Imię i nazwisko: Momo Woods
Pseudonimy: Momo Drowned, Moma
Wiek: 14
Data urodzenia: 24 Września 2007
Rodzina: Yuki Woods (Starsza siostra, żyje) Rose Woods (Młodsza siostra, żyje) Julie Woods (Matka, nie żyje) Nienazwany ojciec (Nie Żyje) Jeffrey Woods (Starszy kuzyn, Żyje) Liu Woods (Starszy kuzyn, żyje)
Kolor Włosów: Czarny (Dawniej), Różowy (Teraz)
Kolor Oczu: Zielony (Kiedyś), Błękitny (Teraz)
Status: Żyje
Zawód: Morderca
Imię i nazwisko: Yuki Woods
Pseudonimy: Yuki, Yui, Yuka
Wiek: 20
Data urodzenia: 9 Maja 2002
Rodzina: Momo Woods (Młodsza siostra, żyje) Rose Woods (Młodsza siostra, żyje) Julie Woods (Matka, Nie żyje) Nienazwany ojciec (Nie żyje) Jeffrey Woods (Starszy Kuzyn, żyje), Liu Woods (Starszy kuzyn, Żyje)
Kolor Włosów: Brąz (Dawniej), Czerwony (Teraz)
Kolor Oczu: Niebieski
Status: żyje
Imię i nazwisko: Rose Woods
Pseudonimy: Rosi, Cute Monster
Wiek: 14
Data urodzenia: 23 Grudnia 2007
Rodzina: Yuki Woods (Starsza siostra, żyje) Momo Woods (Starsza siostra, żyje) Julie Woods (Matka, nie żyje) Nienazwany ojciec (Nie Żyje) Jeffrey Woods (Starszy kuzyn, Żyje) Liu Woods (Starszy kuzyn, żyje)
Kolor Włosów:Jasny blond (Dawniej) Fioletowy (Teraz)
Kolor Oczu: Zielony
Status: żyje
Imię i nazwisko: Jeffrey Woods
Pseudonimy: Jeff the killer, Jeffy (XDD)
Wiek: 27
Data urodzenia: 2 czerwca 1995
Rodzina: Liu Woods (Młodszy brat, Żyje), Margaret Woods (Matka, Nie Żyje), Peter Woods (Ojciec nie żyje), Yuki Woods (Młodsza Kuzynka, żyje), Momo Woods (Młodsza Kuzynka, żyje), Rose Woods (Młodsza kuzynka, żyje)
Kolor Włosów: Brązowy (Albo ciemny blond nie wiem) (Dawniej) Czarne (Teraz)
Kolor Oczu: Niebieskie
Status: Żyje
(I tutaj ma powieki)
Imię i nazwisko: Liu Woods
Pseudonimy: Homicidal Liu, Sully
Wiek: 26
Data urodzenia: 21 grudnia 1996
Rodzina: Jeffrey Woods (Starszy brat, Żyje), Margaret Woods (Matka, Nie Żyje), Peter Woods (Ojciec nie żyje), Yuki Woods (Młodsza Kuzynka, żyje), Momo Woods (Młodsza Kuzynka, żyje), Rose Woods (Młodsza kuzynka, żyje)
Kolor Włosów: Brązowy (Albo ciemny blond)
Kolor Oczu: Zielone
Status: żyje
Wiek innych:
Clockwork - 17
Ticci Toby - 17
Krwawy Malarz - 15