"Aşığım Ben Jeongguk"

19 3 0
                                    

 20\07\2022

Hey merhaba! Otursana. Bende Oppalarımın aşkını izliyordum. Yoongi oppa, Jin oppamı çok güzel seviyor. Mutlularda ayrıca. Baştan anlatayım mı?

FlashBack

07\02\2016

Yoongi Yıllarca Hyung dediği adama bakıyordu. Ona Hyung demek ölümden bile beterdi. O kadar aşıktı ki ona. Güzel sesine, gülüşüne, sarılışına, sahipleniciliğine her zerresi mest ediyordu Yoongi'yi. Ama SeokJin'de böyle miydi? SeokJin neden Yoongi'yi sevsin ki? Yoongi kim ki? oh...

İçinde bir şeylerin cız ettiğini hissetmişti Yoongi. Hava da iyice soğumuştu. Oda da dans pratiğinden çıkmış sohbet eden bir Hyung Line ve Maknae Line vardı. Maknae Line'dan 2 kişi birbirini kesiyordu. Hyung Line'dansa bir tek Seokjin normal bakıyordu hepsine. V ve Jimin birbirine açılıp sevgililiğini şirkete açıklayalı çok olmamıştı. Şirket bunu açıklamadıkları ve belli etmedikleri sürece istediklerini yapabileceklerini söylemişti. NamHope ise zaten çıkış şarkılarından beri birlikteydiler. 

Yoongi üşümüştü ve Jeongguk'un dizine yatmıştı. Jeongguk grupta sadece küçük tavşandı ve sevgili yapmayı düşünmüyordu. Hyung olarak gayet ideallerdi ve aşık olunacak son insanlardı onun gözünde. Dizindeki Hyung'una baktı. Dalgın ve üzgün görünüyordu. Yoongi Hyung'u zaten son 2 aydır sadece aşk şarkıları yazıyor, her gün üzücü şeylerden bahsediyor ve enerjisi düşük şekilde geziyordu. Jeongguk Hyung'unun kulağına "İyi misin Yoongi Hyung diye fısıldadı. Yoongi açık sözlülükle "Aşığım ben Jeongguk" dedi. Jeongguk şaşırmadı ve Hyung'una gülümsedi. Bu mükemmel bir hikaye olacak gibiydi.

~Selam! Bu benim ilk kurgum. Multihipper olduğum için her shipe uygun kurgu yazabilirim. Gelin ortaklaşa yazalım hatta kdsfjgh. Her neyse umarım beğenirsiniz!~

Ölümden Bile beter - YoonJinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin