Ryuguji Ken (Mikey'in çişinden sanane)

112 4 0
                                    

Oneshot;

İkidir ekiyor beni. Yok toplantı var. Yok kavga var. Yok Mikey aç. Yok Mikey'in çişi geldi. Ayrıca bize ne Mikey açsa. Koca çocuk yiyemicek mi yemeğini? Emma var hem bakar ona. Gerçi Emma bana inat daha çok Mikey'i Ken'in yanına gönderir.

Ha ne mi oldu. Ekildim. Evet sevgililer gününde Ryuguji Ken beni ekti. Sebebi ne peki? Mikey'in çişi gelmiş. Eeee? Sonra motoru bozulmuş. Eeee? Onu eve götürücem. Ya böyle saçma sebeb mi olur? BİZENE MİKEY'İN ÇİŞİNDEN.

Of daha çok sinirleniyorum düşündükte. Biz kesin evlenince Mikey benim kumam olucak. Net yani kaçarı yok. Hatta çocukta yapmayalım. Mikey'in evlatlık olarak eve alırız.

Bir dakika! BİR DAKİKA! Ben Mikey'i mi kıskanıyorum? Evet kıskanıyorum napayım! O da Ken'i bana bıraksın.

Eve doğru yürürken yanımdan motor sesi geldi dönüp bakmıcam. Banane.

- Y/n.

Cevap yok.

-Y/n.

Yine cevap yok.

-Kızım baksana yüzüme.

Git banane yokuz burda bedenen varız ama ruhen küsüz.

-Küstün mü?

Evet küstüm

-Konuşarak çözebiliriz. Trip atmanın manası yok.

+ Demek manasız yere trip atıyorum?

-Evet. Sebebin çok saçma.

+ Sanki neden trip attığımı biliyorsun?

- Mikey'i eve bıraktım diye.

+ Evet bize ne onun çişinden.

- Kızım çocuğun motoru bozulmuş göt gibi bıraksamıydın. Hem gelicem dedim. Gittim baktım yoksun.

+ Yokum tabi. Bu bir değil iki değil Mikey yüzünden kaç kere ektin beni.

- Bak hala Mikey yüzünden diyor. Bak benim bir raconum var yıpratamam onu.

+ Git o zaman raconuna aşkım de.

- Y/N!!!

+ Ne var adımımı ezberliyorsun.

Bir anda motoru önüme kırdı durmak zorunda kaldım indi beni kolumdan tutup duvara yapıştırıp yaklaştı.

- Boşa trip atıyorsun.

+ Mikey benim kumam değil.

- Biliyorum Mikey de benle evlenmeye bayılmıyor zaten.

+ He sen bayılıyorsun.

- Ben Gay miyim Y/N?

+ Bilmem Mikey'in dibinden ayrılmıyorsun.

- Mikey kıskanıyorsun.

+ Hayır.

- Hemde deli gibi.

+ Hayır!

- Öyle öyle kıskanıyorsun.

+ KISKAANIYORUM EVET BENİM SENİN SEVGİLİN O DEĞİL. HEM KESİN EVLENİNCE SEN MİKEY EVLATLIK ALIRSIN. AAAAA BAK BU BİZİM ÇOCUĞUMUZ BİZİMLE YAŞIT AMA EVLATLIK ALDIK DERİZ.

- Y/n?

+ NEEE!!

- Mikey'in flörtü var. Yakında peşimizden kopacak sabret. (Yalan)

+ Cidden mi?

- Evet hem bende bebek bakıcısı olmaktan bıktım.

+ Tamam o zaman.

- Randevuya çıkalım mı yarım kalmıştı

+ Olur

Dudağına buse kondurup geri çekilip motora bindi. Sende onun arkasına bindin. Ve randevunuza devam ettiniz. Ama Mikey senin Kuman olmaktan vazgeçmicek...

...

Mikeyde gelseydi keşke. Mikey kumam olsa Hayır demem açıkçası ben.

Anime Story Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin