Kapitola třicátá první

916 25 25
                                    

,,Protože nejsem její biologická matka? By si o mě pomysleli že jsem ti ukradla dceru." Liam se tomu zasmál. Vážně si dělá srandu z toho co mu tu právě říkám? Dala jsem si ruce v bok a čekala co mi na to odpoví. ,,Tak chvilku počkej, já tam s tebou zajedu. Pro příště aby věděli že jsi moje přítelkyně a že tě Katie bere jako mamku." Mrkl na mě a pustil se do jídla. Katie se jen uculila a já se podívala na její krásné vlásky.

Hned mě napadlo že bych ji udělala dva krásné copánky, ale nevěděla jsem jestli by chtěla. Tak jsem si k ní klekla a usmála se na ní. ,,Nechtěla by jsi dva copánky? Jako měla sestra princezny Elsy, Anna." Katie se štěstím zvětšily zorničky a hned začala kývat na souhlas. Běžela nahoru si pro asi gumičky a po chvíli proběhla zpátky i s hřebenem na vlasy.

Do ruky mi dala ještě dvě malé světle modré gumičky a sedla si na stůl, naproti Liamovi. Při česání vlásků seděla v klidu, ale to i při dělání těch copánků. Když jsem jí pak vyfotila a fotku následně ukázala, tak v jejich očích byla vidět že její dětská radost. Hned mě objala.

,,Mám tě ráda maminko" Zašeptala bez šišlání. Slyšela jsem to až moc dobře. Když jsem se pak podívala na Liama, bylo znát že i on to slyšel. Já pak Katie objala zpátky. ,,Já mám ráda tebe, ty moje malá princezno." Usmála jsem se a dala ji pusu na tvářičku. ,,Tak taťka už je napapaný a už můžeme klidně jet." Usmál se a Katie mu už začala ukazovat copánky. ,,Sluší ti to princezno. A mamince to sluší taky, viď?" Kat na odpověď přikývla a pořád mě objímala.

,,Musíme do školky, až přijedeme, tak zajdeme třeba na nějakou pohádku do kina, ano?" Katie přikývla a už šla ven čekat. Už jsem chtěla jít za ní, ale Liam si mě rychle k sobě přitáhl. ,,Copak se děje?" Usmála jsem se na něj a dívala se na jeho rty. Znovu mi položil dlaň na tvář a úsměv mi oplatil. ,,Jsi fakt úžasná, dokonalá. Ani slovy to nedokážu popsat, jaká skutečně jsi." Po těch slovech mě hned políbil. Když už se ode mě pak odtáhl, šli jsme za Katie a odvezli ji do školky.

Po příjezdu do práce za mnou do mé kanceláře přišel Richard, který nevypadal že má veselou náladu. ,,Slečno Clarke už jsem Vám říkal že tu netrpím lidi co mi to tady komplikují nějakými jejich osobními vztahy? Říkal. Všiml jsem si toho co je mezi Vámi a Liamem. Radím Vám už teď. Velmi dobře si rozmyslete, co chcete. Jestli ten Váš vztah, nebo práci. Obojí mít nemůžete." Už jsem mu na to chtěla něco říct, ale všimla jsem si Liama, který se opíral o rám dveří a mračil se na Richarda.

,,Máš pravdu Richarde. Je to naše osobní věc a náš vztah. A já ti teď a tady narovinu říkám, že jestli s tím nepřestaneš, tak uvidíš." Liam přišel ke mě a odvedl mě k sobě do kanceláře.

**********************************
Málokdo možná tušil že udělám tohle co jsem ke konci udělala - Ano Richard ví o vztahu Em a Liama a dokonce ji dal teď na výběr. 👀

Co si o tom myslíte? Už čekám vaše slohovky o tom jaký je Richard člověk a celkově že se ke svým zaměstnancům chová špatně. 👀 No taky si počkejte na další kapitolu. 😂 Ta bude doost zajímavá. 😂😂

Tessie

Nečekané shledání ☑Kde žijí příběhy. Začni objevovat