פרק 13

222 21 7
                                    


מרי

פתחה את עיניה, הראייה הייתה מטושטשת עדיין. הדבר האחרון שזכרה זה כשיצאה להפסקת סיגריה במשמרת הכפולה. את רגליה וידיה ניסתה להזיז, ואז ראתה לחלוטין כשהרגישה שהייתה קשורה לכיסא.

״מה קורה פה?״ ניסתה לזוז מרי בכוח ללא הצלחה, ליבה החל לפעום מהר, נורה קטנה העירה עליה והחדר הריק סביבה לא היה מוכר. ״הצילו.״ הרימה את קולה בלחץ.

לאחר כמה רגעים שניסתה למצוא פתרון איך להוציא את ידיה מהקשר, הגיח מן החושך אל נורת האור הקטנה גבר מזוקן. עיניו היו ערמומיות במיוחד, לבש חליפה שחורה והביט בבחורה המסכנה. ״נעים להכיר, מרי.״ דיבר בקול נמוך ורגוע, ״חבל לי שככה אנחנו צריכים להיפגש. לא הותרת לנו ברירה, לא הותרת לי ברירה.״

את צעדיו בנעלי מוקסיני צעד אל הכיסא, אל הבחורה שנראתה כה מפוחדת, כה מעוררת רחמים. הפעם היא לא נראתה שתדחה את התשלום.

״אני לא אציג את עצמי מולך כי אין טעם, את כאן בשביל משהו קטנטן שעלייך לסגור. וכמובן כמו שאני לא אוהב שיש מאחוריי חובות פתוחים, גם ללקוחות שלי לא יהיו חובות פתוחים.״ דמעות ירדו במורד לחייה, היא לא חשבה לעצמה שככה תסתבך, היא השאירה את המעטפה. למה היא הגיעה למצב שבו הייתה קשורה לכיסא עם בן אדם שאיים עליה כרגע בחייה.

״תקשיב, אני מצטערת. אני שילמתי, אני הבאתי את המעטפה! בבקשה תשחרר אותי, אני לא אקנה יותר כלום אני נשבעת לא אפתח את פי.״ היא התחננה לעזרה, התחננה לחיות. איך? איך כל זה קרה? את מטומטמת.

״אני חושב שאת מנסה לעשות ממני צחוק,״ צחק בקול האיש בעל הסמכות המרתיעה, שלף מהחליפה את המעטפה המקומטת שהביאה אמה למרי. ״מה זה תגידי לי? אני חושב שחסר לך כאן קצת.״ הוא כבר הרים את הקול, התכופף הבחור ונשען על הכיסא. הביטה בו מבועתת מרי וניסתה להישען לאחור, שלא ייגע בה. ״בבקשה, אני מצטערת. עשיתי הכל, תן לי עוד זמ-״

מהכיס שלף את הסכין המחודדת וקירב אל צווארה של מרי, צעקה נפלטה מפיה והדמעות לא הפסיקו לרדת. היא לא יכלה לצעוק לעזרה, לא משטרה, לא אמה. אף אחד. היא בחיים לא פחדה ככה לחייה. הרגישה פתאום את ערך החיים.

״נגמר הזמן. אני חסר סבלנות, איתי לא משחקים משחקים. אולי העובד שלי לא ידע לעשות את עבודתו טוב. אבל איתי לא משחקים. עכשיו מרי היקרה, איפה הכסף?״

קירב יותר הבוס הגדול את הסכין אל צווארה הדק של הלקוחה, היה רותח מעצבים שהסצנה הזו לקחה לו יותר זמן ממה שחשב. שקל פשוט להרוג אותה. ועדיין לא יכל, יותר מדי עקבות והשקעה להסתיר את הסיפור.

Love In OrderWhere stories live. Discover now