Seara chiar inainte de alegeri, maine voi afla cine a castigat, toata noaptea am vorbit cu Geo, afara ploia torential, mi se pare si logic nu....Londra???!!!Umbra copaciilor de la fereastra ma infricosa, eram singura la miezul noptii, Hazz era plecat, m-am pus langa geam si in fata ochilor mi-au aparut imaginile cu prima mea noapte cand eram vampir . Era o seara la fel ca aceasta, era tot 00:00, eu si Hazz eram in ploaie , ne "jucam", in copaci erau bufnite care se uitau la noi, era ciudat, apoi au aprut si ceilalti, parca eram copii mici care alergau prin ploaie , era asa frumos, acum imi pare si bine si rau ca nu mai sunt vampir, a fost o experienta grozava de care nu toti au parte.Intr-un tarziu s-a auzit usa, am coborat , in fata mea erau Zayn si Hazz, erau uzi loarca, mai rau decat un burete, in capul lui Harry se facuse o claie, de parca aveau ciorile cuib acolo, udasera pe jos mai rau decat un mop.De Zayn nu mai vorbesc , deabia daca mai putea sa deschida gura, buzele lui erau vinete.
L:-Hazz sti nu m-as supara, te-as putea folosi ca si mop, dar acum nu am nevoie de unul asa ca ....iar tu , tu Zayn cred ca ti-ar place sa fie Geo aici sa iti incalzeasca buzele, nu?Ei bine asta o sa o faca un ceai.
S-au dus in baie, s-au sters ,si-au luat alte haine si s-au pus pe canapea.Eu m-am dus la bucatarie sa le fac un ceai, mama sus dormea, cred ca auzeam cum sforaie.
L:-Baieti e gata ceaiul!
Harry parca nu mai bause ceva de o vesnicei, nici nu zici ca a venit din ploaie, mai degraba din desrt.S-a repezit sa bea ceaia, am uitat sa ii spun ca e fierbinte si..
H:-Immm, ceai...ahhhhh!!!!! De ce nu spui nimic?*indreba el cu limba scoasa*
Z:-Copiii astia, numai prosti, dupa care varsa ceai pe pantaloni.
L:-Vai tu draga ce matu esti?
Hazz isi stergea limba cu un servetel, si vorbea ciudat.
H:-Zaga, nane dei ata tine a catigat, ched ca ai teui a e oinei.(draga,maine vei afla cine a castigat,cred ca ar trenuisa te odihnesti.)
L:-Da, da cum spui tu, zaga.
M-am dus in camera mea si in sfarsit m-a luat somnul, nu mai auzeam nimic , tot ce stiu este ca am adormit pe la 01:00 si m-am trezit pe la 10:00. Cum mi-a sunat alarma, am sarit din pat, m-am dus in fata sifonierului, mi-am ales niste haine, apoi m-am dus la baie, m-am aranjat cum stiam mai bine, asta a durat. M-am dus , sa iau un tricou? sau niste blugi?sau o fusta ? o camasa?, , mama???????!!!
M:-Da draga< s-a intamplat ceva?
L:-NU stiu cu ce sa ma imbrac.
M:-Scuze , dar acum chiar am treaba si cum sunt asa demodata am sa plec.
L:-DA...dar...dar....
Pana mi-am ales hainele a trecut o ora si m-am hotarat, mi-am luat niste colanti , o camasa ceenusie, o vesta neagra si niste cizmulite cenusii cu gaurele . Apoi mai trebuia sa ma aranjez, aici a fost mai usor, mi-am dat cu putin fond de ten, rimel, creion negru si gloss, imi plac make up-urile mai simple.Pe Hazz trebuia sa il imbrac cu ceva ca sa ne potrivim, si-a luat niste pantaloni negri stramti, o camasa alba si un sacou negru cu tenesi, simplu. Am plecat spre scoala, acolo o inghesuiala deabia puteai sa respiri, m-am urcat pe scena eu in partea dreapta, Ea in stanga , inca se numarau voturile, am asteptat o jumatate de ora dupa care domnul director a luat microfonul.
D:-DRRagii mei ma bucur ca v-ati adunat asa de multi, acum dupa cum bine stiti voi anunta castigatorul.Si castigatoarea este Lola Styles.
Tare, am luat microfonul si...
L:-Va multunesc ca m-ati ales...
N:-Felicitari!Daca as fi stiut ca elevii vor sa fie condusi de cineva ca ...as fi adus si puddelul meu si l-as fi inscris.
L:-Nu imi vine sa cred ca ai spus asta, puteai sa iti scri mai bine cu un marker pe frunte "SUNT ATAT DE GELOASA",miss Nikkyshor esti atat de infantila .Varsa un rau de lacrimi, fa-ti o pluta si TRECI PESTE TREABA ASTA, dar nu m-ai lasat sa continui, cea care merita sa fie presedinta este Georgya Stancu, ea s-a implicat foarte tare si stiu ca este visul ei asa ca cine este de acord cu Geo sa ridice mana.
Toti ai ridicat pe rand, mai intai tocilarii, apoi cei de-a doisprezecea, si tot asa, cu cat mai multi, cu atat mai bine.
L:-Si castigatoarea este Georgya!
G:-...nici nu stiu ce sa spun...sunt atat de wow!
Era rosie la fata, in obraji parca avea doi trandafiri rosii, frigea atat de rau sa nu se prajeasca , nu mai stia unde se afla, era atat de emotionata incat a inceput sa spuna numai prosti, am luat-o am mers acasa si s-a mai linistit, acum Nikky nu mai avea ce sa spuna, a aflat ca nu este cea mai tare cum se credea, acum cred ca daca ar fi putut Rechinul Ucicaj s-ar fi mancat singura de rusine.
YOU ARE READING
O noua viata! [IN CURS DE EDITARE]
Fanfiction"Never stop dreaming" cuvintele care au schimbat viata unei adolescente