Herkese Merhaba! Bölümü okuyanlar en azından kendilerini belli etmek amacıyla oy verebilir mi? Ayrıca yorum görürsem çok mutlu olurum. Lütfen varlığınızı belli edin, gösterin!
●EĞER GÜNCELLEME BİLDİRİMİ GELMİYORSA BENİ TAKİP EDİN! BÖLÜM DUYURUSU YAPIYORUM!
Yayın Tarihi: 25.07.2022 (00:04)
Bölüm Şarkısı: · Tove Lo - Scream My Name
İyi Okumalar!
✵
Lussamus Krallığı - Omae
Tamerin
"En ihtiyaç duyduğum zaman kaybolmanız, hiç mantıklı değil." dedim.
Gazap'ın Oğlu acı bir tebessümle bana bakarak "Haklısın, Tamerin ama bizlerin de insan olduğunu unutuyorsun." dedi.
Derin bir nefes aldım, tekrardan pencereden dışarı baktım."Kendinizi hep sıradan insanlardan üstün tuttuğunuz için bunu unutmam çok normal bence. Ara ara insan olduğunuzu hatırlatsaydınız böyle bir sorun yaşamazdık."
"Haklısın, nereden geldiğimizi unutuyoruz. Sonrasında yaşanacakları görünce sarsılıyoruz." dedi. İç çekmişti. Ona baktığımda yüzü üzgündü."Hayat her şeye rağmen devam ediyor. Benim görevim yaşanacakları bilip yas tutmak değil. Sana yardım edebilmem lazım aksi halde Gazap Tanrısı'nın öfkesi üzerimde olur. Anlat, kızım. Seni dinlemeye hazırım."
Üzgün bir şekilde ona bakakalmıştım. Ona fazla sert çıkmış olmalıydım. Günlerdir yoklardı. Bir şey demeden çekip gitmesine kızmıştım. Kaveh demişti, kabul ediyorum ama ihtiyacım olduğunda olmaması, bir şey demeden çekip gitmesi beni kızdırmıştı. Fazla bencilce davranmıştım aslında. O da bir insandı, her daim yanımda bile olmamıştı. Ömrümün en başından beri yoktu. Ne yapacağımı bilememek beni bencilleştirmişti."Özür dilerim, sana kızmamalıydım. Sen de bir insansın, senin de kendine göre işlerin olacak." dedim. Bana anlayışla bakmıştı. Bir baba gibi. Özrümü kabul ettiğini anladığım zaman karşısındaki tekli koltuğa oturdum.
Her şeyi ona anlattım. Gördüğüm kabusu, hissettiklerimi ve Prens Harsa'nın dedikleri. Hepsi birbirine uyuyordu. Bir zincirin halkaları gibi takip ediyordu. Bir şeyler yapmama dair bir işaret vardı ve bu konuda bana yardımcı olması gereken kişi Gazap'ın Oğlu oluyordu. Ona güvenim, fazlaydı. Eh, üstün bir büyücüydü. Yaratıcılar'ın izini taşıyordu. Ayrıca benim gibi Gazap Tanrısı'nın dikenli yolundan yürüyordu. Ona güvenmeyip ne yapacaktım? Göremediğim noktaları göreceğine emindim.
"İşte beni deliye döndüren şey bu. Düşündükçe bir noktaya varamamak beni yoruyor." dedim.
Gazap'ın Oğlu "Kabusundaki uyarı, soyunu lanetlemekle ilgili. Anlaşılan düşmanımız kendi kontrolünü o kadar çok kaybedecek ki sen ve soyuna zarar vereceğe benziyor."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gazap Tanrısı'nın Çocukları
Ficción históricaWattys'2022&2021 Yarı Finalisti/WattpadFantasyTr Krallıktan Akan Asalet Kategorisi!💜 SERİNİN TÜM KİTAPLARI AYNI ÇALIŞMADADIR! İnancın ve büyünün karıştığı topraklarda dört büyük yaratıcının kaderlerini değiştirdiği beş farklı kişi yaşıyordu. Bu beş...