Yol yorgunluğunu atmadan okula gelmenin verdiği sıkıntıyla kapıdan girdim . Bir çocukla çarpıştım . Çocuğun elindeki kağıtlar yere düştü .Aybike
"Allah beni kahretmesin ya . Kusura bakma .""Yok sorun değil ."
Aybike
"Yardım edeyim .""Zahmet olmasın toparlarım ben ."
Aybike
"Ben yaptım ya ne zahmeti olacak ."Yerden kağıtları toplayıp çocuğa uzattım .
"Müdürün odası nerede ? Biliyor musun ? "
Aybike
"Yukarıda götüreyim seni .""Çok iyi olur ."
Aybike
"Dönem başlayalı oldu baya yeni öğrenci olmak için biraz geç kalmadın mı ?""Çok isteyerek olmadı . Üç hafta önce annemi kaybettim ."
Aybike
"Ç-çok özür dilerim . Başın sağolsun .""Teşekkür ederim. Üzülme , beklediğim bir şeydi . Uzun zamandır hastaydı ve acı çekiyordu . Annem dışında da bir tek babam var . O yüzden mecbur buraya geldim ."
Aybike
"Baban zengin belli ki buraya geldiğine göre . ""Kardeşlerim de burada okuyor ondan ."
Aybike
"Hadi ya . Kimmiş senin kardeşlerin ?""Doruk ve Melisa Atakul ."
Aybike
"Neee ?""Tanıyorsun galiba ."
Aybike
"Sınıf arkadaşıyız .""Yüzün ekşidi çok sevmiyorsun galiba ."
Aybike
"Şimdi haklarında konuşmayım .""Merak etme beni de sevmiyorlar ."
Aybike
"Halt yemiş onlar . ""Belli olmuyor mu zaten ? Baksana okula bile yalnız geldim . Bir yabancıyla müdürün odasına gidiyorum ."
Aybike
"Aybike ben ... bak artık yabancı değiliz ."Elimi uzattım . Çocuk da gülüp elini uzattı .
Kaan
"Kaan bende tanıştığıma memnun oldum ."Aybike
"Bende Kaan . Bak müdürün odası şurası . Sonra görüşürüz ."Kaan
"Görüşürüz ."Kaan müdürün odasına girince ben de sınıfa doğru yürüdüm . Ne kadar doğru düzgün insan varsa Doruk ve Melisa onlara karşı galiba .
Sınıfa tam girecektim ki biri arkamdan sarılıp yanağıma öpücük kondurdu .
Süsen
"Günaydın gün ışığım ."Aybike
"Günaydın esmer bombam . "Süsen
"Yalnızsın bu gün ."Süsenle sınıfa girdik .
Aybike
"Oğulcanı diyorsan , işe gitti . İzmirde otelden çıkarken gelmiş iş. Servisle gidip gelceklermiş , uzakmış ."Süsen
"Sanırım benim sıra arkadaşım da onunla beraber ."Aybike
"Hııı ... birbirlerine iş paslıyorlar zaten ."Süsen
"Sizin durumlar hala aynı mı ?"Aybike
"Aynı ..."Berk sırasında oturuyordu ve bana bastığını da hissedebiliyordum ama ona bakmadım . Hala kırgındım . Ders başlayana kadar da yerime geçmedim . Hoca girince zar zor oturdum .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beni Sen İnandır ..AyBer..
Roman pour AdolescentsBerk "Görüşürüz Selene ..." Aybike "Adım Aybike!"