(Medya.. Do you know how sexy you are?)
"Arm bir kez daha gülersen taşşaklarını trafoya bağlayacağım ona göre!" Sitemli ve kızgın bir şekilde konuşmamın üzerine Arm kendini durdurmaya çalıştı. Ama nafile. Taksiden iner inmez soluğu Arm'ın yanında almıştım. Olan biten her şeyi anlattığımda tabiri caizse altına sıçana kadar gülmüştü ve hala deva ediyordu. "Dostum talihsiz olduğunu hep düşünürdüm ama bu kadarını asla tahmin edemezdim." Gözlerimi devirerek şanssızlığıma lanet ettim. Ne yapacağıma dair hiçbir fikrim yoktu. "Peki, şimdi ne yapmam gerek?" Arm sorduğum soruyla ciddiyete bürünüp ve düşünmeye başladı. "Pekala şimdi Vegas gibi birinin telefonu boş olmaz. Yani telefonunda sıkı bir güvenlik kalkanı ve GPS bile olabilir ve şu an senin yerini öğrenirse planın batışa geçiyor olabilir."Her bir cümleyi rahatlıkla söyledi ve her kelimesi ardından tansiyonum bir inip bir çıktı. "Yeter daha fazla duymak istemiyorum." Telefonu alıp bana uzattı. "Korkma, yarın sakin kafayla kendini ara. Buluşmak istediğini söyle. Büyük ihtimalle o da fark etti karıştığını ama senin aramanı bekliyor." Bu adamın bu kadar mantıklı davranması bazen çok işime geliyordu. Gerçi Vegas'ın fark ettiğini düşünmüyorum çünkü şu an götünde pireler uçuşuyordu. En azından burnumu boktan kurtarıyordu canım arkadaşım.
Daha fazla uzatmadan telefonu da alıp odama doğru götüme baka baka döndüm. Siktir ben Porsche'a haber vermemiştim ve şu anda da haber veremezdim. En iyisi odasına gitmekti yoksa bu sefer iki tatlı gülüşe kandıramazdım. Kapısının önüne geldiğimde tam kapıyı açacaktım ki içeriden gelen yüksek inleme sesleri ve yatak başlığının ritmik bir şekilde duvara çarpma sesiyle elim kapının kolunda kaldı. "Ah.. siktir Kinn.. Tanrım.. devam et." Harika, hayatımda bir bu eksikti. Daha fazla seslere maruz kalmayarak odama döndüm. Altıma siyah bir eşofman giyip üzerimdeki tişörtü çıkartıp odanın herhangi bir yerine fırlattım. Dişlerimi fırçalayıp yatağıma girdim. Bugünün hiç bitmeyeceğini düşünüyordum. Umarım bu gece uyuyabilirdim.
***
Vegas uzaktan bana bakıyordu. Tam ona doğru gidecekken Porsche'un sesini duydum. Uzaktan ve çok boğuk geliyordu. "Pete neden? Neden yaptın?" Diye bağırıyordu gözleri kan çanağı gibi olmuş bana bakıyordu. Ne yapmıştım ben? Vegas'ın sesiyle ona döndüm. "Pete, benim küçük şeytanım biliyordum. Şimdi ne yapacaksın peki?" Şu an burada ne oluyordu hiçbir fikrim yoktu. Diğer arkadaşlarımda oradaydı. Yavaş yavaş Porsche'u görememeye başladım. Sonra diğerleri de silikleşiyordu ve benim tek yaptığım şey kendi etrafımda dönüp ne olduğunu kavramaya çalışmaktı. Sayıklamaya başladım sonra 'Hayır, hayır, hayır, durun, DURUN!'
Birden yataktan sıçrayarak kalktım. Nefes nefese kalmıştım. Vücudum komple terlemişti. Hatta saçlarım o kadar çok terlemişti ki yastığımın bir kısmı da ıslanmıştı. Yatağımın karşısında duran aynaya baktığımda ağladığımı fark ettim. Uykumda ağlamıştım. Neydi o rüya? Hayır- hayır o bir rüya olamazdı. Resmen kabus görmüştüm. Galiba çok fazla kafaya takıyordum ve bilinç altı olmuştu. Çok düşünmeden kalkıp duşa girdim. Ilık bir duş şu an çok iyi olacaktı. Duşun altında bir süre hareketsiz bir şekilde durdum. Suyun tenime dokunmasına izin verdim. Gözlerimi her kapattığımda dün geliyordu aklıma. Bakışları, üzerimde kurduğu baskınlık, nazik ama sert tavırları, bana dokunuşları... bir kez daha aynı yanlışı yapamazdım. Kendime bunu bir kez daha yapamazdım. (Aynı anda nazik ve sert nasıl oluyor bana sormayın gidin Vegas'a sorun)
Duşumu aldıktan sonra üzerimi giyinip Khun Kinn'in odasına gittim. Kapıyı çalıp 'gir' komutundan sonra girerek dünün raporunu vermeye hazırlandım. Khun Kinn ellerini koltuğunun kenarlarına koyarak arkasına yaslandı. "Anlat bakalım Pete" ne anlatacaktım ben şimdi. 'Khun Kinn ben dün bara gittim işimi yapmak yerine sarhoş olup bir de dikkatli ol dediğiniz adama sakso çektim. O da yetmezmiş gibi evine gittim ve biraz da orada içtim. Üstüne bir de film izledik sonra ben buna uyku ilacı verdim. Bayıldı. Sonra kardeşi bizi bastı ben de bir yalan uydurup kaçarken telefonları karıştırdım.' Mükemmel.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Betrayal or Love || VegasPete
Fanfiction"Pete tarafını seç" Girdiğim bu savaşta yine kaybeden olarak çıkmıştım. Yine kaybetmiştim. Hiçbir şeyim kalmayana kadar her şeyimi kaybetmiştim.