Nick's Pov:
ora 6:00 dimineațaNick se pregătea pentru prima lui zi la noua sa școală, se putea observa pe fața lui că avea mari emoții, adică școală nouă, colegi noi, totul era nou pentru el și nu știa dacă se va integra.
Își făcuse rutina de dimineață iar după aceea se îmbracă în cele mai bune haine pe care le avea, ca să nu de-a o impresie proastă.Nick avea și o pasiune pentru cântatul la chitară și desenul așa că speră să își găsească prieteni cu interese comune.
Charlie's Pov:
ora 7:00 dimineațaCharlie se trezește mai târziu ca deobicei deoarece alarma nu îi sună, acesta se ridică repede din pat și se duce să se spele pe dinți iar după își ia pe el primele haine pe care le-a putut găsi.
Author's Pov:
ora 7:45Într-un final cei doi băieți ajung la școală, Nick era foarte entuziasmat dar și speriat în același timp pentru noua lui școală, acesta încerca să-și găsească clasa dar în timp ce se plimba pe holuri se ciocni de cineva, când își ridică privirea văzu un băiat cu părul blond și ochi verzi și se uita la el ca și cum a văzut o fantomă dar după și-a revenit la realitate când acesta începu să-i vorbească.
Nick's Pov:
"???: ești ok? îmi pare rău că nu mă uitam pe unde merg.
Nick: nu, mie îmi pare rău, mă grăbeam să găsesc clasa și nu eram atent la altceva.
???: în ce clasă ești? poate te pot ajuta.
Nick: a 11-a B
???: ți-ai găsit norocul, că suntem în aceași clasă.
Nick: minunat, măcar așa nu mai stau să mă pierd pe holurile astea."Author's Pov:
Băiatul misterios care părea să-i fure inima la Nick la condus spre clasă iar după ore Nick a încercat să-l găsească pe băiat ca să poată face cunoștință, iar într-un final îl găsi în sala de muzică.
Nick's Pov:
"N: BUNĂ! sper că nu te deranjez dar voiam să-ți mulțumesc că m-ai ajutat azi
???: bună:) well cu plăcere
N: totuși m-am gândit să te întreb dacă vrei să ne cunoaștem...
???: sigur. Eu sunt Charlie, fac parte din echipa de fotbal a școli.
N: drăguț nume, eu sunt Nick și după cum cred că ți-ai dat seama sunt nou la școala asta.
C: se observă, la cât de dezorientat erai azi pe holuri.
N: hai că nu eram nici chiar așa *spune acesta stânjenit*
C: cum zici tu:) oricum, ai vreun hobby?
N: da, cânt la chitară foarte des și câteodată mai desenez.
C: interesant, niciodată n-am încercat să cânt la chitară dar mi se pare drăguț
N: te pot învăța eu dacă vrei...
C: why not, dacă tot te pricepi."Author's Pov:
Nick luă chitara din colțul sălii de clasă și începe să-i explice lui Charlie ce ar trebui să facă, dar el parcă era prea ocupat să se uite la ochii lui Nick decât la chitară...parcă simțea fluturi in stomac pentru că era cu el, dar era confuz pentru că nu știa de ce, oare avea sentimente pentru Nick?...
ꢤ ֯ . ׄ 🌓 ׄ ⭑ ⁔ 𔓝 ˙ .Asta a fost prima parte din poveste, sper că va plăcut, a fost scrisă cam repede dar merge și așa:)
CITEȘTI
Why do you love me so much?
Fantasy"Nick era un adolescent straight transferat la o școală de băieți, dar acesta nu știa că se va îndrăgosti de cineva acolo..." ꢤ ֯ . ׄ 🍁 ׄ ⭑ ⁔ 𔓝 ˙ . "Charlie era un adolescent care nu știa nimic despre LGBT și făcea parte din echipa de f...