1

384 27 9
                                    


yepyeni bir evren ile geldimm 🥊

yıldıza basarak oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın!!!

Aybike at kuyruğu yaptığı saçını aynada son kez kontrol edip evden çıktı. Arabasına atlayıp yolunu tuttuğu spor salonuna vardığında ise abisi Kaan'a haber vermeyi ihmal etmedi. Anne ve babasını kayb ettikten sonra tek varlığı, bir tek abisi kalmıştı. Kaan ise bu zamana kadar Aybikenin bir istediğini iki etmemiş, sürekli onu mutlu etmek adına çabalamıştı.

Oldum olası spora düşkün olan kıvırcık, kendisine itiraf etmeliydi ki boks yapmayı daha çok seviyordu. Burayı da en yakın arkadaşı Süsen önermişti.

Aybike spor salonunun içindeki küçük boks ringine girdiğinde kızıl bir çocuk karşılamıştı onu.

"Merhaba hanımefendi" kendisine has eşsiz ses tonu büyülenmesine sebep olurken kıvırcık, gülümseyip adamın uzattığı eli sıkmıştı.

"Merhaba" yumuşak bir ses tonu ile cevap verdiğinde adamı inceleme fırsatı yakaladı Aybike.

Kızıl saçlı, geniş omuzlu adam, giydiği gri eşofman ve mavi tişörtle oldukça mükemmel gözüküyordu.

"Ben, boks yapmak için gelmiştim" dedi Aybike çocuğun gözlerini gözlerine sabitleyerek.

"Biliyorum, Süsen haber vermişti. Bu arada ben Berk, spor hocan!"

"Bende Aybike memnun oldum hocam!"

"Hiç boks yaptın mı Aybike?"

"Bir kaç kez yaptım ama çok iyiyimdir"

"Göreceğiz!"

Berk, aldığı boks eldivenlerini Aybike uzatıp sırıttı. Aybike çocuğun elinden eldivenleri alıp giydi.

"Hadi başlayalım!"

Aybike, Berk'e hamleler yapmaya başladığında Berk, hiçbir karşılık vermemişti.

"E hadi hocam karşılık verin!"

"İyi hoş diyorsunda, şimdi sana vurmak bilemedim ya"

"Saçmalamayın sizden dayak yiyecek halim yok, siz beni tanıyamamışsınız daha"

"İyi madem öyle olsun"

Berk ufak bir hamle yapıp kadının koluna vurduğunda, Aybike ayağını kaldırıp Berk'in karın boşluğuna bir tekme attı.

"Sen neymişsin böyle tatlım ya!"

"Ne sandın?"

Berk'e göz kırpıp devam etti kıvırcık saçlı kız. Berk Aybikenin kolay lokma olmadığını anlamıştı.

"Beni kolay lokma sandınız herhalde"

Berk bir kaç saniye kıza şaşkınca baktı.

Bu kız zihnini mi okuyordu?

"İyiymiş!" dedi.

Hareketlerini biraz çoğaltıp koluna vurdu. Genç kız kızıl çocuğun yaptığı bu hamlenin altına kalmak istemiyordu. O yüzden ikinci tekmeyi atacaktı ki, adamın refleksi ile yere yığıldı. Berk Aybikeyi bacağından tutup yere serdiği sırada genç kadından küçük bir inleme çıkmıştı.

"Noldu? Kalk hadi"

Genç kız kalmayınca Berk endişelenmişti, o yüzden yeniden tekrar etti.

"Aybike kalk"

Yerde uzanan genç kadın yine ufak bir sızıltı ile inlediğinde Berk, dizleri üzerine çöküp endişeli bir halde kadının yüzünü avuçladı.

"Aybike! İyi misin?"

Aybike bu anı fırsat bilip bir anda gözlerini açtı ve çocuğu yere serip yüzünü yumruklamaya başladı.

Berk gerçektende bu kızın kolay lokma olmadığını anlamıştı.

Kızı kollarından tutup yanına çekti ve kolları arasına aldı.

"İşte bizim ilişkimiz!"

Berk, anlamaz gözlerle karşısındaki dağılmış kadına baktı. Kusursuz gözüktüğü aşikardı.

"Şey yani çok iyi bir hocam var o anlamda"

"Öğrencimde çok güzel! Yani çok becerikli"

"Teşekkür ederim"

İkiside birbirine bakıp gülümsediğinde ortaya esrarengiz bir tablo çıkmıştı.

İkiside birbirine bakıp gülümsediğinde ortaya esrarengiz bir tablo çıkmıştı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


kolay lokma | ayberHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin