- Vis dar manai, kad esi stipri? - sušnabždėjo vaikinas, perbraukdamas savo nykščiu per mano skruostą. Tylėjau.
- Juk žinai, kad jei nuo manęs bėgsi, vis tiek surasiu. - sušnabždėjo jis, priliesdamas savo lūpomis mano kaktą.
- Nekenčiu tavęs. - sušnypščiau.
- Aš irgi tave myliu mažute.
----------------
- Rebeka, kelkis !! - sušuko mano mama įėjusi į kambarį.
- Shh.. Aš vampyrė.. - sušnabždėjau vis dar neatmerkdama akių.
- Rebeka, paskubėk. Juk nenori pavėluoti į mokyklą pačią pirmąją dieną? -suniurnėjo mama, ir staigiu mostu nutraukė nuo manęs antklodę.
- Aaaaaaaaaaaaaa - pradėjau klykti, ir nenorom teko atmerkti akis.
- Pusryčiai ant stalo. - nusišypsojusi pasakė ir išėjo iš mano kambario. Pavarčiau akis, ir keletą minučių pagulėjusi lovoje, stryktelėjau vonios link.
Išsimaudžiusi, susitvarkiusi, apsirengusi, nusileidau į apačią.
- Labas rytas. - visiems pasakiau įėjusi į erdvią virtuvę.
Tėtis kaip visuomet , nepakeldamas akių nuo laikraščio - palinksėjo, mama pritariamai atsakė tuo pačiu, o mažoji sesutė - linksmai šyptelėjo. Kaip supratote - mano šeima, nelabai skiriasi iš kitų.
Prisėdau prie valgomojo stalo, ir sukrimtusi sausų pusryčių dubenėlį su pienu, užmečiau akį į tėčio laikraščio, pirmojo puslapio straipsnį.
,, Mieste siaučia manijakas. Gandai , ar tiesa? "
Nusipurčiau nuo šios minties. Tikiuosi jog tai tik gandai. Nenoriu būti nužudyta ar išprievartauta vos tik atsikrausčiusi į naują miestą.
- Važiuojam. - linksmai pasakė mama, bei paėmusi raktelius nuo spintelės nuėjo durų link. Persimetusi kuprinę per petį, nusekiau įkandin.
<..>
- Sekmės mokykloje. - šyptelėjo mama.
- Iki. - atsisveikinau, ir išlipau iš automobilio.
- Rebeka, o mergaitės norės su manimi draugauti? - pirmokė mano sesuo nedrąsiai, paklausė.
- Žinoma Lis. Pamatysi, visi norės su tavimi bendrauti. Pažiūrėk kokia tu gražuolė ! - sušnabždėjau bei pakštelėjau mažylei į žandą. Ji šiek tiek nuraudo.
- Eime, štai tavo mokytoja. Paklausime kur tavo klasė. - nusišypsojau. Mergytė sekė mane, mokytojos link.
- Sveiki, aš Rebeka Brooks. Čia mano sesuo Lisa Brooks.- pasisveikinau su aukšta mergina.
- Sveikos! Aš Carol Benet. Būsiu tavo sesers mokytoja. Malonu susipažinti. Eime Lisa, palydėsiu tave. - nusišypsojo mergina, bei paėmė Lis už rankos. Ji droviai šyptelėjo, ir paėmusi ranką nužingsniavo tolyn.
Atsidusau, nes supratau , jog vis dar stoviu mokyklos kieme. Atsitokėjusi nuėjau vidun. Priėjau prie spintelės, kuri tūrėjo būti mano. Suvedžiau ant lapelio esantį kodą, ir pasiėmiau reikalingas knygas. Kiek pamenu pirmoji pamoka - Matematika. Ah.. Nekenčiu šios pamokos.
- Sveika, aš Emma. - prie manęs prisistatė tamsių plaukų mergina.
- Labas, aš Rebeka. - maloniai atsakiau.
- Naujokė? - nusijuokusi paklausė.
- Taip.. - tyliau atsakiau.
- Puiku, būsim klasiokės ! Iš karto duodu patarimus. Nekalbėk su žmonėmis turinčius vardus - Jane, Lora, Megan. - sukikeno mergina.
- Am.. Kodėl? - nesupratusi paklausiau.
- Jos mokyklos ,,populiariosios" merginos. Visą laiką mano jog yra pranašesnės už kitas. Tačiau tėra - paprastos, nuvalkiotos vištos. - nusišypsojusi pasakė, bei nusitempė mane į matematikos kabinetą.
Atsisėdome vidurinėje eilėje . Kalbėjome apie mokyklos ,,grupes" ir panašius dalykėlius. Taip pat - per šias 10 minučių pertrauką, spėjau geriau pažinti Emmą. Ji tikrai maloni, manau puikiai sutarsime.
- Sveiki mokiniai, kadangi skambutis jau nuskambėjo pradėsime pamoką. - Griežtai pasakė matematikos mokytojas.
- O ! Turime naują mokinę. Ak taip.. Mokiniai - čia Rebeka Brooks. - pristatė mane ir griežtai pažiūrėjo į klasę. Droviai linktelėjau ir nusukau akis.
Į klasę įsiveržė trys vaikinai - Rudaplaukis, blondinas bei juodaplaukis. Visi kikeno lyg apsivartoję..
- Jūs trys, sėskit į vietą! - suriaumojo mokytojas.
- Nerėkit , išveš.- sukikeno juodaplaukis.
- Malik ! Pas direktorę ! - sušuko, ir juodaplaukis apsisukęs išėjo iš klasės.
- Kas jie? - tyliai sušnabždėjau Emma'i .
- Tai trys iš penkių mokyklos populiariausių vaikinų . Jie daro viską ką nori. Visi jų bijo. Blondinas - Niall. Rudaplaukis - Liam. Juodaplaukis - Zayn. Su likusiais susipažinsi vėliau. Patariu nesiartinti. - sušnabždėjusi pasakė. Už mūsų prisėdo blondinas su rudaplaukiu. Tikėjausi kad viskas praeis sklandžiai tačiau , norėtum..
- Nauja mėsytė? - į mano nugarą pabaksnojo vaikinas. Nekreipiau dėmesio.
- Nagi.. Ko taip nedraugiškai? - nesiliovė baksnoti.
- Neišdegs Niall, ji mano. - nusijuokė Liam..?
- Urgh, Li. Negalim pasidalint? - suniurnėjo kitas.
- Nope. Ji MANO. - pasakęs sukikeno, ir aš šiek tiek sudrebėjau nuo šių žodžių.
- Na ir gerai. Į Nando's važiuosiu vienas. - suburbėjo, bei liovėsi baksnoti.
Pamoka ėjo į galą, o man iš galvos neiškrito žodžiai - ,,ji Mano". Ką jis norėjo tuo pasakyti?!
- Pamoka baigta, galite eiti. - garsus mokytojo balsas nuaidėjo, pertraukdamas mano mintis. Palengva ėmiau krautis daiktus, o susidėjusi neskubėdama ėjau link istorijos kabineto. Emma'i kitos pamokos, todėl pirmadienį susitiksime tik per pirmą pamoką. Gaila, jis visai šauni. Mintyse skaičiavau kabinetus, kuriuose pagal mano mąstysena tūrėtų būtį istorija. Tačiau mane sustabdė, paėmimas už rankos. Nieko nelaukusi atsisukau, ir prieš save pamačiau Liam su..Niall?
- Labas. - pasisveikino Liam. Neatsakiau.
- Urgh, ji eilinė moksliukė Liam, eime. - pavartė akis blondinas.
- Užsikrušk Niall, tu tiesiog pavydi. - atsakė Liam. Bandžiau ištraukti ranką tačiau jis sureagavo.
- Tai, koks tavo vardas? - nepasimetė rudaplaukis.
- Rebeka. - tyliai atsakiau. Niekada nemėgau bendrauti su vaikinais, po to.. Kai .. Mano buvęs vaikinas Luke mane žiauriai išdavė bei įskaudino.
- Malonu Rebeka, aš Liam, o čia Niall. - maloniai nusišypsojo.
- Wow, ji kalba. - apsimetė nustebęs Niall. Pabandžiau dar kartą ištraukti ranką, tačiau jis nepaleido.
- Tau istorija , tiesa? - paklausė. Pavarčiusi akis linktelėjau.
- Puiku, mums irgi. Eime. - flirtuojančiai pasakęs, stipriau suspaudė ranką.
YOU ARE READING
Only My
Romance- Kodėl negali tiesiog palikti manęs ramybėje?! – su ašaromis akyse, sušukau. - Aš nenoriu ko nors kito. - kimiu balsu sušnabždėjo jai. - Prisimink, man nepatinka dalintis su kuom nors kitu.- pasakė šiek tiek atsitraukęs nuo jos. - Nes tu – MANO. ...