REC

24 2 2
                                    

Birkaç sene kadar önce dünyamızda bir savaş vardı.bu savaşın galibi ilk defa kurtlar oldu.dünyadaki bütün vampirler yok olmuştu. Biri dışında bu vampirin adı jesica idi. Jesica, jasper'a aşıktı. Jasper'da sevdiğini yok edemeyeceği için onu saklamıştı.vampirlerin yücesi carlisle 'de ölmüştü. Ama carlisle ölmeden önce bir çok vampir yaratmış ve onları saklamıştı. Ve onlara şunu emretmiştir.

CARLİSLE:

-Eğer ben ölürsem siz saklanın ve bütün vampir alemini öldüğünü sansınlar ve son anda çıkın ve yok edin. Bu dünyada kurtlara yer yokkk !!!!!

Carlisle'nin kardeşleri ve abileri bunu kabul etmiş. Kardeşleri ve abileri bu sözü yerine getirme zamanı gelmiş. Abilerinin sözünü yerine getireceklermiş ama çok az kişilermiş. Bunu için de insanların içine karışmışlar. Çok gizlenmişler. Teker teker her vampir bir kişiyi takip etmiş . En sessiz bulduğu yerde dönüşümü gerçekleştirmişler. Gün geçtikçe sayıları çoğalmış. Aradan bir – iki gün daha geçmiş. Jesica'ya bir şeyler olmuş . Jesica'nın geleceği görme özelliği varmış . Ve carlisle 'nin bir ordu kurduğunu görmüş ve hemen bunu jasper 'a söylemiş. Jasper 'da bütün kurtları toplayıp şöyle demiş.

JASPER:

-Bu savaş daha kötü olacak bizden daha güçlüler yeni doğanlar yani yeni vampirler hepimizden daha güçlü daha hızlılar biz bunların karşısında duramayızzzz...

Kurtlar akşam hemen bir konsey hazırlayıp toplanmışlar ve yine Jasper konuşmaya başlamış.

JASPER:

-Arkadaşlar Jesica gördü.Vampirlerin lideri Carlisle kardeşlerini ve abilerini saklamış. Aralarında en güçlüleride var . Mesela: victoria,james, asley, emmet, jacob gibi biz bunlarala baş edemeyiz . Vampirler çok hızlı onları yenemeyeceğiz hepimiz ölüceğiz...

Hepsi bir anda susmuş.Düşünmeye başlamışlar ve bir anda jackson sessizliği bozmuş ve şöyle demiş:

JACKSON:

-Bizi çok uzaklarda başka ülkelerde  birkaç akrabamız var onlar yetmez ama yinede güçleniriz, yinede bir faydaları olur, demiş.

Aradan jesica çıkıp konuşmaya ilave olmuş:

JESİCA:

-Benim de akrabalarım vardı. Sizden kaçtılar ve bu savaşa katılmadılar hem vampirleride çağırırsak daha çok güçleniriz.Kuvvetlenir, kazanma şansımız o kadar artar.

Japer hemen jesica'ya karşı çıkmış:


JASPER:

-Olmaz zaten seni  götürmeyeceğiz, sen tek gidemezsin zaten senin akrabaların kabul etmeyecek sen gelemezsin.

JESİCA:

-Hayır,olmaz bende geleceğim hem benimkiler neden gelmesin ?

JASPER:

-Sen demedin mi ? Bizden korkuyorlar. Bizden korkan kişi neden bizimle işbirliği yapsın?

JESİCA :

-Onlar, iyilerdir yardım edrler, hem daha da kuvvetlenirsiniz.

JASPER:

-Tamam peki seni üzmek istemiyorum . Yinede şansımızı deniyelim eğer gelmezlerse sende gelmiyeceksin.

JESİCA:

-Onlar gelmezse ben yinede geliyim . Sizin için endişeleniyorum...

JASPER:

-Bende senin için endişeleniyorum. Düşünsene vampirler ordusu kurtlara karşı kurtlarda bir tane vampir biz savaşırken seni kim koruyacak sana bi şey olursa seni kim kurtaracak bunu düşündün mü?

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 11, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

ölüm çığlığı (rec)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin