Az éjszaka rejtelmei

850 20 1
                                    

Zane rögtön rávágta, hogy "Felelek".
- Mit érzel Khloe iránt?
- Első látásra szerelmet és egy embernyi távolságot. - Mosolygott rám és nézett közben a szemeibe. Leírhatatlan érzések fogtak el a szavaitól. - Felelsz vagy mersz Leo?
- Merek!
- Játszd el, hogy szerelmes vagy Freyába és Amybe is egyszerre.
Viccesnek tűnt ameddig Leo át nem karolta Amyt és kezdte el simogatni Freya combját. Annyira egy szemet!
- LEO B@ZDMEG! NE IDEGESÍTS!
Leo pedig a földön fekve nevette ki Zane ideges arcát. Végül egy baráti "verekedés" után folytattuk a játékot. Megint Leo kérdezett.
- Felelsz vagy mersz Khloe?
- Merek! - Vágtam rá rögtön.
- Csókold meg Zanet előttünk.
Lassan Zane arcrára néztem. A szemeiben láttam, hogy egész este ezekre a pillanatokra várt. Majd megcsókoltam. Igaz kissé visszafogottabban...mint a stégen, de ha rajta múlt volna még durvább lett volna...ahogyan éreztem...
- Ez aztán a szenvedély és a tűz! - Vágott minket félbe Leo.
- Felelsz vagy Mersz? - Néztem rá Leora mosolyogva.
- Ezután? Még szép, hogy merek!
- Csókold meg Freyát.
Láttam az arcán, hogy kétségbeesett... Azt hitte csak ő ismerhet engem...Pedig én is tudok róla pár dolgot...
Például, hogy oda van Freyáért.
Szép lassan egymással szembe fordultak. Freya mosolyogva várta, hogy történjen meg ameddig Leo valahol a szívroham szélén állt. Majd Freya bátorságot vett és megcsókolta őt. Pár másodperc után pedig rám néztek.
- Én nem azt mondtam, hogy Freya csókolja meg Leot...hanem fordítva. Szóval még nincs teljesítve a feladatod... - Zane megbökte az oldalam és nevetni kezdett.
Majd Leo hirtelen megcsókolta Freyát...újra és újra. A játék pedig csak ezután kezdett el igazán egy másik irányba úszni...
- Felelsz vagy mersz Zane?
- Merek.
- Menjetek be a szobádba Khloéval és csókolózzatok legalább öt percig.
- Még mielőtt bemennénk...Felelsz vagy mersz Leo?
- Merek.
- A két lánnyal menj be a a folyosó végén lévő szobába legalább fél órára. - Mosolygott még egy utolsót majd megfogta a kezem és maga után húzott.
Amikor hátranéztem Leo teljesen lesokkolva ült a földön. Freya úgy tűnt, mintha örülne a dolognak. Amy pedig felugrott és húzta őket a szoba felé.

Zane és én amikor beértünk a szobába leültetett az ágyra.
- Semmi olyat nem csinálok, amit nem szeretnél.
Súgta a fülembe amitől a hideg is kirázott. Majd megcsókolt a nyakam. Luke sosem csinált ilyet. Közöttünk az ölelésen és a csókon kívűl semmi nem történt. Egyszer benyúlt a szoknyám alá csókolózás közben amikor átjöttek hozzánk, de elég hamar véget is vetett a dolognak anyukám amikor berontott a szobába, hogy "KÉSZ AZ EBÉD!".
De ez teljesen más volt. Attól nem éreztem semmit, de amikor Zane hozzám ér lángba borulok. Minden porcikámmal kívánom őt. A csókjaitól úgy érzem nem bírok egy helyben ülni és testem az akaratomon kívűl mozog.
Lefektette az ágyra és fölém mászott. A szemeimbe nézett és folytatta a nyakam kényeztetését. Végül egyre lejjebb haladt a testemen. Lehúzta a pólóm és levette a melltartóm. Folyton figyelte az arcomat, hogy tetszik e amit csinál, hogy akarom e. Majd megfogta a melleim és én halkan sóhajtozni kezdtem... Levette a nadrágom és benyúlt a bugyimba.
- Huh hát ez...nedves. - Mondta miközben mélyen a szemeimbe nézett és egy apró perverz mosoly húzódott a szájára. Én pedig teljesen elvörösödtem. Csókolózni kezdtük és a lábaim a derekára szorítottam, hogy közelebb tudjam húzni magamhoz. Majd megéreztem mennyire kemény odalent... Kigomboltam a nadrágját és egyenesen az alsónadrágjába nyúltam. Forró volt és lüktetett.
- Sosem kívántam még senkit így... - Mondta lihegve.
- Én sem.
Aztán hirtelen olyan érzés fogott el, mint akinek felfordult a gyomra. Azt hiszem éppen most akar visszajönni minden amit ma megittam.
- Várj várj...
- Nem akartam túl gyors lenni..sajnálom.
- Nem nem az a ba... - Itt már futnom kellett volna.
- Oh jaj értem gyere gyorsan itt van a fürdő.
Én pedig már a wc előtt térdeltem pedig Zane előtt kellett volna.
- Most nem itt kéne térdelnem...
- Ne aggódj lesz még alkalmad máshol is... - Nevetett miközben fogta a hajamat.

Egy embernyi távolságWhere stories live. Discover now