AFRA'DAN

9.2K 387 18
                                    

Ben Afra 17 yaşındayım . Annemi iki yıl önce kaybettim . O babam yüzünden initihar etti . Babam onu defalra aldattı . VE ben de mutsuz ailenin tek çocuğuyum . Babamdan hiç sevgi görmedin belki bir iki kere sarılmışızdır daha fazlasını hatırlamıyorum . Annnem ise çok farklıydı hep berarberdik .İki samimi arkadaş gibiydik taa ki o intihar edene kadar . Bir yandan ona kzıgınım bir yandan ona hak veriyorum . Annemin ölümünden sonra kendimi toparlayamadım 2 yıldır kesintisiz mezarlıktayım . Her zaman onun yanında olmak istiyorum . Babamın zaten umrunda değilim . O pis işler peşinde zaten .

Kendisi bir mafya ve bende onun pis işler oyuncağıyım beni oyuncak gibi kullanır . Ben ona dur diyecek cesareti kendimde bulamıyorum . Babam bana hep kötü bir insan olmamı söyler . İyi insanlar hep üzülürlermiş . Evet babama katılıyorum . Annemde melek gibi iyi bir insandı ve o hep üzüldü bende hep üzülmektense kötü olmayı tercih ettim . Evet ben kötü bir kızım bir sürü insanın hayatını maffettim .Onların duygularıyla oynadım . Bunların hepsi babmın oyunlarının parçalarıydı .

Artık kötü biri olmaya alıştım . Babam gibiyim .Ve kimse benle iletişim kurmak istemiyor . Aslında hakediyorum .

Bu arada ben liseliyim Doğa kolejinde okuyorum . Lise 3 'e gidiyorum .Annemden önce derslerim çok iyiydi şimdiyse berabat .

Karanlık bir hayatım olmasına rağmen en sevdiğim renk beyaz . Resim yapmayı çok seviyorum . Tabi bu da annemden önceydi şimdiyse başkalarının hayatlarını karalıyorum . 17 yaşındayıma ama şimdiye kadar 2 cinayet işledim . Bahsettiğim gibi ben kötü biriyim

MAFYA KIZIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin