Розділ 8

86 5 3
                                    

Меланія

- Привіт, Меланія. Я так радий тебе бачити. – привітавшись Мейсон і усміхнувся.

- Привіт. І я теж рада тебе бачити. – відповіла йому дівчина і теж усміхнулася.

Вся компанія заказала собі випивку і почала розмовляти, вони танцювали їм було дуже весело. Коли дівчата вирішили вже піти додому вони попрощалися зі всіма і пішли до машини.

- Меланія стій. – вона обернулася на крик і побачила, що до них біжить Мейсон.

- Що таке Мейсон?

- Відійдімо? – вона подивилася на Емму, яка спостерігала за ними. І все-таки пішла за Мейсоном. Меланія дивилася на нього з очікуванням показуючи, що вона чекає. – Я хочу тебе спитати, чи ти маєш хлопця?

- О ні, не маю. А що таке? – вона розуміла до чого він клонить.

- Я хотів тебе запитати чи ти не проти зі мною зустрічатися? – вона не знала, що сказати та просто дивилася на хлопця. – Я розумію, що це не очікувано. Ти можеш зараз не відповідати, скажеш коли будеш готова.

- Добре, ну бувай. – вона попрощалась з ним і пішла до машини біля якої її чекала Емма, зрозумівши що її зараз будуть про все розпитувати.

- Про що ви розмовляли?

- Мені Мейсон запропонував зустрічатися з ним. – почувши це, на лиці подруги появилася усмішка.

- Мел це просто чудово і що ти йому відповіла?

- Нічого. – на цьому моменті її подруги вираз лиця показував, що та не розуміє її. – Я просто стояла і нічого не могла сказати я нібито заціпеніла. Він сказав що розуміє мене і почекає мою відповідь, а потім я пішла.

- Ухти, що ти скажеш йому?

- Я не знаю. Я не знаю, що відчуваю до нього.

- Тобі треба час, завтра подумає, що маєш робити якщо вирішиш, бо зараз ти п'яна і можеш всякого дурного натворити або наговорити. Так що їдемо до мене виспімося і завтра про все ти подбаєш.

- Так ти права до тебе?

- Так не пущу я тебе в такому стані додому, ти ж п'яна, а як я пам'ятаю ти живеш з батьками вони точно раді цьому не будуть. – Меланія усміхнулася уявивши обличчя своїх батьків.

- Так ти права так що їдемо? – дівчата пішли до машини. Вони їхали по шосе і її не покидали думки сьогоднішнього дня.

Місяць АльфиWhere stories live. Discover now