Hogyan szakítsunk kedvesen?

774 16 1
                                    

Majd csend lett. Mélyen a szemeimbe nézett és hezitálás nélkül megcsókolt. Én pedig vissza csókoltam. Megfogott és az ölébe húzott, majd végig a derekamat fogta. Egyszer-kétszer lejjebb csúszott a keze, de nem mert rá fogni. Pár perc végtelennek tűnő várakozás után pedig megfogtam a kezeit és letoltam. Azonnal rá markolt és ezzel még közelebb húzott magához. Mondhatjuk, hogy faltuk egymást a stégen, mire észrevettük, hogy fél óránk van beérni a suliba. Összeszedtük a cuccainkat és éppen indultunk volna amikor hirtelen elkezdett szakadni az eső. A busz már elment, Zane nem autóval volt mert ugye csak inni jött ha már buliztunk. Nem tudtunk mást tenni az iskoláig futottunk...kézen fogva...
Persze azért a kapuban elengedtük egymást és egy gyors puszit adva az arcomra ment is órára, ahogyan én is. Beszéltünk a többiekkel telefonon, hogy délután el kéne mennünk a kávézóba, mire Leo írt egy üzenetet, hogy...
-Hívhatnánk Zanet is!
- Engedjük már el azt a srácot...de komolyan. Olyan jól megvagyunk együtt..miért kell valaki aki csak bajt hoz ránk? - Vágta rá Andrew valószínűleg Luke védelme érdekében.
- Szerintem is jöjjön! - Mondta Amy
- Én még úgy sem ismertem meg és ha Leo mondja biztosan bírni fogom. - Egyezett bele Freya is.
- Szerintem is jöjjön... - Bátorodtam fel a többiek hatására én is...
- A többség dönt Luke és Andrew...Szóval ma a kávézóban délután 3-kor és Zane is jön!

*Leo felvette a csoportba Zane Scottot*
(Az eddigi beszélgetéseket nem látja...nyugi.)

Ezután megbeszélték vele is a találkozót, aminek nagyon örült, de rá kellett írnom privátban is...
- Zane...Nem lehetünk úgy ott, ahogy reggel...a stégen...vagy bárhol máshol...
- Khloe semmi baj. Tudom. Így, hogy ismerem a történeteteket pontosan tudom milyen nehéz lehet. Várni fogok rád.
HOGY MIT CSINÁL? Várni fog rám. Úristen...de mi van ha sokáig kell várnia?
- Mi van ha sokáig kell várnod?
- Bármeddig várok! - Majd ránéztem az ujjamon lévő "gyűrűre" és elmosolyodtam. Felfoghatatlan érzéseim vannak. Teljesen össze vagyok zavarodva és...és megcsaltam a barátom. Borzalmas ember vagyok. Borzalmasabb, mint ő. Sokkal kegyetlenebb vagyok nála.

- Megcsaltam Luke-ot. - Csúszott ki a számon amikor Leoval ebédeltem.
- HOGY MI? Mesélned kell nagyon nagyon sokat. Van még órád?
- Egy kémiám meg talán egy törim lenne még.
- Akkor most elmegyünk cigizni egyet és megbeszélni a dolgot!
- De...Felfüggesztenek ha megtudják.
- Sh nincs semmi de. Annyiszor csináltam már, mint ahány csillag az égen Khloe.
- Igen...és tavaly ezért akartak kicsapni nem?
- Nem az nem ezért volt. Vagy is sorozatban buktam több mindennel. De a probléma valódi oka az volt, hogy a wc-ben gyújtottam rá egy jointra és Mr.Adamsnek pont mosdóba kellett jönnie és utánna felvitt Mr.Hill igazgatóhoz, de anyukám elintézte.
- Azta...hát ez egy rendkívül érdekes eseménysorozat volt.
- Ahj fogd már be a szád és menjünk... (Ezt a tanácsot pár résszel ezelőtt is adhattad volna.)

Egy embernyi távolságWhere stories live. Discover now