Oturduğum masadan sinirle kalkıp dışarı çıktım . Resmen askeriyeden atılmıştım. Tamam belki tam olarak atılma diyemem ama sonuçta bir ceza almış ve kendi kıçını kollamaktan aciz bir zengin bebesine korumalık yapacaktım . Nerde görülmüş bir TSK mensubunun askeriye dışında birine korumalık yaptığı ama çok şükür ki nerde bir ilk orda Asena .
Bahçede hızlı hızlı tur atıyordum ve etraftan geçen askerler selam verip hızla yanımdan uzaklaşıyordu , yiyecekmiyiz lan sanki biraz azarlar stres atardım belki ne kaçıyorsunuz şerefsizler .
" Herkes kaçıyor senden , bu ne sinir kızım"
Duyduğum tanıdık sesle hızla arkamı döndüm . Albay Mehmet Maviyıldız.
" Baba , iyiki geldin"
Hızla koşup babamın tabiri caizse üstüne atladım abartma değil gerçekten üstüne atladım . Babam bir iki adım gerilese de dengesini sağladı , kollarını da belime sarıp kahkaha attı . Beni görmeye geldiği belliydi ama son olanları duyduktan sonra artık beni görmek ister mi orasını pek bilemeyeceğim .
" Dur deli dur herkes bize bakıyor "
Babamın gülerek söylediği cümleden sonra geri çekilip yüzüne baktım . Birazdan bu gülen yüzü bir çiçek misali solacak ve ben artık yaşamayacaktım . Babam da tam gününde geldi ha .
" Baksınlar hele bir baksınlar hepsinin tek tek gözünü oyarım , burda sinirliyim insan gelir der komutanım istiyorsanız bir azarlayın rahatlarsınız , ama yok yeni nesil hep böyle baba biz zamanında komutanımızın yanına gider canı azarlamak istiyor mu diye sorardık , çok şükür hiç biri de hayır demezdi yani "
Sıçıp sıvamış üstüne tüyü bırak ağaç dikmiştim vallaha . Cümlenin saçmalığının bende farkındaydım . Gerizekalı gibi kendi kendimi açık etmiştim ve babam birazdan kap krizi geçirecekti .
" Yine saçmalamaya başladığına göre bir haltlar yedin , ama korkma bu sefer çok şükür ki ne olduğunu biliyorum ve seni çok tebrik ederim kızım sonunda komutanını delirttin "
" Baba kim ne dediyse yalan bak vallaha ki beni bilirsin , yılandan korkmam yalandan korktuğum kadar , vallahi hep seni kandırmışlar ben kimseyi delirtmedim . Sadece biraz körüklemiş olabilirim ama tamamen nedeni kesinlikle ben değilim . "
Babam göz devirip olayı anlatmamı istiyormuş gibi bekledi . Zaman kazanıp kendimi en suçlu ve güçlü şekilde göstermem gerekiyordu başka türlü bu işten bok kurtulurdum .
" Şimdi ben uzatmadan anlatayım babacığım , arazideydik sonra karşımıza çıktı bir şerefsiz "
Babam sinirle bana baktı tamam hakaret etmemi sevmiyordu ama bunlarda hakediyor be baba . Haberlerde terörist kelimesi geçince bile onu doğurtan ebeye kadar saydıran babam da şimdi bana şov yapıyor ha .
" Sonra işte çıktı karşımıza ölmek isteyen bir insan evladı , sonra ben telsize dedim komutanım kesinlikle emir dışına çıkmak istemem ama bu gebermek isteyen arkadaş bizi takip eder , pusu falan kurarlar bunlara hiç gerek yok sen izin ver biz inini bulup halledelim , dedim aynen böyle lisanı münasip bir şekilde . Sonra komutanım dedi yok temizleme yapmaya gitmediniz görev bitti geri dönün . Neyse baba ben hemen dinledim tabi komutanı dinlemeyip napacam dimi yani . Biz ilerlemeye başladık sonra etrafı kontrol edeyim derken ben bu arkadaşı tekrar gördüm inanır mısın Rabbim gönderdi resmen neyse sonra aceleden falan derken haber vermeye vakit olmadı biz gittik adamların inini bastık . Ben de dedim ne gerek var kurşuna bomba atıp patlattım . Sonra da ceza yedim neymiş efendim ben kendi kafamdan iş yapmışım , o an hemen komutana haber vermem gerekiyormuş . Ama baba adam orda bize sıksa ben nasıl haber vereyim komutana . Dedim arkadaşlar bunları halledelim askeriyeye küçük bir sürpriz yapalım . Hayır sürpriz de beğenmiyorlar yani . Haksız mıyım baba bence çok iyi etmişim dimi "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gizli Gölge
Ficção Adolescente" Gizli Gölge hakkında ne düşünüyorsun deli kız ? " dedi , oturmuş bana bakarken " hayranım ona komutanım şimdi anlatsam destan olur " sessizce kahvesinden bir yudum alıp bana doğru yaklaştı " anlat o zaman deli kız destan dinlemeyi severim " d...