Esrarengiz kasaba, güneş ışınları ve Ayaz.
Dün gece birlikte uyuduğum Ayaz.
Ona sarıldığım Ayaz.
Bu üç şeyle beraber,yatakta Ayaz'ı izliyordum. O uyandığında,kötü melekleri andıran yüzü karşıma gelirdi,fakat yine de çekiciydi.Ama uyurken,o kadar masumdu ki. O kadar tatlıydı ki..
Biraz daha onu izlersem uyanacakti. Uyandırmamak amacıyla aşağı indim. Ona marifetlerimi gösterip kahvaltı hazırlayacaktim. O ne severdi?
Hiçbir şey bilmiyordum.En sevdiği renkten tut, hiçbir şeyi bilmiyordum. Bildigim tek şey beni sevdiğiydi. Ondan da pek emin değildim aslında. Tavayı elime aldım. Her insan krep severdi. O da severdi herhalde? Ama insan demiştim, şüpheleniyordum. Süt, un vs. her şeyi koyduktan sonra krep hazırdı. Tavaya döktüm ve teker teker yapmaya başladım. Hepsi olunca annemin taktiği aklıma geldi. Krepin köşelerini kesip, yuvarlak değilde kalp şekli yaptım. Imm. ENFES!
Ayaz'ı kaldırmaya yukarı çıkarken hiç ses gelmiyordu, hala uyuyordu.
Odaya girdim. Tahminim doğruydu. "Ayaz." dedim yumuşak sesle. Sabahları normal olacağını nereden bilebilirdim? Belki kızgın oluyordu.
"Ayaz." Oflama sesi duydum. "Kalk hadiii, tembellik etme"
"Tamam güzelim, tamam."
"Aşağıdayım"
Son hızla aşağı indim ve krepleri masaya koydum. Masa harika görünüyordu. Merdivenden ses gelirken hemen saçımı açtım. Biraz şekil verdim o da hemen girdi.
"Bunları sen mi yaptınn?" dedi şaşırdığını gizlemeyerek. Ayıp ayıp!
"Beğenemedin mi?"
"Ne bileyim," dedi yüzüne bir sırıtma koyarak. "Eski sevgililerim de böyle yapıyordu. Bir an seni Zeynep'e benzettim, o da böyle yapardı."
"Ayaz!" dedim öfkeyle. Yaranılamıyordu ya!
"Kızma sevgilim." Masaya oturdu. "Bakalım nasıl olmuş."
Onu izlerken krepi ağzına götürdü ama ısırık almadı. "Kalpli mi bu?" dedi gülümseyerek.
"Kalp şekli hoşuma gidiyor" dedim ona bakmayarak..
"Hıı." dedi gülümsemesini silmeyerek. Ve ısırık aldı.
Bir an öksürmeye başladı. Gözlerim irileşti. "Ayaz!"
Ve kahkaha attı. "Sakin ol. Şakaydı. Sadece küçük bir şaka."
Küçük mü?!
"Çok güzel olmuş." demeseydi sandalyeyi kafasına geçirecektim. Bende tadına baktım. AH! GÜZEL KELİMESİ HİÇBİR ŞEYDİ. HARİKA OLMUŞTU.
Yemeği yerken Ayaz'a baktım. Yorgun görünüyordu. Arkasına geçtim, masaj yapmama kızmazdı insallah.
Ellerimi omzuna götürdüğümde beni farketti. "Yemeğini ye. " dedim bir sey yapmasına izin vermeden. Ve masaj yapmaya başladım. Bir süre sonra ayağa kalktı. Ben ona şaşkın şaşkın bakarken beni duvarla arasına aldı. "Napıyorsun?"
"Sen böyle dokunuşlar yaparken nasıl yemek yememi bekliyorsun?" dedi ve nefesini yüzüme üfledi.
"Ben.. Özür. Dilerim"
"Özür falan dileme" diye bana kızdı. "Senin bana bir kere dokunuşunu,bir bakışını dünyalara değişmem."
Ona bakakalırken o dudaklarıma baktı ve yavaşça yaklaştı.
Ve dudaklarımız birbirini buldu.
Veeee benn! Sizi özledim. Oy verme hızınız öyle güzeldiki dayanamadım yazdım, bu hızı hiç kaybetmeyelim. 4K ya yaklaşıyoruz hadi bakalım. Bu arada oruç olan arkadaşlarımdan özür dilerim biraz yemek kısmı var sdfghsdf.Allah hepimize yardım etsin. Bu sefer yorumda istiyorum. Bölüm geç geldi çünkü bana mesaj atan arkadaşların kitaplarını okudum. Emin olun WATTPAD EN İYİLER de yazılan her kitap mükemmelin ötesinde! Hepsini okudum ve şiddetle tavsiye etmekteyiiim. Kapak yapacak biri bana ulaşırsa harika olur, yorumları da bekliyorum psikopatlarım beniim.