Înfățișări ascunse

36 3 0
                                    

21 mai ,ora 17:00 vă invităm să ne fiți alături la balul bobocilor ce va avea loc in sala de sport a școlii, va așteptăm cu drag!

Asta scria pe afișul de pe usa școlii.
- Ce zici Kara mergem?
- Da, de ce nu,dar va trebui sa ne găsim parteneri.
- Eu am sa o invit pe Jasmine! Spunând eu gânditor.

(Jasmine o fată timidă, care citește foarte mult ,foarte drăguță,totuși e puțin ciudată si are o forță nemaiîntâlnită la o fată, am uzit cum l-a batut ieri pe un nătărau dintr-o clasă mai mare deoarece s jignit-o , s si e în clasă cu Kara, dar in rest e foarte de treabă).

- Pe mine nu stiu daca ma va invita cineva dar astept. Spuse Kara mâhnită.
- Nu îți fă griji, esti o fată superbă,sigur îți vei gasi un băiat care să te însoțească.
- Mersi Tyler, esti un drăguț. Spuse ea zâmbind.
- Multumesc. Răspund eu cu obrajii inbujoraţi.
......................................................

După ore, aud in spatele meu pe cineva țipînd, si bineînțeles era Kara.

- Hei Ty nu o sa iți vină sa crezi cine m-a invitat la bal.
-Cine ? Intreb eu nerăbdător.
- Dereck din clasa ta. spuse ea zâmbind.
- Poftim? Si ai acceptat? Intreb eu nervos.
- Daaa, cum sa nu, e foarte drăguț și amabil cu mine.
- Cum vrei, dar te avertizez" nu il vad bine" pe acest băiat.
- Șțiu ca ați avut niște probleme dar stai liniștit, daca il vei cunoaște vei observa că e foarte de treabă!
- Bine .

Am ajuns acasa si i-am dat telefon lui Adam.
- Salut Adam, cu ce ne imbracam la bal? ce ai zice sa vii pe la mine dupa amiaza asta?
- Ok Tyler, ne vedem!

Dupa amiază Adam a venit la mine, dând buzna in casă cum face de obicei:
- Cioc cioc! Spuse el râzând.
- Hei, deci am pregătit niște haine foarte faine. Tu esti primul la probat. Astea?
- Nuu.
-Ok, dar astea?
- Da sunt mișto.
- Nu is oribile Doamne. Dar astea?
- Da astea is bune.spuse el plictisit.
- Serios? Astea?
- Off ,cu tine nu o mai scot la capăt, alege-le tu! Spuse el enervat.
- Asta vroiam să aud, deci ție ți s-ar potrivi acesti blugi mulaţi de culoare neagra camașa asta albastru închis cu puncte si această vestă gri ,a și papionul roșu închis.
- Wow chiar ai talent la asta.
- Șțiu.
-Acum eu. Imi voi lua acesti blugi gri cămașa asta alvastru închis si acest sacou gri, si bineonteles acest papion negru cu note muzicale albe.
-Bine, atunci ne vedem la 17:00 la școală ok?
- Ok? Bye.

Între timp m-am pregătit și mi-am pus la punct orice detaliu, acum urma sa ma duc sa o iau pe Jasmine de acasă apoi sa mergem la bal .

Am ajuns acasă la Jasmine, apoi apas pe sonerie si iese mama sa:
- Buna seara doamna Clevent!
- Buna seara Tyler, intră Jasmine trebuie sa iasă.
- Mulțumesc!
După câteva minute o văd pe Jasmine ca niciodată cu o rochie roză tip sirena si cu un par strălucitor coborând grațios pe scări.
- Bună, spun eu uimit.
- Hei, spuse ea rușinată.
Apoi o iau de mână și o sărut pe obraz, după înroșindu-ne amândoi am pornit spre bal.
.................................................
- Se pare că am ajuns.
-Da, vad ca e multa lume. spuse ea.
- Chiar. Uite-i pe Kara si Dereck hai la ei.
- Bine.

- Hei Kara ce faci? Intreb eu.
- Bine Ty stăteam si vorbeam cu Dereck despre noi. App știai ca Dereck a facut karate?
- Aha ce interesant.spun eu neinteresat.
- Ok ce ați zice să intrăm.spuse Dereck.
- Bine. Spun eu închizându-i fraza.

Am intrat totul era așa de frumos si așa de bine la punct se cunoștea ca Luiza a fost organizatoare.

( Luiza o tipă super de treabă foarte drăguță comunicativă si care se ocupă de toate balurile si petrecerile școlii.)

- Hei ce faceți? Vine Luiza si ne întrebă entuziasmată.Cum mi-a ieșit tot?
- Deci, bravo te-ai descurcat perfect.
- Vai mulțumesc, nu știți cat m-am chinuit să iasă așa.
- Ai facut o treaba grozava, spuse Kara.

Dupa un timp am observat ca Dereck se tot uita la Luiza cu o privire visătoare, ceva era putred la mijloc, dar trebuia să aflu ce. Am inceput să dansez ore înșir cu Jasmine totul era asa de frumos pe lângă Dereck ce dansa cu Kara.

-Hei Jasmine, cum te simți?
- Sunt grozav de bine ma simt extraordinar.

Probil era si dîn cauza coniacului ce l-a băut împreună cu Kara cat timp am fost la baie. Deodata, in timp ce dansam cu Jasmine am dat peste Luiza intr-un colț stătea jos și plangea de durerea unei mascaturi pe gât.Am întrebat-o ce a pățit și nu spunea nimic continua sa plângă spunând ca "nu vreau sa mor". M-am înfricoșat si m-am dus rapid la Kara :
- Hei Kara avem o urgență s-a intamplat ceva grav cu Luiza! Vin o!
- Ok haide.

-Ce s-a intamplat Luiza? Intreba Kara uimită!
La fel continua sa nu spună decât "nu vreau sa mor".
- Tyler scoate-o de aici urgent.
Apoi am luat-o in brațe și am fugit cu ea în camera de mese.
-Ok Tyler las-o jos, am sa incerc să fac o vrajă de vindecare.

-Off nu functioneaza...spuse Kara dezamăgită.

Apoi nu stiu de unde a aparut Dereck spunând:
-Dați-vă la o parte!
In acest timp ochii i se inrosise, venele de pe fața i se accentuase, apoi caninii transformându-se în niște colți lungi ca de lup.După, se apucase cu, coltii de mana si se muscase pana ce a dat sângele. Mai apoi dandu-i Luizei să bea. Și apoi Luiza "s-a trezit din morți" aș putea spune deoarece efectiv era moartă,si a luat în brațe pe Kara nevenindu-i să creadă ca trăiește.

To be continued...

Va multumesc ca ați citit, acest capitol am incercat sa il fac mai lung decât celelalte, dar sper să nu vă fi plictisit.Lasati-mi parerele prin comentarii, a și scuzați greșelile gramaticale.Bye.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: May 11, 2015 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

A Crazy LifeUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum