Kavga

686 38 74
                                    


💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚

İlk dersin bitimiyle derin bir oh çektim . Tüm Erenler olarak aşağıya kantine indik . Oğulcan hepimize çay alıp oturdu .

Ömer
"Sıkıcıydı ders ."

Aybike
"Of sorma ya . Adam içine içine konuşuyor . "

Oğulcan
"Vallaha ben uyudum bu yüzden de hiçbir şey bilmiyorum . "

Aybike
"Asi ses çıkmıyor senden hiç ."

Asiye
"Yorgunum herhalde ."

Oğulcan
"Senin de başlayalı bir hafta oldu ama bir hayırlı olsuna gelemedik be Asiye ."

Asiye
"Önemli değil ya ."

Aybike
"Nerdeydi ki bu kafe ?"

Asiye
"Sahilde ."

Aybike
"Iyyy ."

Gözlerimi devirdim . Biz sohbet ederken müzik klübünden bir kız masaya yanaştı .

Kız
"Selam "

Asiye
"Selam ."

Oğulcan
"Merhaba ."

Kız
"Ya dün seni benim arkadaşın kafesinde görmüşler Asiye . Orada işe başlamışsın , hayırlı olsun ."

Asiye
"Sağol ."

Aybike
"Oha dünya ne kadar küçük . Senin arkadaşının kafesine nasıl denk geldi ?"

Kız
"Ya kızla da daha yeni tanıştık ama tatlı bir kız . Aslında kafesine tanımadığı birini işe almaz ama ... şaşırttı ."

Oğulcan
"Asiyemin kara kaşına kaşa gözüne tutulmuştur arkadaşın ."

Kız
"Neyse gideyim ben . Ebru'ya çok selam söyle en yakın zamanda geleceğim."

Kız giderken benim sinirden kulaklarımdan ateş çıkmaya başladı .

Aybike
"EBRU ? KAFESİ VAR ? HEM DE SAHİLDE ? Ayrıca da tanımadıklarını işe almıyor ."

Asiye
"Aybike açıklayabilirim ."

Sinirle ayağa kalktım .

Aybike
"NEYİ AÇIKLAYACAKSIN YA ASİYE NEYİ ? BENİ ALDATAN ARKADAŞIMIN YANINDA NASIL İŞE GİRDİĞİNİ NE GİBİ GEREKÇEYLE SAVUNACAKSIN ?"

Ömer
"Aybike sakin ol ."

Aybike
"NE SAKİNLİĞİNDEN BAHSEDİYORSUN SEN ? BİR DAKİKA YA , S-SEN ... SEN DE BİLİYORDUN ."

Ömer
"Biliyordum ama Asiye kötü bir şey yapmadı ."

Aybike
"Evet çok ahlaklı iyi bir davranış bu ."

Asiye
"Aybike paraya ihtiyacımız var . Durumları biliyorsun . Anneme iş de gelmi-...."

Aybike
"KENDİNİ ACINDIRMAYI BIRAK ARTIK ASİYE . BIKTIM SENİN BAŞKA ÇAREM YOKTU , EN KÖTÜ BENİM DURUMUMDU TRİPLERİNDEN . "

Ömer
"Aybike sen bizim üst katımızda yaşamıyor musun ? Durumumuzun ne kadar kötü olduğunu bilmiyor musun ?"

Aybike
"BENİMLE DALGA MI GEÇİYORSUNUZ SİZ ? KOSKOCA İSTANBULDA BAŞKA İŞ Mİ YOKTU ? BİZİMDE DURUMUMUZ İYİ DEĞİLDİ ŞEHİR DEĞİŞTİRDİK . HER ZAMAN BİR ALTERNATİF VARDIR . ASİYE KOLAYA KAÇMIŞ ."

Asiye
"Aybik-..."

Aybike
"Kız gelmese dünyadan haberimiz olmayacak . Madem çok doğruydu neden sakladınız neden söylemediniz ?"

Beni Sen İnandır ..AyBer..Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin