𝚃𝚘𝚍𝚊𝚢'𝚜 𝚝𝚑𝚎 𝚍𝚊𝚢 𝚛𝚎𝚗𝚝 𝚛𝚒𝚜𝚎𝚜, 𝙸 𝚎𝚡𝚙𝚎𝚌𝚝𝚎𝚍 𝚒𝚝 𝚝𝚘 𝚋𝚎 𝚓𝚞𝚜𝚝 𝚊 𝚏𝚎𝚠 𝚍𝚘𝚕𝚕𝚊𝚛𝚜 𝚖𝚘𝚛𝚎, 𝚊𝚜 𝚞𝚜𝚞𝚊𝚕. 𝙼𝚢 𝚕𝚊𝚗𝚍𝚕𝚘𝚛𝚍 𝚞𝚜𝚞𝚊𝚕𝚕𝚢 𝚓𝚞𝚜𝚝 𝚗𝚎𝚎𝚍𝚜 𝚖𝚘𝚛𝚎 𝚖𝚘𝚗𝚎𝚢 𝚏𝚘𝚛 𝚋𝚎𝚎𝚛 𝚘𝚛 𝚜𝚘𝚖𝚎𝚝𝚑𝚒𝚗𝚐, 𝚋𝚞𝚝 𝚠𝚑𝚎𝚗 𝚑𝚎 𝚑𝚊𝚗𝚍𝚎𝚍 𝚖𝚎 𝚝𝚑𝚎 𝚌𝚑𝚎𝚌𝚔 𝚏𝚘𝚛 𝚝𝚑𝚒𝚜 𝚖𝚘𝚗𝚝𝚑, 𝙸 𝚏𝚕𝚒𝚙𝚙𝚎𝚍
"10,000 𝚝𝚑𝚒𝚜 𝚒𝚜𝚗'𝚝 𝚊 𝚖𝚊𝚗𝚜𝚒𝚘𝚗 𝚜𝚒𝚛!" 𝙸 𝚌𝚘𝚖𝚙𝚕𝚊𝚒𝚗𝚎𝚍
"𝚆𝚎𝚕𝚕, 𝙸'𝚟𝚎 𝚐𝚘𝚝 𝚊 𝚋𝚘𝚜𝚜 𝚝𝚘𝚘 𝚢𝚘𝚞 𝚔𝚗𝚘𝚠, 𝚏𝚒𝚗𝚍 𝚊 𝚓𝚘𝚋 𝚘𝚛 𝚜𝚘𝚖𝚎𝚝𝚑𝚒𝚗𝚐!" 𝙷𝚎 𝚜𝚑𝚘𝚞𝚝𝚎𝚍 𝚊𝚜 𝚑𝚎 𝚜𝚕𝚊𝚖𝚖𝚎𝚍 𝚝𝚑𝚎 𝚍𝚘𝚘𝚛 𝚊𝚗𝚍 𝚠𝚊𝚕𝚔𝚎𝚍 𝚝𝚘 𝚝𝚑𝚎 𝚗𝚎𝚜𝚝 𝚊𝚙𝚊𝚛𝚝𝚖𝚎𝚗𝚝.𝙶𝚛𝚎𝚊𝚝, 𝚑𝚘𝚠 𝚊𝚖 𝙸 𝚜𝚞𝚙𝚙𝚘𝚜𝚝 𝚝𝚘 𝚏𝚒𝚗𝚍 𝚜𝚞𝚌𝚑 𝚊 𝚑𝚒𝚐𝚑 𝚚𝚞𝚊𝚕𝚒𝚝𝚢 𝚓𝚘𝚋, 𝚘𝚛 𝚎𝚟𝚎𝚗 𝚊 𝚐𝚘𝚘𝚍 𝚓𝚘𝚋 𝚊𝚝 𝚊𝚕𝚕!? 𝙸 𝚠𝚘𝚛𝚔 𝚊𝚝 𝚆𝚎𝚗𝚍𝚢'𝚜, 𝚊𝚗𝚍 𝚑𝚎 𝚠𝚊𝚗𝚝 𝚖𝚎 𝚝𝚘 𝚙𝚊𝚢 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚖𝚞𝚌𝚑!?
𝙸 𝚘𝚙𝚎𝚗 𝚖𝚢 𝚕𝚊𝚙𝚝𝚘𝚙 𝚊𝚗𝚍 𝚋𝚎𝚒𝚗𝚐 𝚜𝚎𝚊𝚛𝚌𝚑𝚒𝚗𝚐 𝚏𝚘𝚛 𝚓𝚘𝚋𝚜, 𝙸 𝚍𝚘𝚠𝚗𝚕𝚘𝚊𝚍 𝚊𝚙𝚙𝚜 𝚊𝚗𝚍 𝚋𝚛𝚘𝚠𝚜 𝚝𝚘𝚙𝚒𝚌𝚜, 𝚋𝚞𝚝 𝚊𝚕𝚖𝚘𝚜𝚝 𝚎𝚟𝚎𝚛𝚢𝚝𝚑𝚒𝚗𝚐 𝚛𝚎𝚚𝚞𝚒𝚛𝚎𝚜 𝚌𝚘𝚕𝚕𝚎𝚐𝚎 𝚍𝚎𝚐𝚛𝚎𝚎𝚜, 𝚠𝚒𝚝𝚌𝚑 𝙸 𝚛𝚎𝚊𝚕𝚕𝚢 𝚍𝚘𝚗'𝚝 𝚑𝚊𝚟𝚎 𝚊𝚗𝚢...𝚠𝚑𝚊𝚝'𝚜 𝙵𝚛𝚎𝚍𝚍𝚢 𝙵𝚊𝚣𝚋𝚎𝚊𝚛𝚜..? 𝙾𝚗 𝚖𝚢 𝚜𝚌𝚛𝚎𝚎𝚗 𝚝𝚑𝚎𝚛𝚎'𝚜 𝚊𝚗 𝚘𝚙𝚎𝚗𝚒𝚗𝚐 𝚓𝚘𝚋 𝚝𝚘 𝚋𝚎 𝚊𝚗 𝚎𝚗𝚝𝚎𝚛𝚝𝚊𝚒𝚗𝚎𝚛 𝚊𝚝 𝙵𝚛𝚎𝚍𝚍𝚢 𝙵𝚊𝚣𝚋𝚎𝚊𝚛𝚜, 𝚒𝚝'𝚜 𝚜𝚘𝚖𝚎 𝚌𝚑𝚒𝚕𝚍𝚛𝚎𝚗'𝚜 𝚙𝚕𝚊𝚌𝚎, 𝚊𝚗𝚍 𝚗𝚘 𝚍𝚎𝚐𝚛𝚎𝚎𝚜 𝚊𝚛𝚎 𝚗𝚎𝚎𝚍𝚎𝚍...𝚖𝚢 𝚜𝚘𝚛𝚛𝚢 𝚊𝚜𝚜 𝚌𝚕𝚒𝚌𝚔𝚜 𝚘𝚗 𝚝𝚑𝚎 𝚊𝚍- 𝚗𝚘𝚝 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝙸 𝚙𝚕𝚊𝚗 𝚝𝚘 𝚋𝚎 𝚜𝚘𝚖𝚎 𝚔𝚒𝚍 𝚎𝚗𝚝𝚎𝚛𝚝𝚊𝚒𝚗𝚎𝚛...𝚈𝚎𝚊𝚑 𝙸 𝚎𝚗𝚍𝚎𝚍 𝚞𝚙 𝚊𝚙𝚙𝚕𝚢𝚒𝚗𝚐 𝚏𝚘𝚛 𝚝𝚑𝚎 𝚓𝚘𝚋 𝚊𝚗𝚍 𝙸 𝚑𝚊𝚟𝚎 𝚊𝚗 𝚒𝚗𝚝𝚎𝚛𝚟𝚒𝚎𝚠 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚜𝚘𝚖𝚎 𝚐𝚒𝚛𝚕 𝚗𝚊𝚖𝚎𝚍 𝚂𝚌𝚛𝚊𝚙 𝙱𝚊𝚋𝚢 𝚘𝚗 𝚃𝚞𝚎𝚜𝚍𝚊𝚢, 𝙸'𝚖 𝚗𝚘𝚝 𝚜𝚞𝚛𝚎 𝚒𝚏 𝙸 𝚠𝚊𝚗𝚗𝚊 𝚑𝚊𝚟𝚎 𝚊𝚗 𝚒𝚗𝚝𝚎𝚛𝚟𝚒𝚎𝚠 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚊 𝚋𝚊𝚋𝚢...👶 𝙱𝚞𝚝 𝚠𝚑𝚊𝚝𝚎𝚟𝚎𝚛!
𝙳𝚊𝚢𝚜 𝚙𝚊𝚜𝚜, 𝚊𝚗𝚍 𝚒𝚝'𝚜 𝚃𝚞𝚎𝚜𝚍𝚊𝚢...𝚘𝚔! 𝙸'𝚟𝚎 𝚐𝚘𝚝 𝚝𝚘 𝚕𝚘𝚘𝚔 𝚙𝚛𝚘𝚏𝚎𝚜𝚜𝚒𝚘𝚗𝚊𝚕... 𝙾𝚛 𝚜𝚑𝚘𝚞𝚕𝚍 𝙸, 𝙸 𝚖𝚎𝚊𝚗 𝙸'𝚖 𝚜𝚞𝚙𝚙𝚘𝚜𝚎𝚍 𝚝𝚘 𝚑𝚊𝚗𝚐 𝚘𝚞𝚝 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚔𝚒𝚍𝚜... 𝙸'𝚕𝚕 𝚓𝚞𝚜𝚝 𝚠𝚎𝚊𝚛 𝚗𝚘𝚛𝚖𝚊𝚕 𝚌𝚕𝚘𝚝𝚑𝚎𝚜.
𝚆𝚑𝚎𝚗 𝙸 𝚏𝚒𝚗𝚊𝚕𝚕𝚢 𝚊𝚛𝚛𝚒𝚟𝚎𝚍, 𝙸 𝚠𝚊𝚜 𝚑𝚊𝚙𝚙𝚢 𝚝𝚘 𝚏𝚒𝚗𝚍 𝚊 𝚗𝚒𝚌𝚎 𝚌𝚕𝚎𝚊𝚗 𝚋𝚞𝚒𝚕𝚍𝚒𝚗𝚐, 𝚒𝚝 𝚕𝚘𝚘𝚔𝚎𝚍 𝚕𝚒𝚔𝚎 𝚊𝚗 𝚊𝚌𝚌𝚎𝚙𝚝𝚊𝚋𝚕𝚎 𝚙𝚕𝚊𝚌𝚎 𝚝𝚘 𝚠𝚘𝚛𝚔...𝚗𝚘𝚝 𝚕𝚒𝚔𝚎 𝚖𝚢 𝚙𝚊𝚛𝚎𝚗𝚝𝚜 𝚠𝚒𝚕𝚕 𝚎𝚟𝚎𝚛 𝚜𝚊𝚢 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚊𝚋𝚘𝚞𝚝 𝚊𝚗𝚢𝚝𝚑𝚒𝚗𝚐 𝙸 𝚍𝚘 😔. 𝙰𝙽𝚈𝚆𝙰𝚈𝚂! 𝙸 𝚠𝚊𝚕𝚔 𝚒𝚗 𝚝𝚑𝚎 𝚋𝚞𝚒𝚕𝚍𝚒𝚗𝚐 𝚊𝚗𝚍 𝚜𝚎𝚎 𝚊 𝚏𝚎𝚠 𝚘𝚝𝚑𝚎𝚛𝚜 𝚜𝚒𝚝𝚝𝚒𝚗𝚐 𝚊𝚝 𝚊 𝚝𝚊𝚋𝚕𝚎, 𝚝𝚑𝚎 𝚙𝚕𝚊𝚌𝚎 𝚒𝚜 𝚜𝚘 𝚛𝚎𝚝𝚛𝚘 𝚊𝚗𝚍-
"𝙷𝙸!!!" 𝚂𝚘𝚖𝚎 𝚠𝚘𝚖𝚊𝚗 𝚢𝚎𝚕𝚕𝚜 𝚏𝚛𝚘𝚖 𝚋𝚎𝚑𝚒𝚗𝚍 𝚖𝚎 𝚊𝚗𝚍 𝙸 𝚓𝚞𝚖𝚙,
"𝙹𝙴𝚂𝚄𝚂!" 𝙸 𝚜𝚌𝚛𝚎𝚊𝚖,
"𝙾𝚑...𝚜𝚘𝚛𝚛𝚢 😁" 𝚜𝚘𝚖𝚎 𝚐𝚒𝚛𝚕 𝚜𝚊𝚢𝚜,
"𝚂𝚘, 𝚠𝚑𝚎𝚛𝚎'𝚜 𝙱𝚘𝚜𝚜 𝙱𝚊𝚋𝚢 𝚘𝚛 𝚠𝚑𝚊𝚝𝚎𝚟𝚎𝚛 𝚝𝚑𝚎 𝚗𝚊𝚖𝚎 𝚒𝚜.." 𝚃𝚑𝚎 𝚕𝚊𝚍𝚢 𝚕𝚘𝚘𝚔𝚜 𝚊𝚝 𝚖𝚎 𝚊𝚜 𝚒𝚏 𝚜𝚑𝚎 𝚓𝚞𝚜𝚝 𝚜𝚊𝚠 𝚊 𝚐𝚑𝚘𝚜𝚝
"𝙼𝚈 𝚗𝚊𝚖𝚎 𝚒𝚜 𝚂𝚌𝚛𝚊𝚙 𝙱𝚊𝚋𝚢! 𝙰𝚗𝚍 𝙸'𝚖 𝚢𝚘𝚞𝚛 𝚋𝚘𝚜𝚜 𝚢𝚘𝚞 𝚋𝚘𝚣𝚘! 𝙻𝚎𝚏𝚝𝚢, 𝚛𝚒𝚐𝚑𝚝?" 𝙾𝚑 𝚐𝚘𝚍 𝚒𝚝'𝚜 𝚑𝚎𝚛, 𝚝𝚑𝚎 𝚋𝚊𝚋𝚢...
"𝚈𝚎𝚊𝚑...𝚠𝚑𝚎𝚛𝚎 𝚊𝚛𝚎 𝚠𝚎 𝚐𝚘𝚗𝚗𝚊 𝚒𝚗𝚝𝚎𝚛𝚟𝚒𝚎𝚠?" 𝙸 𝚊𝚜𝚔 𝚑𝚎𝚛
"𝚁𝚒𝚐𝚑𝚝 𝚘𝚟𝚎𝚛 𝚒𝚗 𝚖𝚢 𝚘𝚏𝚏𝚒𝚌𝚎," 𝚜𝚑𝚎 𝚜𝚊𝚢𝚜 𝚙𝚘𝚒𝚗𝚝𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚘 𝚊 𝚍𝚎𝚌𝚘𝚛𝚊𝚝𝚎𝚍 𝚍𝚘𝚘𝚛.
𝚃𝚑𝚎 𝚒𝚗𝚝𝚎𝚛𝚟𝚒𝚎𝚠 𝚒𝚜 𝚋𝚊𝚜𝚒𝚌𝚊𝚕𝚕𝚢 𝚓𝚞𝚜𝚝 𝚗𝚘𝚛𝚖𝚊𝚕 𝚚𝚞𝚎𝚜𝚝𝚒𝚘𝚗𝚜, 𝚜𝚎𝚎𝚒𝚗𝚐 𝚒𝚏 𝙸'𝚟𝚎 𝚐𝚘𝚝 𝚊 𝚌𝚛𝚒𝚖𝚒𝚗𝚊𝚕 𝚛𝚎𝚌𝚘𝚛𝚍 𝚜𝚝𝚞𝚏𝚏 𝚕𝚒𝚔𝚎 𝚝𝚑𝚊𝚝, 𝚋𝚞𝚝 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝙱𝚊𝚋𝚢 𝚐𝚒𝚛𝚕 𝚒𝚜 𝚙𝚛𝚎𝚝𝚝𝚢 𝚌𝚘𝚘𝚕, 𝚋𝚞𝚝 𝚜𝚑𝚎 𝚝𝚊𝚕𝚔𝚜 𝚠𝚊𝚢𝚢𝚢𝚢𝚢 𝚝𝚘 𝚖𝚞𝚌𝚑.
YOU ARE READING
It's Not Like I Like Him!! (Molten Freddy x Lefty Fanfic)
Fanfictionthis story is unfinished, i would delete it, but i wont. i wont be updating it. AHAHAHAB ummm what..?!?!? Puppet and his sister Marione have been strongly encourging Lefty to confess his loving feelings to Molten, but will he..? NO WAY!! If bei...