1

571 42 1
                                    

Хороша дівчинка.

Слова поцілували шкіру Герміони, щойно жар від чергового ляску поширився її сідницями. Вона здригнулася... або застогнала. Можливо, і те, і інше.

Звиваючись на його стегнах, вона вп'ялася нігтями в дорогу тканину його штанів, зминаючи їх, не турбуючись ні про що. Її помилка — вона зрозуміла надто пізно — полягала у тому, що вона теж мовчала. Два різких ляски пройшлися по складці її сідниці, і вона зойкнула, смикаючись вперед, щоб уникнути нового раунду.

— Дякую, — промовила вона.

Ще один ляск.

Гарчання зірвалося з її губ.

— Дякую, сер.

— Ось так, хороша дівчинка, — його голос був знайомим, можливо, надто знайомим, і щось знайоме було тим, чого не хотіла Герміона Ґрейнджер. Вона прийшла в цю темну кімнатку в Лондоні, щоб бути незнайомкою. Бути однією із багатьох. Це був сервіс, з яким Джинні познайомила її: Amortentia. Дві особи, різні пари кожного візиту, які підписали магічний договір про те, що те, що станеться в цій кімнаті, залишиться в цій кімнаті. Вони підписалися під тим, що їм подобається, а що ні. Усе це було досить добре організовано, якби не загадкова особистість.

Але сьогодні ввечері з якоїсь причини повітря в кімнаті було особливо напруженим, а сила лясків особливо...цілеспрямованою. Не те щоб кожен чоловік, з яким вона спілкувалася, не був цілеспрямованим у своїх кінках, але в поєднанні з голосом...

Герміона заштовхала це на задвірки свідомості й дозволила собі просто відчувати. Дозволила собі насолоджуватися тим, як його холодні пальці торкаються безсумнівно червоних, набряклих щік. Дозволила собі поринути в блаженство, коли він просунув руки між її стегон і потер її лоно. Вона застогнала на дивані, її очі потемніли, коли увесь світ перехилився. Навіть її власна маска почала врізатися в шкіру, але їй було байдуже. Воно було того варте.

— Хороша дівчинка. Ти зможеш так кінчити?

— Так, — зізналася вона з придушеним стогоном.

— Добре. Кінчай для мене, — його пальці почали рухатися швидше, ковзаючи всередину і виходячи з неї, згинаючись саме так. Знадобилося лише кілька вчасних рухів його великого пальця по її клітору, і вона кінчила. Коли, важко дихаючи, вона відштовхнула його руку, він сказав:

🎉 You've finished reading Хороша дівчинка 🎉
Хороша дівчинкаWhere stories live. Discover now