Tatal meu e vanator

180 9 2
                                    

"Allison! Vin-o!"striga tata la mine "Hai odata!"

"Imediat! Mai am de pus cateva lucruri"

De ce ma grabeste tata? Pentru ca ma mut.. Nu prea as vrea dupa atatea amintiri frumoase dar si triste. Copilaria mea petrecuta cu mama pana la 9 ani. Si de ce atat? Pentru ca a murit din cauza ca avea cancer. Nu puteam sa o vad cum se chinuie. Imi venea sa plang de fiecare data mai ales ca aveam doar 9 ani. De-abea atunci intelegeam si eu cate ceva. Aveam si o mica 'traditie' sa zic asa. In fiecare joi seara, ne strangeam la masa de afara si ne jucam un joc iar ei ma lasau sa castig. Imi placea foarte mult sa stau cu ea. Si acum la 15 ani imi aduc aminte cum imi citea povesti cand eram o fetita de 4 ani. Imi citea, adormeam si ea ma invelea. O simteam cand facea asta. Imi aduc aminte si ultimile ei cuvinte. Totusi daca nu mi le.a spus mie. O doctora dupa ce a murit a venit la mine si mi-a zis ce s-a intamplat iar eu inceput sa plang si curgeau siruaie. Cred ca am plans pentru urmatorii 10 ani. Asa. Deci mi-a spus ca ultimile cuvinte ale ei au fost 'Alison!Chris!'. Au trecut 6 ani de atunci.

Am urcat in masina si am ajuns intr-un oras uitat de lume. Nici macar nu stiu cum se numeste. Asta e.

Am ajuns la noua casa. E foarte mare, alba si cu 2 etaje. Urc si ma duc intr-o camera mare si mov si urlu "Asta e camera meea!!!" Cred ca m-au auzit si vecinii.

"Ok" urla tata si mai tare. Doamne. Il iubesc! Deci e foarte amuzant si imi place cand face chestii de genul. Deci jur! El e cel mai bun tata ever! E inalt, are parul castaniu, ochii caprui, eu seman cu el, adica si eu sunt inalta am ochii caprui etc.

Tin minte cand eram mica m-a luat o data pe sus si era sa cad in cap. Dar am fost bine. M-a prins mama. O frate... Imi lipseste foarte mult. Bine ca il am pe tata! El ma ajuta cand am o dilema cu baietii sau la teme.. E un fel de mama-tata. E un om minunat. Nu stiu cum poate face asta. Tine locul mamei si ma bucura enorm. Cateodata uit ca imi lipseste pentru ca il am pe el. El este o dubla persoana, un parinte dublu, fenomenal. Il iubesc din toata inima! Nu stiu cum o sa pot sa-l rasplatesc vreodata pe acest om. E o minune pentru mine! Totusi daca in fiecare zi cand mergeam la scoala ii spuneam 'Te iubesc'. Nu e de ajuns. Vreau sa il fac mandru intr-o zi.

A! Si am uitat un detaliu foarte important. El este un vanator de varcolaci.. De aici vine 'teen wolf'. Da.. Si.. Exista. Am vazut odata unul. Era beta dintr-o haita mica impreuna cu 'seful lui' alpha. Alpha e foarte puternic si mare. Foarte mare! Are ochii rosi.i Foarte rosii! Prima oara m-a speriat. I-am vazut cum se transforma!

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: May 01, 2015 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Teen WolfUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum