18

64 3 3
                                    

Неутрал

Мина се година от както двете момчета вече бяха заедно.

След като завършиха училище всеки започна работа, като Кук и Джун решиха да се изнесът от стария и дом и всеки заживя отделно в собствен апартамент заедно с половинката си.

Джун реши да продължи образованието си, но задочно за да има време да работи в същото време да може да обръща внимание и на Джин.

_

Събота, денят тепърва започваше, птичките пееха своята сутринна песен а лъчите на слънцето се прокрадваха из между леко отворените завеси в стаята на спящата двойка.

Първи се събуди Джин. Както винаги той стана и се оправи, взе си сутрешен душ и се преоблече с удобни домашни дрехи. Щом като приключи с това той се запъти към кухнята за да приготви закуска за него и все още спящия му любим.

...

Закуската бе готова, а Джин се бе насочил към спалнята за да събуди Джун .

Вече в спалнята Джин седна от страната на Джун и се наведе като понечи нежно да го целуне но бе рязко издърпан в прегръдките на любимия си.

- Буден си?! – изненада се той, а Джун се засмя тихо и го целуна по устните за кратко.

- Добро утро, любов! – тихо каза Нам, а Джин се усмихна като се поизправи и го обкрачи като се наведе и го целуна страстно.

- Добро утро и на теб, Джуни! – тихо каза като леко се отдели от целувката, но няма и секунда по-късно двамата отново бяха слели устните си в жадна целувка която продължи докато и двамата не останаха без въздух.

Когато се отделиха Джин се излегна върху масивното тяло на Джун и постави глава на гърдите му.

- Джини, добре ли си? – попита Джун усещайки че на половинката му и има нещо.

- Ами... - започна Джин, но замлъкна отнво.

- Джини..

- Джун, и-искам да.. сещаш се.. да го направим.. – тихо каза Джин като се изчерви, а Нам неможа да повярва на ушите си.

Преди около седмица-две двамата бяха говорили по тази тема. От тогава Джин не бе спрял да мисли за това, желаеше го, но в същото време го бе и страх.

- Сигурен ли си че го искаш любими? – попита го Джун като се изправи в седнало положение, а Джин все още бе върху него.

- Да..желая те..

𝓕𝓸𝓻𝓫𝓲𝓭𝓭𝓮𝓷 𝓛𝓸𝓿𝓮Where stories live. Discover now