2019Jeonghan Jaebumʼun elindeyken son 6 ayı....
Jeonghan yağmur yağan pencereye gözlerini dikerken burnunu çekip yanaklarını sildi. Kalçasının üzerine oturamıyordu ve bu yüzden canı yanıyordu. Dün gece o kadar çok canını yakmıştı ki acıdan bayılmıştı resmen. Şimdiyse acıdan bayılmadan ağlayarak yatağında oturuyordu. Gözlerini cama çevirip ağlayarak acısının geçmesini beklerken bulunduğu odanın kapısı hızlıca açıldı. Jeonghan gelenin Im Jaebumʼun karısı olduğunu görünce hızla başını eğdi gözlerini eline dikti o kadınla karşılaşmak istemiyordu. Çünkü canını fiziksel olarak yakan kocasının yanında bu kadında ruhsal olarak yakıyordu. Jeonghan tepki vermeden başını eğerek beklerken kadının önünde tepkisizce durduğunu fark etti. Korkudan tepki vermezken kadın aniden çenesine tırnaklarını geçirip başını yukarı kaldırdı. Jeonghan çenesini sıkan ve batan tırnaklara karşı bağırırken yüzüne tokat yiyerek susturuldu, kadının parmağındaki yüzük yüzünden yüzü acırken yaşlı gözlerle kadına baktı. Ne diyeceğini tahmin ederken kadın yine bağırarak
-Yine aciz o**spu gibi davranıyorsun, Jaebum sana mı geldi dün gece?
Diyerek Jeonghan'ı hem korkutup hem de sinirlendirdi o da susmadı ve yüzüne karşı bağırdı
-Halimi görmüyor musun? Senin yüzünden o iğrenç kocan bana bunları yapıyor. Senden onun gibisin!
Jeonghan ikinci bir tokat yerken ağlayarak kadından geçmeye çalıştı. Im Jaebumʼun düğmeleri patlamış gömleği omzunu meydana sererken gömlek omzundan kaymış dirseğine kadar gösterdi, kocası onu yine baya bir dövmüştü. Kadın ilk zamanlar ona acısa da sonra bundan vazgeçti. Ona göre Jeonghan kocasına yanaşıyordu. Çünkü bir kaç defa onu Jaebum'un kucağına kendi isteğiyle, cilveyle oturduğunu görmüş hatta kırık parmaklarıyla soyunup kendisini tatmin etmesi için kocasına yalvardığına şahit olmuştu. İşte bu yüzden ondan nefret ediyordu. Ona bağırıp çağırmaya başlarken eve yeni giren uyuşturucu baronu duyduğu seslerle iç çekti.
İm Jaebum duyduğu kargaşayla yukarı çıkarken sesin geldiği odaya çıkarken kargaşa sebebini çok iyi biliyordu ve bu durum artık canını sıkmaya başlamıştı. Jeonghan'ın odasına dalarken karısının bağırdığı ürkek çocuğa baktı. O güzel yüzü korktuğunda o kadar güzel bir hale geliyordu ki işte bu yüzden onu korkutmayı seviyordu.
İçeri yavaş adımlarla girerken yataktaki çocuk onu hemen fark etti ve hızla duvarla bitişik yatağının üzerinde sürünüp sırtını duvara verdi. Korktuğunu daha Im Jaebum kendisine yaklaşmadan belli ediyordu. Karısı çocuğun tavrından arkasını dönerken kocasını görmesiyle yüzü aydınlandı. İşte şimdi sinsi kafasından planlar geçmeye başlamıştı. Jeonghan'ı kırmaya bayılıyordu. Kocasının hızla yanağından öperken Jaebum gür sesiyle konuştu.
-Neler oluyor burada sesiniz dışarıdan duyuluyor?
-Jae, bu sürtüğü daha ne kadar göreceğim? Bizim evimizde ama bana hakaret etme cüretine sahip. Tam bir sürtük!
Karısı şeytanca dudak sarkıtıp Jaebum'u etkilemeye çalışırken Jeonghan korkuyla dudaklarını birbirine bastırıp kafasını hızla iki yana salladı. Hakarete uğrayan kendisiydi! Jaebum sinirli karısına bakıp onu yanağından öperek sakinleştirdi. Kibar olmaya dikkat ederek
-Ona dersini birazdan vereceğim güzelim. Sen şimdi odamıza geç ve hazırlan yemeğe çıkalım bu akşam.
Karısı duyduklarıyla sevinçle kocasını öpüp odadan çıkarken gitmeden Jeonghan'a bakıp sürtük demeyi ihmal etmedi. Jaebum karısının ardından Jun'u da dışarı kovarken Jeonghan korkuyla titredi çünkü kapı kilitlenmişti. Bacaklarını hareket ettirebilse banyoya kaçacaktı ama bunu yapamıyordu işte. Duvar dibine sığınıp kollarıyla göğsünü sararken bacaklarının aniden soğukta kalmasıyla titredi. İşte şimdi sancısı başlıyordu. Titreyerek kafasını aşağı eğerken ellerini kanlı bacak arasına götürdü. İdrarla karışık kan kokusu burnunu sızlatırken yatağının çöktüğünü hissetti ve koca bir el sarı terli saçlarını kavrayıp çekti. Şimdi uyuşturucu baronu ayakta o da iki dizinin üstünde onun önünde duruyordu. Kanlı bacakları titriyor ağlamaya ramak kala bekliyordu saçlarındaki el sıklaşırken yanakları soğuk ellerle sıkıldı. Jaebum yüzüne bağırdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I Am Not A Slave
FanfictionTanrının bile unuttuğu Jeonghan'ı uyuşturucu baronunun elinden kim alabilirdi ki? Jeongcheol 21.34 04.07.2023