Y/n is here!

182 13 7
                                    

Bu bölüm bir sonraki bölüm ile bağlantılı olucak. O yüzden okursanız anlamanız daha kolay olur!

Ad-Soy ad:
Sofia Lily Snow

Takma isim:
Sofi

Dış Görünüş/skin:

Yarı kurt yarı insan.

Siyah saçlı ve yeşil gözlü.

L'manburg ünüformasını giymez ise üstünde:
Medyadaki kıyafetin aynısı ama değişiklik olarak.

Tişört yeşil ve üstünde siyah alev desenleri var.

Altına giydiği turuncu şey siyah.

Ayakkabı olarak da beyaz ipli siyah bot giyiyor.

13. Doğum gününde techno'nun ona verdiği siyah pelerini kullanıyor.

Tuboo ve Tommy pelerin yüzünden onun techno'ya benzediğini düşündüler. Bu yüzden ona taç hediye ettiler. Tacı aldığından beri kullanıyor.

Kişilik;

Çabuk sinirleniyor.

Eğer çok sinirlenirse sinirden ağlama olasılığı yüksek.

Arkadaşlarına sadık.

Hayvan sever.

Üzülür veya korkarsa kulakları aşağı düşüyor ve kuyruğunu bacaklarının arasına alıyor.

Heyecanlanırsa veya sevinirse kuyruğu hareket etmeye başlıyor.

Kuyruğuna yada kulaklarına dokunulmasından hoşlanmıyor.

Rastgele bilgiler;

Wilbur L'manburg'u patlatıktan sonra hayata geri döndüğünde ondan korkmaya başladı.

Nefret ettiği kişiler arasında Dream 1. Sırada

Quackity ile tanıştıktan sonra onu abisi gibi görmeye başladı.

Michael Sofia'yı tanıdıktan sonra peşinden ayrılmadı. Bu yüzden uyuyuncaya kadar onunla oynadı.

Her üzgün olduğunda ya Philza yada techno'ya gidiyor.

Karlnapty kavga ettikten sonra sapnap'den daha da soğudu.

Niki ile iyi anlaşıyorlar. Bu yüzden onla beraber sohbet etmeyi seviyor.

Dream'den kaçarken lava düştü. Tekrar canlandığında yüzünde tuboo gibi yara vardı.

Quackity ve Sam(?) Las Nevandas'ı yaparken onların yanındaydı bu yüzden orda istediğini yapabiliyor.

Önemli şeyler;

Dream'in bile bilmediği büyü vb gibi şeyleri içeren bir kitabı var.

XD ona istediği şeyleri elde etmesini sağlayacak bir kolye verdi. Bu kolye aynı zamanda istediği zaman XD'yi çağırmasına da yarıyor.

Bir sonraki bölüm biraz geç gelebilir. Hala o bölüm üzerimde düşünüyorum. Ama çok bekletmeden bitiririm galiba ya. Neyse

SAYONARAAA


Love Me Like I Do | Tommyİnnit X ReaderHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin