הצבעות: 45
קרול
"הערב את עולה לבד, קר"
ג'יי אמר, מגיח מאחורי.
הנהנתי, נפטרת מבגדי הרגילים ופונה למתלה לצידי. מבטו עוקב אחריי אבל לא ממש אכפת לי.
החלקתי בזריזות לחליפה שחורה עם חגורת זהב דקה צמודה למותניי, עם מחשוף ושקע חשוף בגב, לא משאירה מקום לדמיון.
ידו הורגשה על שרירי בטני, כשידיו נכרחו סביבי מאחור.
"ואני מצפה לעבודה מושקעת, בייבי"
שפתיו היבשות על צווארי.
נרתעתי מעט, אבל אין דבר שיכולתי לעשות- הוא הבוס.
"אני אעשה הכי טוב שאני יכולה" הבטחתי, מקווה לעמוד במילתי ולא ליפול על גברים שאוהבים לשלוח ידיים- עם המזל שלי כמובן שזה לא יקרה.
לונה נכנסה עם חיוך זחוח לשפתיה.
"אני מבינה שהם חזרו?" חייכתי אליה בזיוף, וקנאה עקצצה בי כשנפנפה בשבע שטרות של 100$ מול עיניי.
"הם הזמינו אותי לסיבוב נוסף, ג'יי הולך להיות גאה" התלהבה והמשיכה בדרכה לחדר ההלבשה היותר "מפואר", השייך לוותיקות במועדון.
"קרול! הבמה לא תשעשע את הלקוחות כשהיא ריקה", ג'יי קרא.
"אוקיי" הבטתי באיפור הכבד שעל פניי,
מסיטה את שיערי השחור לאחורי כתפי ועולה לבמה.
כמה קריאות מצד הקהל העלו בי את המרץ.
המוזיקה התחילה,
והזזתי את הגוף לפי הקצב.
עשיתי את זה כל כך הרבה פעמים, שכבר הרגשתי את הגוף שלי שולט בזה ללא בעיה.
"תתקרבי לאב, הכסף מחכה לך" נשמעה קריאה מצידה הימני של הבמה.
החיוך המזויף לא נס משפתיי, כשכובע השוטרת שלי מכסה את פניי ומשאיר את שפתיי חשופות בלבד.
הבטתי בקבוצה של ארבעה גברים ישובים על ספה אחת, מושיטים שטרות.
ירדתי אליהם, רוכנת לכיוון כהה השיער עם העיניים הזהובות שמיהר לדחוס שטר נדיב במחשוף.
נפטרתי מהשורט, מפילה אותו לצידו, לוקחת את השטר ומכניסה אותו בגומי הדק של התחתון שלי.
"מה את אומרת להצטרף אלינו קצת?" אמר אחר לצידו, בעל עיניים ירוקות, ידיו עוברות על מותני.
"לא נוגעים", צקצקתי בלשוני "ואני לבד סקסי, מצטערת" ליטפתי את ירכו וחזרתי לסיים את המופע, נפטרת מהעליונית גם כן וזוכה לנהמות ושריקות מהגברים החרמנים מולי.
העברתי את מבטי אליהם שוב, ורק אז שמתי לב לזוג עיניי קריסטל מביטות בי.
גבר נאה בלונדיני בעל שורשים חומים, מרווח בכורסא לצד 4 הגברים שהייתי בחברתם קודם לכן.
קרצתי לו, אך פניו נשארו רציניות חסרות הבעה. כשאחר מחבריו, אני משערת, צבט אותו ולחש לו משהו באוזן, מיד הבעתו קמה לתחיה ועיניו חזרו אליי, יחד עם צחוק והנהון מלווה.
הם דיברו עליי?
הסקתי מהחושך פרטים זעירים בלבד.
~~~
את הפרק הזה הקדשתי לחברה מדהימה!!
ואת מהמלצה הפעם אני אתן לה @LoveMe_Again יש לה סיפור די מדליק שתוכלו לקרוא, אז תהנו.
הפעם וויתרתי לכם על המטרה, כי רציתי לאחל לכם שבת שלום <3
אהבתם את הסיפור? ספרו לחברים שלכם ונגיע מהר יותר למטרה והפרק יעלה מהר יותר.
באהבה,
וויט א'נגל
YOU ARE READING
Empty eyes[niall horan]
Fanfiction✯הסתיים✯ MxW היא לא מצפה מאף אחד שיעזור לה, אבל הוא עושה את בכל זאת. סיפור נוסף מבית היוצר שלי ושל עדן נייל- אני- @ys_white_angel קרול- עדן @EdenAlayev אזהרות: ◆ כולל תכנים אלימים. ◆ תכנים מיניים, יחסים שאינם בהסכמה. ◆ כפייה. כל הקורא סיפור זה לו...