"Olmaz Chaeyoung-ah."
"Ama neden anne?" Diye sordu sevgilim annesine.
"Ailesi ilişkinizi bilmiyormuş ve zengin ailelerin nasıl düşündüğünü bilirsin. Seni hor görecekler."
Annesinin bu konuda haklı olması biraz canımı sıkmıştı. En başta temelli yerleşmeyi düşünsem de babam şirketi için buna izin vermemişti ve ben de bir tık yalancı durumuna düşmüştüm.
"Anne ailesi bilmeyecek zaten. En azından şimdilik söylememeye karar verdik. Ben sadece bir iki haftalığına tatile gitmiş bir arkadaşı olacağım."
Annesi bakışlarını Chaeyoungdan bana çevirdi. "Kızımla oynamaya mı kalkıyorsun?" Diye sordu lafı hiç dolandırmadan.
Refleks olarak ellerimi ve başımı hayır anlamında sallamaya başladım. "Asla. Aslında bu Chaeyoung'un fikriydi. Ben açıklamayı önerdim ama istemedi."
"Ki haklıyım anne, senin de dediğin gibi eğer sevgilisi olduğumu öğrenirlerse servet avcısı olduğumu düşünecekler. Şimdilik bilmelerini tercih ederim."
Anne ve babası bizim bu yaptığımız açıklamaya karşı birkaç saniye durakladı.
"O zaman yakalanmadan güzel bir tatil yapın." Dedi bay Son. Annesi kocasına öylece bakıyordu.
"Ama ya bir şey olursa?" Diye endişesini belirtti bayan Son.
"Kızımız on sekiz yaşından büyük ve bu kendi kararı. Bize sadece haber vermek için gelmiş olmalı, değil mi Chaeyoung-ah?"
Chae gülümsedi ve "Evet." Diye karşılık verdi babasına.
Sonrasında ülke değiştirmek için hazırlıklarımızı yaptık ve bavullarımızı topladık. Sonuç olarak şu anda Tokyo'dayız. Uçaktan indiğimizde, babama ait bir araba ve şoförü bizi aldı ve ailemin evine gittik.
Chaeyoung güzelce ailemle selamlaşmıştı. Sırf bunu yapmak için yol boyunca ne yapması gerektiğini bana sorup durmuştu. Neyseki bir sorun çıkmamıştı ve biz de benim odama çıkmıştık. Chaeyoung'un eşyaları kattaki bir misafir odasına bırakılmıştı.
Kendimi yatağıma attığımda Chae de tam yanıma yatmış ve başını göğsüme koymuştu.
"Ailen iyi insanlar Mina." Demişti gülümseyerek.
"Şimdilik öyle görünüyorlar." Diye ona kısa bir cevap vermiştim.
"Öyle mi dersin? Gayet güler yüzle karşıladılar."
"Herkesi en başta öyle karşılarlar ama bu evde kalma süren uzadıkça gerçek yüzleri ortaya çıkıyor."
"Hikayemiz çok klişe değil mi Mina?"
"Ne demek istiyorsun?"
"Seni uzun zamandır sevmem, sonra ailenin -dediğine göre- davranışları, zengin olman. Hepsi klasik zengin oğlan fakir kız klişesi ile uymuyor mu?"
Chaeyoung üzerimden kalktı ve doğrulup ayaklarını yataktan aşağı sarkıttı.
Yerimden kalktım ve arkasından ona yaklaşıp kollarımı beline sardım ve başımı boyun girintisine yerleştirdim.
"Klişe olması kimin umurunda? Önemli olan ikimizin mutlu olması."
Boynunu küçük öpücükler bıraktım. Gıdıklanmış olacak ki kıkırdadı.
"Öyle mi dersin?" Diye sordu küçük çileğim kafasını bana döndürerek.
"Öyle diyorum. Diğerlerinin ne dediği pek de önemli değil. Önemli olan bizim mutlu olmamız ve biz mutluyuz."
Büyük bir gülümseme tüm yüzüne yayıldı, gözleri hafifçe kısıklaşmıştı. Hiç size söyledim mi bilmiyorum ama kocaman tatlı gözleri vardı.
"Biz böyle çok mutluyken biri gelip bunu bozacak diye çok korkuyorum Mina. Annen ve baban öğrenirse neler yaşarız?"
"Merak etme. Öğrenirlerse bile ben senin yanında olacağım." Başımı yasladığım omzundan kaldırdım ve dudaklarını dudaklarımın arasına hapsettim. Bana karşılık veriyordu ama güzel gülüşü yüzünden dudakları geriliyordu.
Yavaşça dudaklarımı dudaklarından ayırıp gülümseyerek konuşmaya başladım. "Böyle gülmeye devam edersen doğru yapamayız küçük çilek."
"Ama kendime engel olamıyorum." Dedi ve gülümsemesini daha da büyüttü.
Dudaklarını tekrar dudaklarıma bastırdım. Bu sefer bana ayak uydurmaya başarmış ve güzelce öpmüştü. Bundan yararlanarak onu yatağımla buluşturmuş ve üzerine çıkmıştım.
Ayrıldığımızda soluk soluğa bana bakıyordu. "Uzun zamandır yapmıyoruz ama burası ne kadar uygun?"
Sorduğu soruyla gülümsedim. "Bence yeterince uygun." Ben anne ve babamın gelip bizi öğrenmesini umursamıyordum. Hiç bir şey yapamazlardı.
"Anne ve babanı umursamadığın o kadar belli oluyor ki?" Dedi ve gülümsedi küçük beyaz kuğum.
"Onlar geri kafalı küçük çilek. Ayrıca benden başka çocukları yok. Kabul etmezlerse de umrumda değil." Ben gülümsediğim sırada chaeyoung endişe ile bakıyordu.
"Onlar sonuçta ailen Mina."
"Ben senin benim ailem olmanı istiyorum Chae."
Yüzündeki endişe kendini bir nebze bile olsa mutluluğa bırakmıştı. "Bence çoktan aile olduk."
Bunu dediği zaman ona güzelce gülümsedim ve kendimi yanına bırakıp güzelce sarıldım.
"Bence de küçük çilek."
"Hep yanında olacağım kara kuğum."
614 kelime
Merhaba 👋
Biraz tıkanmıştım ama sonunda son iki bölümü yazıp bitirebildim! Daha önceden bitirmiştim aslında ama araya DOY kurgusu girdi. Ben de ilk onu bitirmek istedim. Okumak isteyenler için shipi Sope. Hesabımdan bulabilirsiniz.
Yarından sonra yavaş yavaş MLB kurgularıma dönüş yapacağım. Bu sırada kpop ficleri için Rei__Hi hesabına gidebilirsiniz orada da angst bir yoonmin kurgusu var! Evet illa yoon shiplerine kurgu yazacağım sjshhshshs
Bir yandan da F&T kurgusuna da bir şeyler yazıyorum. Bu gece gördüğüm bir rüyayla ilgili geriye dönük bir olay yazıyorum. Ne zaman kullanırım cidden bilmiyorum ama çok güzel bir geriye dönük bölüm olacak yeni bölümden haber yok o kurgu için TT diğerleriyle uğraşmaktan ona zaman kalmadı...
Neyse sonraki bölümde veya başka kurgularda görüşürüz 👋💜🍭
ŞİMDİ OKUDUĞUN
First Time [MiChaeng] ✓
FanficBu kurgu gelişine yazılmıştür pek bir konusu olduğunu da söyleyemem . . . son_chae İlkim olmak ister misiniz bayan Myoui? blackswan.mina Ne anlamda ilk? son_chae Öpücük? Veya... . . . MiChaeng texting Yan ship Satzu, 2yeon, Mohyo +BTS, SKZ ~~~