Chapter 1

597 30 8
                                    

Florencia's P.O.V


Šiandien yra pirmoji diena kaip esu pas močiutę ir senelį Bradforde. Čia atvykau iš pat ryto, likusi dienos laiką praleidau su jais. Daug juokėmės, valgėme, pasakojome nuotykius ir kitą.. 


Dabar yra vakaras, aš ruošiuosi į lovą. Buvau ką tik po vonios. Išsidžiovinau plaukus, susišukavau. Atsiguliau į lovā ir pasiėmiau telefoną. Įėjau į tumblr. 


Pasigirdo garsi muzika iš gretimo namo. Susiraukiau, stengiausi į tai nekreipti dėmesio, bet sekėsi sunkiau. 


Galiaus trukus kantrybei aš pakylau iš lovos ir išėjau iš kambario. Seneliai dar nemiegojo.


"Kas ten vyksta?" pasakiau ir nuėjau pas juos. 


"Malik namas. Ten visada vyksta koks nors vakarėlis iki paryčių." Močiutė atsiduso.


"Kada tai žada nutilt? " Paklausiau. 


"Paryčiais. Dažniausiai kokią penktą ryto. " Senelis pasakė. 


"Jus rimtai? Kodėl jus nekviečiat policijos ar kažko kito? "Pasakiau. 


"Tai nieko nepakeis, brangute. "Močiutė pasakė.


Linktelėjau. 


"šaunu. Tada aš nutildysiu jį! " Mano nervai darė savo, grįžau į kambarį, užsimečiau didelį megztinį ir apsimoviau batus, išėjau iš kambario.


"Florencia neik, ten pavojinga." Močiutė sušuko man. Bet aš jau buvau išėjus į kiemą. 


Vos įėjus į tą kiemą aš supratau ką ruošiuosi padaryt, sustojau. Mane kniso garsi muzika, ypač tada kai aš ruošiausi eiti miegoti. Negaliu pakęsti kai kažkas trukdo man miegoti. 


Sukaupus drąsą priėjau prie durų ir į jas paskambinau. Niekas neatidarė, tada dar kart ir dar kart skambinau, kol atidarė.


Tarp durį pasirodė vaikinas. 


"Ar galit primažinti garsą? Mes norim miego." Pasakiau. Atrodžiau įpykusi, bet viskas gavosi nevykusiai ir tai mane kniso. Kodėl aš tiesiog negaliu atrodyt bent kartą kieta? 


"Hah. Tu turbūt juokauji? Tai vakarėlis, čia muzika privalo būti garsi." Vaikinas nusijuokė.


"Kas čia vyksta?" Pasigirdo kito vaikino balsas. Jis turėjo įdomu akcentą. 


Tarp dury pasirodė vaikinas. Jis buvo toks tamsus ir paslaptingas. Tai mane šiek tiek įbaugino.


"Ar galit primažinti muziką? Aš noriu miego." Žvelgiau į vaikinus.


"Hahaha. Ne." Vaikinas atsakė.


"Aš iškviesiu policiją." Pasakiau.


"Galiu duoti savo telefoną dar." Vaikinas ištiesė. Sunėriau rankas ant krutinės.


Mane nervino tas faktas jog jis man nepasiduoda. Apsisukau eiti.


"Vaikinai ką jūs čia veikiat taip ilgai? Pasigedome jūsų." Pasigirdo merginos balsas. 


"Ooo. Naujokė? Sveika." Mergina priėjo prie manęs ir ištiesė savo ranką.


"Labas..." Suėmiau jos ranką švelniai paspausdama.


"Aš Luna, o tu?" Ji prisistatė. Mergina atrodė šiek tiek apsvaigusi.


"Florencia." Atsidusau.


"Eime į vidų! Tai smagus vakarėlis." Ji įsitempė mane į vidų. Aš susiraukiau.


"Man reikia grįžti." Sušukau, kad ji išgirstu per garsią muziką.


"Pasilinksminkim, Flo! Nebuk nuobodi!"


Mergina nusijuokė ir man įdavė raudoną plastiko stiklinę su kažkokių skysčių. Susiraukiau. Gavus progą, padėjau ją į šoną.


Niekada nebuvau jokiam vakarėlyje ir supratau kodėl.. Aš nebuvau tas žmogus kuris mėgo tokias 'linksmybes'. Vis tai ne man.


Aš gailiuosi jog čia atėjau, aš turėjau puikiai žinoti jog nepriversiu pritildyti muzikos. O dabar galbūt ir seneliai nerimauja. Baisu.


***
VOTE!

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Apr 30, 2015 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

All The Time /Zayn Malik LT/Where stories live. Discover now