• Orman sahnesi •

1K 47 11
                                    

Ekim
Bana niye böyle bakıyordu bu çocuk , niye benden ona güvenmemi bekliyordu ki ? Oysa kendisine güvenmemek için gayet haklı o kadar sebep varken .Beni oyalamaya mı çalışıyor? Bu bakışlar niye böyle anlamlı? O okuldakı sert adeta ok gibi kalbime saplanan bakışlar , sanki şimdi onu sarıyor , kötü olmasını istemiyordu. Kollarımı sanki elinden kaçacak kuş gibi sımsıkı tutmuştu . Korkuyor muydum ondan , aşık mı oluyordum ? Ben onun gözlerini okumaya çalışırken o bana usul usul yaklaşıyordu , nefesini yüzümde hissediyordum . Karşı koyamıyordum , girdap gibiydi bu hiss , gitgide derine çekiyordu beni. Dudakları dudaklarıma kavuştuğunda gözlerini kapamıştı, sanki o an sadece bunu hissetmek istiyordu . Karnımda uyuyan kelebeklerin hepsi bu dokunuşla uçmaya başlamıştı. Kendimi ona bırakmak en son istediğim şey olsada buna karşı koyamıyordum. Karşılık verdiğimde dudaklarını ayırıp gözlerime baktı , sonra yüzümü avuçlarının arasına alıp dudaklarını dudaklarıma bastırdı , bu kez daha da  tutkulu öpmeye başladı . Aynı zamanda üstüme geliyor , bende geri geri gidiyordum , taki bir ağaca değip durana kadar . Elini yüzümden belime indirib bedenimi kende benenine çekti . Dudaklarını dudaklarımdan ayırıp yanağıma , sonra boynuma kısa öpücükler kondurmaya başladı . O ara sanki aklım başıma geldi . "Kanat , dur , tamam , yeter " dedim . Sanki duymuyordu beni , boynumdan öpmeye devam ediyordu. Omuzlarından tutup ittim "Yeter dedim" . Ağacın dibine çöküp yüzümü kapattım . Ne yapıyordum ben?
Kanat
Omuzumdan ittiğinde bir iki adım geriye sendelemiş , sonra da olduğum yerde donakalmıştım  . Boynundakı o koku aklımı almıştı , çok güzeldi , yere çöküp yüzünü kapattığında birkaç saniye onu izledim. Onunla sarhoş olmuştum sanki , o gözleri sanki beni çağırıyordu , öfkeli yüzün ardından bunu nasıl okuyabilirim ?
Yerden kalktığında yüzüme bile bakmadı . Geldiğimiz yöne doğru gitmeye başladı. Arkasından baktığımda elbisesinin iplerinin çözüldüğünü gördüm . Adımlarımı hızlandırırken "Dur" dedim . Dinlemedi beni . Daha da hızlanıp kolundan tuttum. "Ne var? " Dedi sert bir şekilde. "Elbisenin ipleri çözülmüş , bağlarım şimdi"i dedim . Saçlarını omuzundan öne attım , ipleri bağlamaya başladım . Deminki kadar yoğun olmasa da kokusunu hissediyordum. İpleri bağladıktan sonra boynuna son bir öpücük kondururken kokusunu ciğerlerime doldurdum . Dönüp sert bir bakış attı "Bitti galiba " dedi ve saçlarını arkaya attı . Gitmeye başladı , bende arkasından gittim . Arabada yol boyunca camdan dışarıyı izledi , ben de konuşmadım .

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 22, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

EKKAN ( DUY BENİ )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin