Egy szokásos estének indult minden. Melissa elment dolgozni, én a szobámban tanulok, Scott készül a hamarosan történő lacrosse válogatóra.
Szegénynek nem sok esélye van. Vézna, asztmás, törékeny. A Jackson félék egyből eltipornák, de ezt persze sose mondanám el neki. Nem akarom megbántani.
Este tíz lehetett már, amikor befejeztem a tanulást.
3 év után is bennem van az, hogy muszáj mindenből kitűnőnek lennem. Melissa természetesen ezt egyáltalán nem várja el, de hát megszokás.
Mivel megszomjaztam, lementem a konyhába egy pohár vízért. Hallottam, ahogy Scott kikapcsolja a zenéjét. Azt gondoltam, hogy biztos végzett és megy aludni, de nem így lett. Nagyon meglepődtem, amikor a lépcső felé fordulva láttam, ahogy scott csendes és óvatos léptekkel lépkedett lefelé, egy baseball ütővel a kezében.
Láttam rajta, hogy ideges. Amint rám nézett és látta az arcomra kiülő értetlenséget, a szája elé emelte a mutató ujját. Egyáltalán nem értettem, miért csinálja ezt. Megszoktam már, hogy néha kicsit furán viselkedik, de ez más volt.
Felém lépett. Énis közelebb mentem hozzá.
-Valakit hallottam kint. Te maradj bent, én megnézem. - suttogta nekem. Megijedtem, hogy mégis ki lehet kint. Ekkor lépteket hallottunk kintről.
Scott elindult a bejárati ajtóhoz. Attól függetlenül, hogy azt mondta maradjak bent, nem hagyhattam, hogy egyedül menjen ki. Szépen lassan utána mentem.
-Mondtam, hogy maradj bent- nézett rám összeszűkült szemekkel az ajtó előtt állva.
-Nem hagyhatom, hogy egyedül halj meg- mordultam rá, majd egy kicsit előrébb toltam, hogy nyissa ki az ajtót.
Szépen lassan a kilincsre tette a kezét, majd elfordította. Amilyen halkan csak bírta, kinyitotta az ajtót, majd szépen lassan ki léptünk azon.
A hűvös őszi esti szél megcsapta az arcom. Jólesett volna ez a kis friss levegő, ha nem éppen azért vagyunk kint, hogy megnézzük, ki akar bejönni hozzánk.
Elindultunk lassan előre, bár a sötétben nem nagyon láttunk. Éppen annyi fényforrás volt, amennyi az ablakokon jön ki. A fák leveleinek halk susogása csak még ijesztőbbé tette az egész szituációt. A talpunk alatt meg-megrecsent a régi fadeszka.
Zörgést hallottunk a felettünk lévő tetőnél, így megálltunk. Scott elindult a korláthoz. Hirtelen a semmiből egy alak lógott lefelé a tetőről. Nagyon megijedtem. Egyszerre kezdtem el sikítani Scottal és a rejtélyes idegennel.
Scott majdnem megütötte az ismeretlent, amikor felismertem az illetőt. Gyors Scott mellé pattantam és megfogtam az ütőt, mielőtt kárt tenne Stilesban. Ekkor Scott is realizálta, hogy ki is a fejjel lefelé logó fiú.
-Stiles mi a francot csinálsz?- kérdezte felháborodva Scott a legjobb barátjától.
-Nem vettétek fel a telefont! Miért van nálad az ütő? - kezdett el mentegetőzni Stiles. Én csak megforgattam a szemem.
Jellemző Stilesra, hogy ha számára fontos dolgot akar velünk megosztani, és mi netán nem vesszük fel a telefont, mindegy milyen késő van eljön hozzánk. Ezzel már csak annyi a baj, hogy nem úgy csinálja, mint a normális emberek, hogy kopognak a bejárati ajtón, hanem sokszor a nyitott ablakokat használja.
-Mert azt hittük, hogy egy betörő akar bejönni hozzánk te tökfej! - förmedtem rá, de a szám széle mosolyra húzódott. Már meg sem lepődök rajta. Ez a 3 év alatt sikerült annyira megismernem a srácot, hogy tudjam, sokszor elvetemült ötletei vannak.
YOU ARE READING
Game Of Chaos / Teen Wolf ff /
FanfictionEgy lány, akinek borzalmas a családi háttere. A rokonaihoz költözik a jobb élet reményében. Három évig nyugalomban élhetik a mindennapokat, mindaddig, míg a csendes, nyugis kisvárosukban nem gyilkolnak meg két embert. Egy éjszaka leforgása alatt sz...