1.bolum

100 4 1
                                    

Sabah sabah neden arıyorsun be bilal ne bok var.' Efendim bilal.' 'kanka Günaydın varya bugün okula ikiz kizlar gelcekmis.' Vallami ya.evet valla be yağız birinin adı Sude diğeri buse mis. Bide bugün okula gelmiycem diyodun gelirsin dimi.niye gelmiyim oğlum ya ikizleri görürüz. Belki biri benim biri senin olur. Tm olurda ya sevgilileri varsa newyorkdan gelmişler. Yok be oğlum ne sevgilisi.neyse okula giderken al beni. Bide bakalım hangi sınıfa düşcekler. Neyse yeter konturun bitecek by görüşürüz. Varya kanka bugün okula zevkle geldim . Bende ya. Anaa yağız bak lan kızlar orda.offf bal gibi kızlar şu sarışın ortalığı yıkıyor be anasını. Haberin Olsun bilal sarışın benim.tamam be kanka ben zaten diğerini beğendim güzelim benim be. Gel lan tanisalim. hey kızlar ben yağız buda bilal .size adlar. Ben aycan bende nurcan. Hmmm tanistigima memnun oldum bilal kardeşim gelsene bir şey digcem. Hani oğlum kızların adı Sude ve buse ydi. He sen bana kafamı tutuyon. Yok be kardeşim ne kafa tutması banada burak öyle dedi. Ulan burak Ben senin neyse hadi gel zil çaldı .bakalım ikizler hangi sınıfa düşcekler.
Sevgili Öğrenciler bugün okulumuza ikizler geldi .ve onların bir sınıfa ihtiyacı var. Bakalım o şanslı sınıf kim bahar hocanın sınıfı 9/A. Oleyyyyy cak be bilal artık ikizler le ilişki kurmaya çalışabiliriz. Aynen be hemde kanka bizim ikimizin yani boş belki bahar hoca onları yanımıza koyar.aynen ne hadi gel gidelim sınıfa.
3 dakika sonra
Günaydın çocuklar sagoll buyrun oturun. Hocam efendim yavrum. Ikizler bizim sınıfa geldiler nereye oturcaklar. Aynen yavrum iyi düşündün. Bence senin yanina aycan bilanin yanında nurcan oturur. Olur hocam kızlar dediğim yerlere geçin bakayım. Hoşgeldiniz kızlar. Hoşbulduk yakışıklı. Vay bilal aycan in bana dediğini duydinmu. Duymaz olurmuyum be. Gel cnm. Senle iyi anlaşıcaz galiba a. Evet aycan iyi anlaşıcaz oku çıkışında lunapark a gitsekmi. Benim için uyar olur ben seni çıkışta eve bırakırım hazirlanirsin. Çıkarız yola.tm olur.
Okul çıkışı
Hadi gel aycan seni eve birakiyim. Tamam Araban nerde. Ee araabm. He dogru hemen alıp geliyom. Eyvah araba yokki neyse hemen poyrazin arabasını alayım.
Yarım saat sonra
Işte geldik. Vay bee burası çok güzelmiş. Aa 360 binelimmi. Eminim aycan.evet eminim Noldu ki. Hiç öylesine e sordum,hadi binelim.
Ooooo o cokk eğlenceli ya. Bak şimdide aşk tubeline. Binelimmi.biz ikimiz emimmisin. Eminim olurmu. Tabikide hadi gel. Ay bunun içi çok romantikmis. aynen varya aycan sen çok güzel bir kızsin. Öylemi. Ve birbirlerinin dudaklarına yapistilar. Tamda tünel bitmişti. Herkez onlara bakıyordu. Sonra dolaşmaya devam ettiler.birde konser varmış. Aycan kimin olduğunu çok merak ediyormuş. Birde en sevdiği ünlü mustafa ceceli çıkmış. Herkez mustafa ceceli nin husran sarkisin da dans ediyolarmis. Yağız aycani dansa davet etmiş dan s ettikten sonra saat geç olmuş .yağız aycani eve bırakmış. Yağız bugün yaptiklarin için çok teşekkür ederim yarın beni okula giderken alirmsin. Tabiki alırım . ozaman yarın görüşürüz. Pist kanka efendim yağız. Bugün varya aycan la ne eğlendik bi görsen. Hee offf ya. Noldu be. Bizim nurcan la ara birazz kötü. hmmm bak yarın hep birlikte sahile gidelim.tm olurda nurcan gelmesse. Ya gelir aycan gelirse gelir. Öyle diyosun . Eye yarın görüşürüz iyi geceler. Iyi geceler.
Sabah
Günaydın kızlar . Günaydın .Günaydın . Hadi gelin bilalli alıp okula gidelim. Bilal ll öf nerde bu çocuk yaa. Geldim. Vay kanka çok tatlı olmuşun. Gerçekten bilal çok tatlı olmuşun.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 01, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

ikiz kizlarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin