Hai pur si simplu sa fim. Sa ne cunoastem, sa speram, sa iubim.
Hai sa nu stim cum se numeste relatia noastra. Fericire cu doi fericiti? Nebunie? Desfrau? Cat ne simtim pe aici, ce mai conteaza?
Hai sa dorim mai mult, sa traim azi. Sa nu promitem nimic, s-ar putea sa nu ne tinem de promisiune. Sa nu ne limitam la dragoste formala, s-ar putea sa regretam intr-o zi. Hai sa iubim si sa fim. Hai pur si simplu sa fim impreuna.
Sa ne trezim dimineata de la aceasi aroma de cafea. Sa ne simtim impliniti de la acelasi sarut. Sa ne tinem de mana intr-o lume plina de oameni reci. Sa ne fie cald de la asta. Hai sa nu asteptam imposibilul. S-ar putea ca dragostea perfecta nici sa nu existe si noi sa continuam sa asteptam imposibilul cu sufletul la gura. Sau perfecte ar putea fi diminetile impreuna cu tine?
Hai sa nu ne pese de vorbele altora, sunt seci si fara sentimente. Hai sa iubim si sa fim.
Hai pur si simplu sa ne vorbim. Simtind, traind, fiecare vorba spusa, sau mai bine hai sa lasam linistea sa vorbeasca pentru noi. Sa fim niste visatori realisti care stiu sa-si imparta momentele de liniste. Hai sa ne auzim si maine dimineata din acelasi motiv. Si de ce nu si poimaine? Pentru celelate zile, mai vedem cum stam cu timpul.
Hai sa pasam reprosurile altora care se pricep la asta, si neintelegerile la fel. Noi , dragul meu, hai sa ne iubim. Sa iubim si sa fim. Hai pur si simplu sa fim. Fara promisiuni. Fara asteptari imposibile. Tu vei fi cu mine si eu cu tine. Hai pur si simplu sa fim unul pentru celalalt. In tacere, in liniste, dar cu ADEVARAT!
CITEȘTI
Cele mai ascunse ganduri.
Short StoryE prima data cand vreau sa arat lumii ceea ce scriu, si as vrea sa incep o poveste dar mai intai vreau sa-mi destainui gandurile, ideile si sentimetele. Deci urati-mi bafta si lectura placuta.