Обурений Джеймс

66 3 2
                                    

Pow Хьюго:
Наступного ранку за сніданком до мене підсів Джеймс. Спочатку він сидів та мовчки їв свою порцію, а потім висловив свої співчуття:
 - Мені так шкода, що ти туди потрапив. Що тобі тоді той Малфой вякнув? Я за тебе готовий його на шматки розірвати.
Я розумів його налаштованість проти Малфоїв. Нас батьки попереджали, що краще подалі триматися від них.
- Усе гаразд, він досить милий. Навіть запропонував свою допомогу. Я думаю мені там буде добре, це ж на краще?

 Ввечері у гуртожитку всі були надзвичайно приязні, тож я не розумів чи вони так тільки до членів Слизарену відносяться, чи це покоління змінилося в хорошу сторону. У будь якому разі, час покаже.

Треба було побачити лице Джеймса коли він почув мої слова. В його очах була й не довіра, й величезне здивування.
- Ого, то ти в нас тепер друг "вищих" - у словах мого друга чулася образа.
- Та до чого тут це, я що маю ворогувати з моїми однокурсниками?
- Та ні, просто я хвилююся, що ти забудеш  мене й зосередишся на своїх нових друзях.
Він встав й пересів на лави Пуфендую.
Натомість до мене знову підійшов Скорпіус.
- Як ся маєш? - його усмішка була дуже ніжною та щирою.
Pow Джеймс:
Ніколи не чув такої дурні "Слизарин непоганий" та "Малфої приємні". Зараз це, а потім? Почне знущатися з невинних учнів, як і всі там. Розлючений на Хьюго доїдав свою порцію. Раптом я побачив  одного із учнів цього злощасного факультету.
- Не чіпляйся до Візлі, з ким він захоче, з тими і буде спілкуватися - впевнено сказав нечистокровний Марк Коул й  після цих слів накивав п'ятами.
Нічого собі, які заявки. Це вже занадто, я не педик, щоб так би мовити "чіплятися" до нього. Марк, учень другого курсу на Слизарені, його мама магл, тож він був бруднокровим. Я ніколи за це не суджу чаклунів, проте він весь минулий рік задирав мене. Ні, навіть не так, він "чіплявся". На початку року все було нормально, Марк ставився до мене навіть надто добре, а потім почався флірт з його сторони. Я пояснив йому, що  не такий та після цього його
 пересмикнуло. Зараз для мене розпочався третій курс, через місяць, а саме 15-того жовтня, піде мій чотирнадцятий рік життя. В цей час може звісно й помінятися орієнтація, але я не бачу в Марку або в комусь іншому, більше ніж друга. Я справжній натурал й пишаюсь цим.

Найближчі ворогиWhere stories live. Discover now