Promise You

139 19 13
                                    

"Yuta, sağ bacağını önce ileri atıp sonra geriye atmalısın."

Yuta, kendisini uyaran grup lideri ile daldığı düşüncelerden irkilerek çıkarken kendisine endişeyle bakan üyeleri çok sonradan fark etmişti. Onlara gülümseyerek "Üzgünüm, baştan alabilir miyiz?" diye sormuş ve Taeyong'un onayı ile danslarına baştan başlamışlardı.

Yuta, üyeleri zor duruma sokmamak için kendini dansına adamaya çalışsa bile aklının bir köşesinde her zaman küçüğü vardı. Mark ve Haechan Dream üyeleri ile canlı yayın yapacağı için bugünkü dans pratiklerine katılmamışlardı ve Yuta Mark'ı saatlerdir göremediği için huzursuzdu.

Herkes Yuta ile Mark'ın arasındaki bağın çok çok başka bir boyutta olduğunun farkındaydı. Diğer grup üyeleri de bunu bildiği için ona karışmıyordu. Yuta, Mark'tan her uzak olduğu zaman âdeta çıldırıyordu.

Ondan uzak duramadığı için grup lideri her üye için ayrı odalara sahip olmalarına rağmen ikilinin odalarını birleştirmiş ve gece bile yan yana kalmalarını sağlamıştı.

Dans pratiklerine devam ederlerken Jungwoo ve Doyoung'un sitemleriyle Taeyong kısa bir mola vermelerine izin vermişti. Onun izniyle herkes yerlere yığılırken Johnny ve Jaehyun diğer üyeler için içecek almaya çıkmışlardı.

Yuta ise aldığı izin ile dolabındaki telefonunu çıkarmış ve Dream üyelerinin canlı yayına girmişti. Onun canlı yayına girmesiyle fanları yorumlara iyice yüklenmiş ve Dream üyelerinin de fark etmesini sağlamışlardı.

Diğer yandan Dream üyeleri de Mark'ın bu Yuta takıntısını bildikleri için tüm canlı yayın boyunca gözlerini ondan ayırmamışlardı. Jeno ve Jaemin ortalarına aldıkları abilerini neşelendirmek için sürekli onunla şakalaşıyorlardı bu yüzden.

Pek işe yaradığından emin değillerdi fakat Mark en azından Chenle'nun fanların isteği üzerine attığı çığlığa gülüyordu. Jeno, abisinin attığı kahkahaya sevgiyle bakarken bir kez daha imrenmişti onların aralarındaki bağa.

"Oh! Yuta hyung canlı yayınımızı izliyor millet, ona selam verin!" diye âdeta neşeyle şakıyan Jisung'ın üzerine Mark tüm dikkatini kendilerini çeken kameraya verirken Renjun onun bu aptal aşık hâllerine gülüyordu.

"Yuta oppa!" Mark, sanki tüm canlı yayın boyunca kendini zorlayarak gülmemiş gibi kocaman gülümserken fanlar onun bu fanboy hâllerini büyük bir keyifle izliyordu.

Tabii, Yuta da.

Tüm dans pratiği boyunca somurtmamış gibi tüm dişleri görünecek kadar gülümserken Mark'ın gülüşüne bakıyordu. Diğer Dream üyeleri arada ona sorular yöneltirken kendisi de yorumlarda sorularını cevaplıyordu.

'Markiemiz bugün de çok şirin görünüyor.'

'Yuta oppan senin için bir hediye aldı.'

'Eve çabucak gel Markie~'

Fanları böyle yorumlarını şaka amaçlı yazdığını düşünüyordu fakat Yuta oldukça ciddiydi. Küçük sevgilisi giydiği bebek mavisi sweati ile o kadar şirin duruyordu ki eve geldiği an onun yanaklarını sıkmaktan kıpkırmızı yapacağını düşünüyordu.

"Yuta! Hadi, seni bekliyoruz."

Taeyong'un kendisine seslenmesiyle son kez küçük sevgilisine bakmış ve özlemle iç çektikten sonra diğer üyelere katılarak dans provalarına geri dönmüştü. Onun provaya geri dönmesi ile yorumlar duraklamış ve Mark sevgilisinin gittiğini fark etmişti, yeniden surat astı fakat en azından onunla iletişime geçebildiği için huzurluydu.

Chenle ve Jisung didişirken onlara gülmeye devam etmiş ve hafiften dönmeye başlamış başını görmezden gelmişti. Saat çoktan akşam 9 olmuştu ve o, öğlen saat 1'den beri yemek yememişti. Canlı yayından sonra yiyeceğini düşünerek görmezden gelmeye devam etmişti.

Highway To Heaven • YuMarkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin