O gün lisenin ilk günüydü . Ve öğretmenler derslere girmedi. Bu durumda idareden izin alındı . Ama Begüm ve Serenay dışarı çıkmak istemediler. Meriç ve Mert' i de çağırdılar . Arkadaki boş sınıfta doğruluk mu cesaret mi oynadılar. Bu oyun herşeyi öğrenmeleri sağladı. Begüm ve Serenay 'ın içi rahatlamıştı . İkisinin sevgilisi yoktu. Meriç Serenay dan hoşlanıyordu. Serenayda Meriç ten ama ikiside itiraf edemiyorlardı . Serenay cesaretlenmiş ve herşeyi Begüm 'e anlatmıştır. Begüm'de herşeyi Mert le konuşur .Serenayla Meriç 'in arasına yapmaya karar vermişler.
O gün okul çıkışı Serenay ile Meriç in haberleri olmadan onları biraraya getirip romantik bir yemek hazırladılar. Serenay bu duruma çok şaşırdı .Karşısındaki sandalyede sevdiği çocuk oturuyordu. İkiside heyecanını her ne kadar gizlemeye çalışsalarda heyecanlı oldukları yüzlerinden okunuyordu. Yemeklerini yedikten sonra Meriç ,Serenay ' ı evine bıraktı. Gece ikiside birbirlerini düşünmekten uyuyamamıştı. Serenay her zamankinden daha fazla makyajla daha süslü saçlarla okula gitmek için hazırlandı. Meriç te her zamankinden daha fazla parfüm sıkmıştı,daha fazla jole kullanmıştı.
Serenay ' ı evinin önünde her sabahki gibi Begüm bekliyordu.Birlikte okula gittiler. Okulun kapısında okulun kendini beğenmiş kızları Buse, Sude ve Elif ile karşılaşırlar. Elif her zamanki gibi Serenay ' a sataşır. Elinde kitaplarını düşürür ve ordan uzaklaşır. Bunu gören Meriç ve Mert hemen kızlara yardım etmek için oraya doğru koşarlar. Meriç Serenay ' a yardım eder. Kitapları topladıktan sonra sınıfa giderler. Ardından öğretmen gelir. Derste öğretmen tahtaya Serenay ' ı kaldırır ve Serenaydan bir arkadaşını kaldırırmasını ve soru sormasını ister. Serenay , Eliften intikam almak için tahtaya Elif ' i kaldırır. Elif ' e hiç iyi olmadığı bir konudan soru sorar. Elif te soruya cevap veremez. Bütün sınıf Elif ' e gülmeye başlar . Elif yerine otururken Serenay ' a seninle sonra görüşücez anlamında işaretler yapar. Ardından teneffüs zili çalar.
Serenay ile Begüm kantine doğru giderken yolarını Buse ,Sude ve Elif keser ve aralarında şöyle bir dialog geçer.Elif : " Sen derste nasıl beni kaldırırsın ? "
Serenay : " Sen değilmiydin sabah benim yolumu kesen bende senden intikamımı aldım . "
Serenay ordan uzaklaşırken Elif arkasından bu iş burda bitmedi diye bağırır.Serenay onu aldırış etmeden yoluna devam eder. Kantine gittiklerinden bir masaya otururlar. Meriç ile Mertte yanlarına gelir.
Mert ile Begüm okul çıkışı sinemaya gidelim mi diye sorarlar.Meriç : " Ben gelemem ."
Serenay : " Niye ? "
Meriç : " Okul çıkışı Elif ' e ders çalıştırıcam . Bugün bilemsdiği sorunun konusu önemli bir konuymuş . Bu yüzden hoca Elif ' e ders çalıştırmam için bana görev verdi ."
Serenay sinirlenirlenir ve hızlı adımla sınıfa gider. Begüm de arkasından koşar. Serenay sınıfa girdikten sonra zil çalar . Mrt ve Meriçte sınıfa gelir.
Ders Bedendir. Beden hocası okul takımının maçına gittiği için ders boştur. Meriç doğruluk cesaret mi oynamak için Elif 'i de çağırır. Sınıfa giderken Serenay önden gittiği için Elif ' i farketmez. Ama sınıfa gidince onu kimin çağırdığını sorar. Meriç ben çağırdım der. Serenay çok sinirlenir. Begüm ü de alır ve sınıfa gider .
Okul çıkışı kuzeni Anıl ile bir cafede buluşan Serenay kuzenini öperken bir fotoğrafını İnsagramda paylaşır . Bu gönderiyi gören Meriç çok sinirlenir . O da Elif ' i öperken fotoğrafını paylaşır. Serenay eve gidince bu fotoğrafı görmez. Sabah okula gitmeden önce görür. Bu fotoğrafın hesabını Meriçten soracaktır.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Benim Hikayem
Teen FictionSerenay ve Begüm adlı 2 kankanın hikayesini anlatan bir kitap ...