Každou noc skoro už měsíc se mi honily ty myšlenky o mámě atd. Po hodně dlouhé době jsem svolala svou smečku. Michel a Katrine na mě už čekaly a řekli mi. "Celý měsíc jsi tu nebyla. Kdo se ti o ty tvé čokly má starat?" řekla mi Katrin. " Linda ti hodně zvlčila. Všichni" dodala. " Všichni jsou nezvladatelní. Věříme že to nemáš jednoduché, ale ty za to zodpovídáš!" zdělila mi Michel. "Já vím" a šla jsem se kouknout na Lindu. A ona si kreslila. Ostatní se praly. Zakřičela jsem " Hej. Přestan-tě. Všichni. Už jsem tady a zase zavládne pořádek. Přeměnte se! zakřičela jsem a všichni se přeměnili. Jeden kluk dodal. "Zatím co jsi tu nebyla přišla tu nějaká lištice. Hned jsem si na ni vzpoměla a zeptala jsem se jak se jmenuje. Zastavilo jse mi srdce a zase rozbušilo. Otočila jsem se a viděla lišku a šibalsky se na mě usmála. Otočila se a postupně přišli i ostatní vlci. Pak přišel on. Všichni se převtělily a on nakonec. Nemohla jsem to vydržet.
"Jsem Simon. Ale jinak jsem Eduran. A ty jsi v lidské podobě Teresa ale vlkodlacky se jmenuješ Shildie . Taky to cítíš co se děje v našich srdcí. Něco mě k tobě přitahuje." Skočil ke mě a začal mě líbát bylo to vášnivé. Líbaly jsme se přede všemi. Pozvala jsem je k nám a Linda šla obějmout tu lišku a zvolala. " Mami, konečně jsi tady. Moje milovaná maminko." Okamžitě jsme toho přestali a šla jsem za nimi a dozvěděla jsem se že ta lištice se jmenuje Markíza (:D) a že Linda je vzácný druh. Vlkoliška. To je vzácnost ji mít. Markíza se zeptala jestli u nás nemuže zustat. Neviděla ji tak dlouho. Domluvila jsem se s Simon že se spojíme v jedno. Mnoho lidí nesouhlasilo. Ale mají smulu protože vědí že sice mužou vždycky odejít ale žít sám je nevýhodné. A teď je nás 45 což znamená že bude určitě více jídla a je nás více pro boj s lidmi.
ČTEŠ
Vlčice Shildie
Ngẫu nhiênShildie je mladá vlčice které zemřely rodiče po vyhubení lidí. Shildie je známa jako Teresa. Teresa je její lidské jméno. Byla adoptovaná Andreou a Erikem. všechno v jejím životě je magicky propletené