Aşk ve sevmek ne güzel.Hepimiz sevmişizdir gerek annemiz gerek bir arkadaşımızı gerek evcil bi hayvanımızı gerek ise aşık olduğumuz adam veya kadın.
Ama biz tam anlamıyla sevemedik.Annemize kızdığımız zaman of,arkadaşımıza kızdığımızda git başımdan,hayvanımıza kızdığımızda şiddet ve en önemlisi aşık olduğumuz kişiye siktir git demedik mi ?
Sorsanız bana sevdiğim kişi için ölürüm.Eminim sizlerde öle düşünüyorsunuz.İşin aslı o değil aslında biliyormusunuz.Bizimkisi sadece boş kelime,laf kalabalığı.Kim ölmüş sevdiği için? Bu ölüm anca amatör yönetmenlerin filimlerindeki kıydırık sahneler aslında.Hep bilinç altımıza işlemiş.Nasıl seviyorsun dediler mi? ölürüm onun için diyip geçiyoruz.Hadi ölelim o zaman sevdiklerimiz için veya ölmeyi geçtim tırnağınızı kırın sevdikleriniz için.İşte biz bu kadar saçma ve boş kelimelerle sevdik.Biz bu kadar yalancı bu kadar aciz insanlarız.Ama biliyormusunuz eminimki yalan söylemeyecek kadar sevmişizdir kısmen ufak yalanlar söylemiş olsakta.Şimdi kimse boş laflarıyla aşkından bahsetmesin bana.İnandırıcı değilsiniz çünkü.Kızgınım kendime ondan bu denli gerçekleri yazdım.Ben varya sevdim diye kendimi kandırdım sizlerde.Unutmadık mı gidenleri,gittiklerimizi bir bir.Ha dileğim odurki unutmayalım,sevelim vaz geçmeyelim.Ama biz annemizden evcil hayvanlarımızdan,sevdiklerimizden kolayca vaz geçe bilen bi yaratığız.İşte ben ve siz böle sevdik...