Když jsme s Liamem poté po vyslechnu vyšli z firmy, tak se na mě otočil a upřel na mě pohled. Zastavila jsem se, nechápavě se na něj podívala a čekala, co bude dál. ,,Nastěhuješ se k nám do domu?" Liam se na mě usmíval a jeho pohled vypadal jako prosící štěně které má na obličeji úsměv. ,,Ale co Elen vždyť říkala že se vrátí." Své ruce mi dal na má ramena. Podívala jsem se mu do očí a utápěla se v nich. Jeho hnědé oči mě sledovali a hypnotizovali najednou.
,,Elen je jako bumerang, ale má smůlu. Koupím nové dveře a nikam se už nedostane. Takže to je vyřešené." Uculoval se na mě jako malý kluk. Už jsem zde zmínila že jeho úsměvu se nedá jen tak odolat? Asi ještě ne. ,,Liame.." Ruce jsem mu položila na tváře a hledala vhodná slova. ,,Jsi si tím jistý?" Ztratila jsem pojem o tom co se děje. Toho Liam hned využil, vzal mě do náruče s tím že já jsem okamžitě začala pištět.
Neříkejte mi že kdo to nečeká tak neudělá nic. A já fakt nečekala že udělá něco takového. ,,Já si jsem stoprocentně jistý. Navíc.. Pořád jsi u nás. Tak proč to neudělat oficiálně, aby jsi nemusela stále odcházet do toho malinkého bytu? Pojď zlatíčko bydlet za mnou a Katie." Políbil mě na čelo, poté na tvář a až pak na rty. Hned jsem se do polibku usmála.
,,Mám ten úsměv brát jako souhlas?" Zašeptal tiše, když byl svými rty jen kousek od těch mých a já jen s úsměvem přikývla.
Liam se mnou v náručí zatočil, pak mě postavil nohama na zem. Jednou rukou mě objal kolem pasu a šli jsme spolu k jeho autu. Když přijel s autem k mému bytu, pro těch mých pár věcí, rozhodl se jít pro jistotu se mnou.
,,Jestli tam bude tvůj otec, tak mu už fakt něco řeknu." Políbil mě na spánek a chytl mě za ruku se kterou propletl prsty. ,,Je neuvěřitelné že jdu pryč z tohohle bytu, který mě chránil před tou zlou rodinou." Když jsme s Liamem šli ke dveřím bytu, tak jsem u nich viděla dvě postavy. Když mi došlo kdo to je, tak jsem se k nim rozběhla.
,,Jess, Jull co tady děláte?!" Pořádně jsem si prohlédla svou sestru a neteř, jestli jim otec či matka něco neudělali. Naštěstí jsem nikde nic nenašla. ,,Tanner. Hledá nás." Zašeptala tiše. A mě to nepřekvapilo. Tanner ji miluje a chce s ní být. I přes to, že ho opustila. ,,Promluv si s ním. Já se stěhují k Liamovi." Liam stál za mnou a určitě byl připravený, kdyby mi něco chtěla má sestra udělat.
Julia se usmívala i když nevěděla co se děje. A možná to bylo dobře. ,,Julia si zaslouží poznat svého tátu." Odemkla jsem dveře od bytu a s Liamem a mou sestrou s neteří za mými zády do něj vstoupila.
,,Ale mám z toho strach." Nevnímala jsem jí a šla balit své věci do krabic. Nebylo jich mnoho. Skoro všechno vybavení patřilo k bytu.
**********************************
Máme tady další kapitolu, kterou jsem před malou chvílí dopsala. Co říkáte na nový cover? Jak se vám líbí? Mě se líbí moc. 😍🥰Cover dělala úžasná: brunneisetnigrum
Co říkáte na chování Jess k Tannerovi, který s ní chce mluvit ale ona to odmítá se slovy že má strach?
Nevím kdy vyjde další kapitola, žádnou teď bohužel nemám předepsanou. Zkusím si něco předepsat zítra. ❤️
Krásný večer zlatíčka. 💓
Tessie
ČTEŠ
Nečekané shledání ☑
RomansDRUHÝ DÍL ZE SÉRIE NEW LIFE WITH LOVE ,,Vezmu si na sebe nějaký overa-" Nestihla jsem to ani doříct a už jsem viděla, jak protáčí oči nad tím, že si na sebe chci vzít černý overal. ,,Jdi do prdele se zasraným overalem! Musíš zaujmout, vypadat trochu...