Разходка

76 1 0
                                    

Станах рано сутринта облякох се и си взех телефона. Видях че най-добрата ми приятелка ми е писала да излизаме. Аз веднага и отговорих че ще отида пред входа да я чакам. Не след дълго тя дойде тръгнахме да се разхождаме. По едно време мина едно момче. Първоначално казахме че е много грозно, но след малко мнението ни се промени. Беше очевидно че и двете го харесваме, но никоя не можеше да каже на другата така де както и да е продължихме си по пътя. Решихме да отидем на едно игрище да видим какво правят приятелите ни. Но като отидохме видяхме че всички са се струпали около някой веднага и ние отидахме да видим какво става. В кръга седеше онова момче а всички около него се спореха от кой отбор да е. Ние с приятелката ми си помислих ме че трябва да е много добър затова и 2-та отбора да го искат. Не мина много време и спора се реши мача започна. Още в началото новото момче вкара гол и на нас с приятелката ми ни стана ясно че наистина е много добър. Доста дълго продължи играта но топката се спука и нямаше друга в този момет. Всички се разпръснаха а онова момче тръгна с приятелите ни на някъде. И ние с приятелката ми тръгнахме. Отидохме на едни маси и седнахме да си говорим. По едно време видяхме че се е стъмнило решихме да се прибираме. Прибрах се хапнах на бързо и си легнах.
Това ми е първият път който пиша нещо и не знам дали се получава...

Нещо ТамWhere stories live. Discover now