο. Στο σπίτι του άλλο πρόσωπο δεν υπήρχε.Κι όμως η φωτογραφία ήταν κοντινή και καθαρή σαν να είχε τραβηχτεί από το κρεβάτι ή το κομοδίνο. Ωστόσο, δεν είχε πέσει στην αντίληψή της κάποια συσκευή.
Όλα ξεκίνησαν τη νύχτα εκείνη που ήρθε η Ντίνα στο σπίτι. Την είχε καλέσει ο Παύλος και με αγωνιώδη φωνή την παρακάλεσε να προσέχει. Ακούγονταν διάφορα. Η Νάνσυ, η Ξένια, η Πέγκι και οι άλλοι της παρέας ήταν αρκετά δραστήριοι το τελευταίο διάστημα. Το όνομά της ακουγόταν στις συζητήσεις τους συχνά. Αυτό το γεγονός από μόνο του ήταν ιδιαίτερα ανησυχητικό.
VOUS LISEZ
Μικρή Βαλίτσα
Roman d'amourΤους μισούσε... Τους μισούσε όλους ανεξαιρέτως ο Ορέστης. Μαζί με τον καλύτερο του φίλο, του είχαν στερήσει την ανθρωπιά, τη συνείδηση, την ελευθερία. Η εκδίκηση τον βασάνιζε και ο σκοπός της ζωής του είχε γίνει πια ένας: να καταστρέψει οτιδήποτε ξέ...