Senju cok guzel kadin kiskaniyorum
Flashback
Senju: Sen manyak mısın? Keşke banada ulaşsaydın en azından İnupi tek gelmezdi.
Lexi: Haklısın, tüm olanların sorumlusu benim.
Tekrar gözyaşlarım akmaya başladığında Senju elleriyle sildi.
Senju: Hadi ama sümüklü ağlama artık. Kendine gelmen lazım.
Ona güldüm ve ardından ikimizede kahve yaptım.
Tüm gece boyunca Senju'yla konuştuk. Hamile olduğumu öğrendiğinde başta sinirlense bile sonra teyze olacağım diye sevindi. Şapşal kız.
Uykumun geldiğinde Senju burda kalmamı söyledi. Ama bu gece Ophelia'yla yatmak istiyorum. Bu yüzden Senju'nun evinden ayrıldım.
Eve dönerken ara sokakta bir silüet gördüm. İnupi... Deliriyorum galiba. Peşinden koştum ama kimseyi göremedim. Gözyaşlarımı yine tutamadım.
Ona çok benziyordu. Karanlık bile olsa yüzündeki yanık izi belli oluyordu. Saçları uzamıştı.
Ne saçmalıyorum ben. İnupi gözümün önünde öldü. Her şey onu özlediğim için oluyor.
Hızlı adımlarla eve geldim. İçeriye sessizce girdim. Pijamalarımı giydim ve Ophelia'nın odasına gidip yanına yattım.
Uyku tüm bedenimi ele geçiriyordu. Yavaş yavaş gözlerimi kapadım.
...
Lexi: Günaydın.
Ophelia: Günaydın tatlım. Hadi gel kahvaltı yapalım. Senin en sevdiğin şeyden yaptım.
Lexi: Krep mi?
Ophelia: Evett.
Lexi: Ya sen mükemmel bir insansın!!
Ophelia'nın yanağına sulu bir öpücük bıraktıktan sonra mutfağa geçip masaya oturdum.
Kahvaltımı bitirdikten sonra Ophelia'yı öpüp evden çıktım.
İnupi'nin mezarına gidiyorum. Ona anlatmak istediğim çok şey var.
Çok geçmeden mezarlığa geldim. Mezar taşının hemen yanında yere çöktüm.
Mezarın üzerine ona aldığım lavantaları bıraktım.
Lexi: Biliyor musun İnupi? Sen öldükten sonra çok fazla şey oldu. Hamileyim. Bunu bu şekilde söylemek istemezdim. Hem de seni öldüren adamdan hamileyim. Yani sanırım. Dün onunla kavga ettim ve evime geri döndüm. Keşke eskisi gibi çekirdek kola yapabilsek. Dün gece sabaha karşı sana çok benzeyen birini gördüm. Peşinden koştum ama kimse yok. Bi an delirdiğimi düşündüm. Özlettin kendini İnupi. Yanına daha önceden gelemedim. Özür dilerim.
Gözlerimden akan yaşları sildikten sonra derin bir nefes aldım ve konuşmaya devam ettim.
Lexi: Bir gün yine hep birlikte olacağız. Ama bu sefer daha mutlu. Söz veriyorum sana o zaman istediğin motordan alacağım. Senju'da seni çok özlemiş biliyor musun? Yanımda olsaydın sana çikolatalı pasta yapardım. Sen çok seversin. Saçlarınla oynamayı özledim. Seni bu bataklığa ben sürükledim. Tanrı belamı verseydi de seni aramasaydım o gün keşke. Vicdan azabından kahroluyorum. Sana yemin ediyorum ki kendimi koruyacağım. Ben seni rahat bırakayım artık. Tekrar geleceğim.
Ayağa kalktığımda tekrar İnupi'yi gördüm. Ağaçların arkasındaydı. Arkasından koştum. Ve yine kimse yoktu.
Tanrım benimle dalga geçmeyi bırak artık. Mezarlıktan çıktım ve önüme gelen ilk ramenciye girdim.
Ramenimi sipariş ettikten sonra bu sabah yeni aldığım telefonumla ilgilenmeye başladım.
Rehberime bir kaç kişiyi kaydettikten sonra ramenim geldi.
Yemeğimi bitirdikten sonra hesabı ödeyip çıktım.
Kendime yeni bir iş bulmam gerek. İnupi olmadan uyuşturucu satıcılığına devam edemem.
Oyalana oyalana eve gittikten sonra buz gibi bir duş aldım.
Yeni aldığım sigara paketini açtım ve içmeye başladım.
Sigara içmem kesinlikle bebeğe zarar veriyor. Ama kendimi durduramıyorum.
Bebek şimdilik beni rahatsız etmiyor peki ya ileride ne yapacağım? Bu işin üstesinden gelebilir miyim? Pek sanmıyorum.
Sigaramı içmeye devam ederken kapı çaldı. Kapıyı açtığımda gördüğüm kişi ile şok oldum.
Dinlemek icin sarki onersenize
Simsde yanlislikla evlendim ve cocugum varMAŞAMEŞSŞWKEŞŞSKWMDŞSKWÖSKWÖEŞWJWME
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Takıntılı aşık olmak suç mu? ~Yandere Baji
Fanfiction-Sana çok aşığım anlasana. -Sen bana aşık değilsin, Keisuke. Aşk sevdiğini zorlamak değildir.