UZAK DURACAĞIM ONDAN

757 49 247
                                    

Selammm. Yine ben geldim 🧡😽

Hazırsanız bölüme geçelim. Umarım beğenirsiniz.

Yorumlarda buluşalım canlarım 💚

****

Oğulcan:
" Valla motherım bende iş bulacağımdan hiç ümitli değildim. Geçen seferki gibi paket servis işi. Maaşıda iyi.Şans bu sefer yüzümüze güldü galiba."

Şengül:
" Kira derdimiz de yok. Nebahat Hanım'la Ayla Hanım ne zaman elin açığa çıkarsa o zaman borcunu ödersin dedi . Aybikem de çalışıyor. Ben de dantel,oya falan yapar satarım. Kalkacağız altından çocuklar."

Aybike :
" Kalkacağız tabi ya. Sen hiç merak etme anneciğim."

Aybike ve Oğulcan yanak yanağa sarılırken Şengül çocuklarına gülümseyerek baktı. Şu hayatta en büyük şansı kesinlikle çocuklarıydı.

Aybike:
" Afiyet olsun size. Benim Berk'le konuşmam lazım. Sonra da yatarım zaten çok yoruldum bugün."

Şengül:
" Kızım önce yemeğini ye. Sabah da bir şey yemedin. Hasta olacaksın sonra."

Aybike:
" Canım istemiyor anne. Zaten mola da yemiştim bir şeyler sen merak etme."

Oğulcan:
" Selam söyle kardeşime."

Aybike:
" Tamamdır. İyi geceler. "

Oğulcan- Şengül:
" İyi geceler."

🔮

Berk yatağında oturmuş kitabını okurken çalan telefonuyla başını kitabından kaldırıp telefonuna baktı.
Ekranda gördüğü ' Tatlımm ' yazısıyla gülümserken gözlüklerini çıkarıp telefonunuda alarak balkona çıktı.

Berk:
" Ooo tatlım ? Sen beni arar mıydın ya? O görev bana ait sanıyordum ben."

Aybike sevgilisinin sitemine karşı gülümsedi.

Aybike:
" Ne o, ben özleyemez miyim yoksa? Hep sen mi özleyeceksin ?"

Berk:
" Bugün pek bir romantiksiniz Aybike Hanım. Bileklik çalmalar,itiraflar."

Aybike:
" Sana ayak uydurayım dedim tatlım. Eee söyle bakalım. Oradaki kızlar nasıl ? Güzeller mi? "

Berk:
" Bilmem, hiç bakmadım. Genelde senin yanımda olduğun hayalini kurup kütüphanede sana anlattığım hayali yaşamakla meşgulüm.Gören deli mi bu çocuk diyordur büyük ihtimalle."

Aybike karşıdan gelen sevgilisinin kıkırtısıyla burukça gülümsedi.

Aybike:
" Özür dilerim Berk. Hayallerini gerçekleştiremediğim için gerçekten üzgünüm. Senin beni mutlu ettiğin gibi ben seni mutlu edemiyorum işte."

Berk kaşlarını çatarak karşısındaki kızı dinledi.

Berk:
" Şşşş tatlım. O da nerden çıktı. Benim mutlu olmam için senin varlığın yeterli. Hem hayallere ulaşınca bir zevki kalmaz ki böylesi daha güzel. Zamanı gelince gerçekleştireceğiz hepsini. "

Aybike:
" Ne bileyim işte .Asiye Doruk'la tatile gitti ya senin de içinde kalmıştır diye düşündüm."

Berk:
"Hayır tatlım. Onlar tatilini yurtdışında yaptı. Ben senin evinde. Çocukluğunun, anılarının geçtiği yerde. O anlara tanıklık etmiş oldum. Bence benim tatilim daha kıymetli. Aksini kimse iddea edemez."

Aybike bir aydır Berk'in evde her şeye adapte olup annesine kendisini sevdirmesini hatırlayınca gülümsedi.

Aybike:
" Evde yokluğun çok belli. Hatta annem birkaç kere şaşırıp Oğulcan'a Berk dedi. Şimdi de selamları vardı sana."

Kopamıyorum Senden / AyBerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin