Amióta Zanenél voltunk eltelt pár nap. Jelenleg péntek reggel van és olyan nyúzottan megyek iskolába, mint egy csöves. Leo azóta is Zanenél van... Egyszer megpróbált hazamenni, de a szülei megverték otthon amiért még nem tűnt el az életükből. Zane pedig egyedül van abban a nagy házban. Mindkettőjükre ráfért egy jó barát és egyben lakótárs is...
Az első órám ismételten matek. Freyat átültették Kevin mellé, amit sajnos szegény nem igazán élvez. Én pedig Zane mellett ülök.
- Szia Khloe Price
- Szia Zane Scott
- Úgy megcsókolnálak... - Súgta a fülembe.
- Úgy szeretném, hogy megcsókolj... - Súgtam neki vissza széles mosollyal az arcomon.Délután három körül a kapuban találkoztunk mindannyian mert a hétvégét Zanenél terveztük. Luke és Andrew felől pedig semmi hír. Kicsit olyan érzés mintha vihar előtti csend lenne.
* Egy olvasatlan üzenet Anya*
- Szia kicsim! Ma átjönnek Wilsonék. Esetleg haza tudnál jönni még vacsoráig? Utánna mehetsz a dolgodra.-Jaj ne...
-Mi történt? - Kérdezett rá Zane rögtön. Majd elmondtam neki mit írt anyukám.
- Ott leszünk nálunk...Amint elmennek hívj fel és elmegyek érted autóval.
- Rendben.Négy körül értem haza. Akkor már mindenki ott volt. Semmi kedvem nem volt színészkedni. Alig vártam, hogy végre vége legyen pedig még csak most léptem be az ajtón.
- Annyira jó, hogy minden rendben veled. Nagyon megijesztettél ám tegnap kicsim. - Jött oda hozzám Luke és megsimogatta az arcom. Hányni tudnék.
- Ne színészkedj! Nem hall minket most senki. Beszélni akarok veled. Gyere fel a szobámba.
Majd elindultunk az emeletre és a lépcsőn felfele a seggemre csapott. Visszakézből pofán vágtam volna legszívesebben.
- Akkor beszéljünk!
- Hát beszélhetünk is...vagy csinálhatunk akár valami olyat is, amit még soha... - Közeledett felém és a combomba markolt.
- Beszélni akarok!
- Még szűz vagy?
- Eddig is az voltam. Miért változott volna a helyzet?
- Csak gondoltam már nem...hiszen annyira közeli kapcsolatban vagy Zane-el...Ha pedig már nem lennél az nem számítana velem is egy kör...
- Te nem vagy normális! Teljesen elment az eszed! Csak azért csináltam ezt az egészet, hogy a szüleink ne veszítsék el egymást. Nem azért mert téged akarlak. Azt hittem az egész világom romba fog dőlni, ha te nem vagy, de az elmúlt napokban tudtam csak meg milyen igazán élni.
- Az jelenti neked az életet, hogy lógsz a suliból, drogozol, iszol és a csávóval vagy akivel megcsaltad a barátod? Undorító kis kurv@ vagy.
- Honnan tudsz ennyi mindent?
- Amy barátnőd elég sokat posztol az instagramra. Nem volt nehéz kivenni a részletekből a teljes történetet.
- Ha nem lettél volna velem ekkora görény most ez nem történik meg.
- Jaj Khloe...Melyik kapcsolatban nem fordul elő néha olyan aminek nem szabadna?
- Aminek nem szabad megtörténnie az nem kell, hogy megtörténjen. Nem mellesleg Zane sokkal jobb nálad! - Azt nem akartam részletezni, hogy mikben...
- Azért mert kurv@ vagy. Nem bírtál magaddal tovább és ahelyett, hogy megkértél volna engem rá inkább más f@szára másztál. Most pedig én jövök! Hat kib@szott évig vártam erre a pillanatra és azt hiszed elveheted tőlem csak azért, mert neked nincs kedved hozzá? Ha ezt hiszed hülyébb vagy mint ahogy gondoltam.
Hirtelen elkapta a torkomat és az ágyra nyomott. Elkezdte harapdálni a nyakam és közben a combjaim markolászta a másik kezével. Annyira hányingerem volt, hogy majdnem elájultam. Bár magamban azt kívántam, hogy a nyakába hányjak, ha pedig még az sem tartotta volna vissza...akkor nála pedig rosszabb a helyzet, mint ahogy én gondoltam.
Addig rángatóztam, hogy lecsúszott a keze a torkomról és gyorsan segítségért kiáltottam, de senki sem halott meg a zene miatt. A kezeim szabadok voltak annyira, hogy elérjem a telefonom. Tudtam, hogy ha sikerül felnyitnom azonnal hívni tudom majd Zanet mert vele beszéltem utoljára és nem léptem ki a híváslistámból. A halkító gombot nyomtam, hogy meg ne hallja Luke ahogyan kicseng.
Végig mozgolódtam, vergődtem és kiabáltam úgy is, hogy lefogta a számat és közben csak könyörögtem mindenhez amihez ember valaha is segítségért fordult, hogy ne tudja megtenni velem ezt.- KI VAGY TE ÉS HOVA MÉSZ? - Hallottam meg anyukám kiabálást a nappaliból. Zane az....vagy is nagyon remélem, hogy ő az.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Egy embernyi távolság
RomantizmEgy történet, két szerelem, három ember és egy embernyi távolság. Khloe Nicewillieben él Floridában. Már gyerekkora óta együtt van Luke Wilsonnal, de megismerkedik egy idegennel. Kiderül minden titok és igazság is a Wilson családról. Megmenekülnek...