•Cat Eye

235 11 7
                                    

Harley ile kağıtları inceledik ama o maske dışında yabancı bir resim yoktu.

"Kedi gözü?" sorusunu onayladım kedi gözü şeklinde bir maskeydi.

"Kimin bu acaba?" dedim kendi kendime Harley omuz silkti "Senin kostümünden önemli değil. Büyük ihtimal haftaya bitiririm."

Gözlerimi kocaman açıp ona baktım "Kostüm hazır mı?" beni onayladı ve çizimlerine bakmaya devam etti.

"Sana göstermeyeceğim son ana kadar görme."

Bir süre düşündükten sonra konuşmasına devam etti "Natasha'nın kostümü gibi ama daha güçlü."

"Natasha için pişmanlık duyma." dedim ama ben bile hala pişmanlık duyuyordum. Eğer sinirlenip oradan gitmeseydim onun yerinde ben olabilirdim ve o yaşıyor olabilirdi.

Sonra konumuz olan kedi gözüne bakmaya devam ettim.

Felicia

Tony'nin bana verdiği odaya girdim ve kapıyı kilitledim. Beni sadece belgeleri veya şirket işleri için buraya almıştı.

Ama derdim bu değildi kendime sağlam bir kostüm yapacaktım ve hiç düşünmediğim kadar zengin olacaktım.

Her gece yeni soygunlar ile yeni tarihi eserler ve mücevherler çalacaktım ve kimse beni durduramayacaktı.

Kağıtları sıralarken birinin eksik olduğunu fark ettim. Maskenin taslağı yoktu. Lanet olsun!

Onu atölyede unutmuş olmalıyım.

Hızla kağıtları yatağımın altına sakladım ve masadan anahtarımı alıp kapıdan çıktım.

Çıkmamla birine çarpmam bir olmuştu. Beni tutup düşmekten kurtarmıştı.

Kafamı kaldırdığımda kıvırcık saçları ile karşımda Peter vardı.
(Kıvırcık dediğim öyle kıvır kıvır değil.)

"İyi misiniz Bayan Jones?"

Felicity Jones olarak kendimi tanıtmıştım. Felicia Hardy gerçek adımdı.

"Evet teşekkür ederim." dedim ve elimi koluna koydum neden bilmiyordum ama ondan bir çekim alıyordum.

Sanki çok değerli bir elmastı ve kaybetmemem gerekiyordu.

Kendini geriye çekti ve kafasını salladı "Daha dikkatli olmalısınız." gözlerimi devirdim ve elimi uzattım.

"Felicia." dedim kendimi tanıtırcasına anlamaz bir bakış attı ve yüzüme daha sonra elime baktı.

"Efendim?"

"Felicia adım Felicia."

Anladığını belli edip havada ki elimi tuttu ve hafifçe gülümsedi çok güzel gülüyordu.

"Peter." dedi ve tekrar geri çekildi "Her neyse hoşçakal Peter."

Hemen gidip atölyeden maske taslağını almalıydım.

Natalie Belova Romanoff

Peter'ın gizlice Felicia'dan anahtarını almasının ardından hemen odasına girdik ve kapıyı kilitledik.

Peter'lara maskenin taslağını gösterdiğimde bana her şeyi anlatmışlardı.

En başından beri Felicia bu işteydi. Onun planını öğrenip bunu bozmamız gerekiyordu.

"Bakın odadan çıkarken elinde kağıt falan görmedim." Peter bilerek ona çarpmıştı ve anahtarı kızın elinden hızlı bir hareketle kapmıştı.

Spider & Widow || Andrew GarfieldHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin