Nihan'ın anlatımıyla
Derhal durdur arabayı! Ne istiyorsun benden? Durdur dedim ineceğim"
"sakin olun lütfen hastaneye götürüyorum."
"birşeyim yok benim durdur dedim. Polisi arıyorum."
"beyefendinin biri bana çarpmak üzereyken durdu ve beni ne olur ne olmaz diye hastaneye götürüyor polis bey yardım edin mi diyeceksiniz?"
" görürsün ne diyeceğimi."
"şu an boşu boşuna panik yapıyorsunuz ."
***
Sevil'in anlatımıyla
Telsizden gelen ses Nihan ın yerinin tespit edildiğini söylüyordu ve konumunu söylüyordu.
Sese kulak verdiğimizde Samet in ve Nihan ın evlerine yakın bir yerdi.
Direk arabalarımıza binip 10 dakikalık mesafede olan yere gittik bir tane polis arabası ve iki polis vardı, yolun ortasındaki yeşillik içindeki refüjde telefonu bulunmuştu. Trafiğin akışı biraz azalmıştı gelip geçen arabalar ne olduğuna bakmak için meraklı gözlerle bulunduğumuz alana bakıyorlardı. Polisler kendi aralarında konuşurken Samet yanımıza geldi.
"telefonu buraya atılmış, ve şans bu ya, anayolu gören hiçbir kamera yok."
Özkan'ın sabrı gerçekten artık dolmuştu ki "ya ne demek kamera yok o kadar dükkan var hiçbirinin kamerası burayı görmüyor mu?"
Samet"burası benim evime yakın bir yer ben baktım buradaki kameralara daha önce evet yok olanlarda kayıtta değil"
Özkan "ne demek benim evime yakın bir yer? Nihan la sen sevgiliymişsin nerden bilelim senin kardeşime birşey yapmadığını"
Samet şaşıran bakışlarını bana doğrulttuğunda afallamış görünüyordu. Nihan için o kadar koşturup çabalarken şimdi suçlu durumuna düşmüştü.
" Özkan ne saçmalıyorsun! Nihan için nasıl koşturuyor görmüyor musun? "
Özkan" ben mi saçmalıyorum, sen demedin mi sevgililer diye? E Nihan ın telefonu evinin yakınlarında bulunuyor başka ne düşünmemi bekliyorsun? "
" Nihan ın da evi buraya yakın! "
Nurgül teyze" bir arkadaşımdayım demişti Nihan sende miydi yani? "
Samet omuzlarını düşürmüş mahcup bir şekilde " evet" dedi ardından ekledi "beni aradı sizin geldiğinizi söyleyerek evden çıktı. Ben evde değildim o çıktığında"
Özkan "nerden bilelim senin evde olmadığını her gün haberlerde izliyoruz sevgililerini katleden manyakları."
Samet " lütfen ama"
"aslına bakarsanız birkaç haftadır Nihan' takip eden biri vardı o yüzden Samet le kalıyordu" diyerek ortamdaki yanlış anlaşılmayı gidermeye çalıştım.
Özkan"bizim niye bunlardan haberimiz yok Sevil? " bağırması beni korkutsada
Susmuştum gözlerinden alev püskürüyordu. Diyeceğim herhangi bir şeyi bahane olarak görecekti ve beni dinleyecek halde değildi.
Samet" burada tartışmayın hadi eve dönün bir şey bulduğumda size haber veririm. "
Samet yanımızdan ayrılmıştı. Ne yapacaklarını bilememeleri Nurgül teyzeyi ve Özkan ı daha çok çıldırtmaya yetiyordu.
Nurgül teyze" kızım sende Nihan ın evinin anahtarı yok mu? "
Ne diyecektim bende yok Samet te var mı diyecektim yalan söylemek istemiyordum ama evinde herhangi bir iz var mı sormamıştım Samet'e.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sen Kimsin?
Teen FictionEkranın üst köşesinde bir numaradan gelen mesaj rahatlayan kalp atışlarımı tekrar alevlendirmişti.. " kaçma benden. " Kalp seslerimi duyduğuma yemin edebilirdim. Sanki biri beni izliyor gibi yatağımın içine gömülüp duvara sığındım iyice neydi şimdi...